Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAbsinthe

Absinthe

27 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij als je absinth combineerd met hoge dorering Alsem kunnen er wel visuele effecten op treden....maar zeker weten doe k het niet...
Ik ben nu een eigengemaakte variant aan het trekken met Ricard.
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vind het altijd wel leuk en lekker. Kocht ze in Rusland (als ik er voor mijn werk was) en vond het een aparte ervaring.

Samen met een vriendin gedaan en na 2 of 3 glaasjes werden we een beetje wazig. Vond het tussen alcohol en wiet inzitten qua gevoel. We hadden ook redelijke zin in elkaar vasthouden en we zaten met een big smile op de bank. :)
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb het wel eens gedronken, moet zeggen dat ik geen ander 'dronken' gevoel had als anders. De kater echter is nog erger dan van normale drank. De smaak vind ik trouwens wel erg lekker, net zoals ouzo, pastise, sam buca!
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er zijn ook veel nep producten op de markt
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Er is deze maand een absinthe party in de buurt. Daar hebben ze allemaal verschillende soorten absinthe, mss dat ik het ook maar eens moet gaan proberen..
M
MattsoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben net terug van Praag en heb mezelf ook wat absinthe aangeschaft, de meeste flesse absinthe die je daar kan kopen zijn trouwens van 50cl, maar je moet letten op de verhouding absinth die erin zit, meestal heb je er van 10mg/kg maar je hebt er ook van 35mg/kg en daarvan kan je sneller hallucinaties krijgen..

Maar mijn vraag is nu, ik zie dat jullie eht mengen met water enz.. Maar ze hebben me verteld dat je een shotje absinthe moet inschenken over een suikerkrlontje, dat suikerklontje derna aansteken en wanneer het gecaramelliseerd is er laten invallen, zodat heel het shotglaasje in brand staat, en dan snel een rietje erin en opzuigen...

Ik heb het allesinds op deze manier gedaan en vond het zeker TOP!

Ook hebbek heel weinig last gehad van het kater gevoel...
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mattso zei:
Ik ben net terug van Praag en heb mezelf ook wat absinthe aangeschaft, de meeste flesse absinthe die je daar kan kopen zijn trouwens van 50cl, maar je moet letten op de verhouding absinth die erin zit, meestal heb je er van 10mg/kg maar je hebt er ook van 35mg/kg en daarvan kan je sneller hallucinaties krijgen..

Maar mijn vraag is nu, ik zie dat jullie eht mengen met water enz.. Maar ze hebben me verteld dat je een shotje absinthe moet inschenken over een suikerkrlontje, dat suikerklontje derna aansteken en wanneer het gecaramelliseerd is er laten invallen, zodat heel het shotglaasje in brand staat, en dan snel een rietje erin en opzuigen...

Ik heb het allesinds op deze manier gedaan en vond het zeker TOP!

Ook hebbek heel weinig last gehad van het kater gevoel...
Klik om te vergroten...
absoluut waar, dat is de manier hoe je het moet drinken. Beter effect en nog zoetere smaak :)
g
gonzoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lekker spul, maar je gaat er niet van spacen. Je wordt er wel dronken van, en zoals iemand zei een soort van 'heldere dronkenschap'.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."