Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAA

AA

97 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Doe niet hypocriet deranged..
besef je nu nog steeds niet dat speed veel destructiever is
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ook, maar ik heb met mezelf afgesproken alleen in het weekend te drinken :P
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Afschuwelijke alcohol. :P
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#4
hier heb ik nuchter al moeite mee :confused:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
idd... JE kan zeggen van Deranged wat je wil... Maar hij spreekt over alcohol de waarheid: Het is gewoon verraderlijk spul! Meer wil ik er ff niet over kwijt! :angry:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jep, ik ben het eens met deranged, na een hoop drank ben je zo goed als gehandicapt.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je jezelf niet in de hand hebt met drinken idd.. alcohol is een drugs waarbij het effect niet stopt met bijkomen hé
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#8
En wiet voelt gewoon aangenamer, geen kater alleen moeite met opstaan als je minder dan 10 uur geslapen heb..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
wiet geeft mij soms wel meer voldoening als je ergens chill zit en rookt ene lekker jointje.. maar een biertje kan ook heel lekker zijn na een inspanning, bijvoorbeeld na een tijdje dansen..

het enige bij weed is als je dat bij iemand thuis doet vallen de gesprekken meestal stil tegen het einde van de avond en wordt het soms saai een altijd hetzelfde.. als je zat bent wordt je simpel en ga ke niet zitten lomen behalve als je slecht gaat
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jeller zei:
het enige bij weed is als je dat bij iemand thuis doet vallen de gesprekken meestal stil tegen het einde van de avond en wordt het soms saai een altijd hetzelfde.. als je zat bent wordt je simpel en ga ke niet zitten lomen behalve als je slecht gaat
Klik om te vergroten...

Dat is wel waar.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#11
BobG zei:
Jeller zei:
het enige bij weed is als je dat bij iemand thuis doet vallen de gesprekken meestal stil tegen het einde van de avond en wordt het soms saai een altijd hetzelfde.. als je zat bent wordt je simpel en ga ke niet zitten lomen behalve als je slecht gaat
Klik om te vergroten...

Dat is wel waar.
Klik om te vergroten...

wij hebben altijd zooown lol dat het bij ons wel mee valt met de bla gesprekken
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
das ook niet altijd dat de gesprekken stil vallen hé... bij alcohol sowieso nooit
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik mag alcohol wel..
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Maar mag alcohol jou? :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
daar heeft ij niet veel aan te kiezen hé..of zijn maag de alcohol dan wle wil is er andere kwestie
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jeller zei:
tis wel een leuke kutdrugs toch maar de mensen die hier alcohol zitten afbreken zijn dan wel mensen met een nick als cocaïne
Klik om te vergroten...

hehe lees het nu pas! :P

Was maar een geintje man.. ik zeg geen nee tegen een lekker biertje of een lekker glas baileys! =D mjummy!
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#17
Deranged zei:
Het effect van alcohol zelf mag wat mij betreft tot de gevaarlijkste ooit gerekend worden. Als je zat bent ben je gewoon echt gehandicapt. Je denkt met alcohol dat je beter bent maar je wordt in feite juist alleen maar slechter, dat zorgt nogal eens voor problemen.
Klik om te vergroten...

damn kerel.. met coke e.d. is dit juist hetzelfde.. je denkt dat je vriendelijk en sociaal bent maar uiteindelijk verander je gewoon in een egoistische, narcistisch gekrenkte klootzak
(de 'je' is hier niet op jou bedoeld, 't is een algemene 'je' voor alle duidelijkheid)

alcohol is heus niet zo schadelijk, als je het met mate gebruikt
de AA heeft een lid bij :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja ik denk dat mensen die zich net zo voelen als jij zien de lol er wel van in, maar nuchtere mensen zullen zich wel gaan irriteren aan dat zatte gedrag. Zo sta ik ook wel eens als één van de weinige nuchtere in een disco of poppodium oid (werken dus) en dan kan ik die zatte lui ook niet uitstaan, mja... Het hoort er nu eenmaal een beetje bij :|
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik aanbid alcohol
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
als je wekelijks zuipt vind ik dat die nog niet zo snel opbouwt hoor

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."