#1
BADJASMAN zei:kan je geen drankjes betalen in de kroeg ofzo,![]()
voordrinken is voor zwervers
En drugs is voor junks...
BADJASMAN zei:kan je geen drankjes betalen in de kroeg ofzo,![]()
voordrinken is voor zwervers
Meestal kies ik voor sterke drank, vodka. Deze dan mixen met cola of redbull ofzo en zuipen maar.. Je zal een relatief goedkope avond hebben 
ravage zei:1 whiskey staat toch gelijk aan 1 bier of niet?
Midway zei:Of drink gewoon niet.
Lauu zei:ravage zei:1 whiskey staat toch gelijk aan 1 bier of niet?
denk het niet he

Hier heb je ook een kroeg waarbij ze het gewoon niet nauwkeurig je borrel inschenken, soms heb je meer dan een half glas pure whiskey/rum etc...BADJASMAN zei:Tuurlijk staat 1 bier gelijk aan 1 whiskey in de kroeg, de verhoudingen zijn toch overduidelijk 1 op 8... Dat snapt elke kleuter toch ?????

eend zei:Ivoos zei:azgaza zei:Als je aangeschoten wilt blijven: drink tot je aangeschoten bent en dan precies elke 1.5 uur een glas bier, als het goed is blijft het dan stabiel, merk je dat je nuchterder wordt: doe een glas extra, te dronken: wacht 2 uur.
2 uur?lijkt me wel heel lang
Tolerantie is natuurlijk een belangrijke factor in deze![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."