Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoordrinken?

Voordrinken?

31 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#1
BADJASMAN zei:
kan je geen drankjes betalen in de kroeg ofzo, :openmouth:
voordrinken is voor zwervers
Klik om te vergroten...

En drugs is voor junks...
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik drink Altijd voor.. als ik het niet doe ben ik simpelweg veel te veel geld kwijt :mrgreen: Meestal kies ik voor sterke drank, vodka. Deze dan mixen met cola of redbull ofzo en zuipen maar.. Je zal een relatief goedkope avond hebben :beer:
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#3
^ en ^ Wat een fantastische kennis van zaken.
^
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#4
Of drink gewoon niet.
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ligt aan je gewicht en ervaringen... Vroeger kon ik van een halve liter wijn/rosé en andere goedkope maar snel weg te gieten troep helemaal de weg kwijt zijn, tegenwoordig drink ik wel eens in met een hele.

Zoek iets wat niet te sterk en niet te licht is en wat je lekker weg kan drinken. Drink dan gewoon en dan merk je vanzelf wel wanneer je je beste gevoel hebt bereikt (aangeschoten, dronken).

Dan gewoon elke keer in het cafe/disco een drankje. Dan ben je tenminste niet zo heel veel kwijt als dat je daar nuchter begint.

Probeer ook zo min mogelijk zooi te mengen als je kotsgevoelig bent..
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
ravage zei:
1 whiskey staat toch gelijk aan 1 bier of niet?
Klik om te vergroten...

denk het niet he
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#7
Midway zei:
Of drink gewoon niet.
Klik om te vergroten...
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lauu zei:
ravage zei:
1 whiskey staat toch gelijk aan 1 bier of niet?
Klik om te vergroten...

denk het niet he
Klik om te vergroten...

denk het wel hé, mits in standaart glazen is de hoeveelheid alcohol in beide glazen gelijk.

Wil niet zeggen dat de whiskey niet harder aankomt
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#9
jack daniels :grin:
r
ravageLid
01-01-2024, 00:00
#10
thank for info :beer:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#11
BADJASMAN zei:
Tuurlijk staat 1 bier gelijk aan 1 whiskey in de kroeg, de verhoudingen zijn toch overduidelijk 1 op 8... Dat snapt elke kleuter toch ?????
Klik om te vergroten...
Hier heb je ook een kroeg waarbij ze het gewoon niet nauwkeurig je borrel inschenken, soms heb je meer dan een half glas pure whiskey/rum etc...
Helaas is die kroeg niet zo gezellig :wave:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#12
eend zei:
Ivoos zei:
azgaza zei:
Als je aangeschoten wilt blijven: drink tot je aangeschoten bent en dan precies elke 1.5 uur een glas bier, als het goed is blijft het dan stabiel, merk je dat je nuchterder wordt: doe een glas extra, te dronken: wacht 2 uur.
Klik om te vergroten...

2 uur? :openmouth: lijkt me wel heel lang
Klik om te vergroten...

Tolerantie is natuurlijk een belangrijke factor in deze :wink:
Klik om te vergroten...

een glas alcohol wordt in ongeveer 1.5 uur afgebroken. dit is niet een standaart, maar een gemiddelde. het hangt af van je bouw en je gewicht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."