Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlaapwandelen?!

Slaapwandelen?!

35 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn vriend heeft ook weleens zulke acties..... Niet ergens zomaar pissen maar gewoon agressief worden zonder reden, niet meer normaal kunnen lopen, en dan ineens in een hele diepe slaap vallen. Als je m daaruit wakker maakt, komt het echt niet goed.... Volgende dag weet ie nergens meer van :smilingimp:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toen ik pas op mezelf woonde, dronk ik een periode ook echt heeeeeeel veel. Zo is het dus meer dan eens voorgekomen dat ik de volgende dag wakker werd in een zeiknat bed of met een plas "water" naast mijn bed op de grond. Ik kon me in eerste instantie absoluut niet voorstellen dat ik in - en naast mijn bed zou pissen, dus ik heb zelfs nog de woningbouwvereniging mijn dak opnieuw laten bedekken, omdat ik dacht dat mijn plafond lekte....
Toen ik op een dag een keer geen tijd had om droge lakens op mijn bed te leggen, omdat ik met mijn ontiegelijke kater te laat voor school was, trof ik toen ik weer thuis kwam een ontzettende amoniak- cq. pisgeur in mijn kamertje aan. Toen werd het me voor het eerst duidelijk dat er helemaal niks lekte uit mijn plafond, maar dat ik dus zelf de oorzaak van die nattigheid was....... Hoe erg!!! :flushed:
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik me zat zuip op bier, da word ik altijd agresief, en rijd ik overal met me fiets tegen wat er maar in de weg staat ! :grin:

En op sterke drank, dan krijg ik gewoon weg men deur niet meer open ! :openmouth:

heb ooit al wel geplast naast de wc thuis, en op men moeder haar auto, maar dat was gewoon omdat ik niet meer wist waar ik was ! :stoned:

:beer:
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#4
of: jaren geleden bleef ik ronken bij mijn vriendin, werdt s nachts wakker en moest pissen..

zo gezegt zo gedaan alleen kroop daarna bij mijn schoonouders in bed :confused:

laters

leuk he alcohol
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een lotgenoot!

Als ik echt sloten bier op heb, en echt straalbezopen ben slaapwandel ik ook.
Ik krijg er blauwe plekken van allesinds, overlaatst hier op de gang gepist en gaan slapen en m'n ma was massas pissed omdat ik in de gang gepist had maar ik wist van niets meer :confused:

Nujah, zoveel drinken is niet goed voor je ik ben ermee gestopt :wink:
K
KaoutarLid
01-01-2024, 00:00
#6
proost..
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#7
gelukkig heb ik het niet meer voor :beer:
mss gwn omdat ik niet meer zo lam als de vorige keren ben gegaan..
achja :)
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re:

ExceptionalInsight zei:
Het enige wat ik me kan bedenken is dat je strontlazerus ineens moet pissen en denkt: "Fuck it, geen zin om helemaal naar te wc te gaan". Dan een willekeurige plek uitkiest , de blaas leegt en vervolgens het hele gebeuren weer vergeet. Maar hey, drink er nog één :beer:
Klik om te vergroten...
Meer zou ik ook niet kunnen bedenken, en dan moet echt compleet wasted zijn, niet gewoon dronken...
1 keer gehad, en toen had ik écht veel te veel op
e
eelco_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een luier is dan de beste oplossing :rolleyes:

Leg je wanneer je weg gaat van huis een luier op je bed om et niet te vergeten.... :grin:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Re:

Ivoos zei:
ExceptionalInsight zei:
Het enige wat ik me kan bedenken is dat je strontlazerus ineens moet pissen en denkt: "Fuck it, geen zin om helemaal naar te wc te gaan". Dan een willekeurige plek uitkiest , de blaas leegt en vervolgens het hele gebeuren weer vergeet. Maar hey, drink er nog één :beer:
Klik om te vergroten...
Meer zou ik ook niet kunnen bedenken, en dan moet echt compleet wasted zijn, niet gewoon dronken...
1 keer gehad, en toen had ik écht veel te veel op
Klik om te vergroten...
heb het ook niet meer zoveel eerder wel was ik zo zat heb ik in de stereo gekots en in de hoek van de kamer gezeken :tearsofjoy:
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#11
ga eerst pisssen en dan slapen..
of ga minder drinken :P
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#12
zelf nog nooit mee gemaakt,ik ken wel iemand die een tijdje trug met een bezopen kop zn eigen bed eronder heeft gezeken en er weer met alle plezier in ging slapen. volgens mij moet je dan ook echt compleet wasted zijn om dat voor elkaar te krijgen.
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
MiNiMaLiSDope zei:
gelukkig heb ik het niet meer voor :beer:
mss gwn omdat ik niet meer zo lam als de vorige keren ben gegaan..
achja :)
Klik om te vergroten...
²

Gewoon nietmeer zo lam zuipen, dan kom je dit niet tegen.
Zoiets wil ik nietmeer meemaken :)
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#14
flipkonijn zei:
MiNiMaLiSDope zei:
gelukkig heb ik het niet meer voor :beer:
mss gwn omdat ik niet meer zo lam als de vorige keren ben gegaan..
achja :)
Klik om te vergroten...
²

Gewoon nietmeer zo lam zuipen, dan kom je dit niet tegen.
Zoiets wil ik nietmeer meemaken :)
Klik om te vergroten...

idd best schaamtelijk eig :flushed:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
pinheadlarry zei:
zelf nog nooit mee gemaakt,ik ken wel iemand die een tijdje trug met een bezopen kop zn eigen bed eronder heeft gezeken en er weer met alle plezier in ging slapen. volgens mij moet je dan ook echt compleet wasted zijn om dat voor elkaar te krijgen.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dan moet je behoorlijk veel gedronken hebben als je zoiets wilt gebeuren. Het kan gekomen zijn doordat alcohol spieren verslapt, en bij veel alcohol kan ook de blaasspier verslapen en dan loopt de urine zo je bedje in :kots:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik weet het niet hoor.. bij mij was het niet in bed dat ik had gezeken maar gwn ergens in mn kamer. ik moet gwn zijn gaan slaapwandelen door de drank en denkend dat ik op de plee zat en beginnen zeiken.. :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."