#1
Dude.. Ik heb een tip voor jou.. Kom mij tegen 


pilliewilly zei:Heb een probleem! Wanneer ik grote hoeveelheden bier gedronken heb ga ik slaapwandelen denk ik! Tijdens het slaapwandelen moet ik dan pissen en pis ik gwn tege de muur of op de grond in mn kamer!Volgende dag weet ik er helemaal niets meer van maar merk ik dat ik ergens in me kamer heb gepist.. Dit zuigt! Heb het ook enkel wanneer ik me zat zuip op bier.. Met sterke drank heb ik er geen last van. Iemand die dit ook heeft of een idee wat het kan zijn? Of zit er iets in dat bier waardoor ik ga slaapwandelen? Want zoals ik zei, met sterke drank heb ik het niet.. Best lastig wel.
Heb het ff gegoogled. Maar het word niet als slaapwandelen gezien maar ik twijfel.. Ik ga heus niet in mn scheve klote tege de muur pisse!
Vraag:
Mijn vriend gaat 's nachts slaapwandelen als hij veel bier gedronken heeft. Hij kan dan de wc niet vinden en gaat dan uiteindelijk ergens in de slaapkamer of op de gang plassen! Ik heb hem nu al een paar keer betrapt, nog voordat hij wilde gaan plassen, maar de laatste keer was ik niet thuis en heeft hij het toch in een koffer gedaan die in de gang stond! Ook heeft hij mij wel eens geslagen of laten schrikken met geschreeuw, nadat ik hem had betrapt. De volgende dag weet hij er niks meer van. Alleen door de laatste keer is hij zelf geschrokken, omdat hij zelf zag dat hij in de koffer had geplast. Ik wordt dus altijd automatisch wakker als hij uit bed gaat 's nachts nadat hij veel gedronken heeft die avond. Ik begin een beetje bang voor hem te worden en dat wil ik niet, want wat doet hij de volgende keer? Hij zegt zelf dat het slaapwandelen is, ik weet het niet. Heeft alcohol hier invloedt op? Eerder vond hij altijd dat ik niet zo moest zeuren over zijn drankgebruik, nu beseft hij hopenlijk dat het echt niet goed is wat hij doet.
Antwoord:
Verantwoord drankgebruik voor een volwassen man ligt bij 2 tot 3 glazen alcohol per dag mits men 2 dagen per week niet drinkt om gewenning te voorkomen. In grotere hoeveelheden verdooft alcohol de remmende systemen in de hersenen. Hiermee wordt ook het vermogen tot zelfbeheersing onderdrukt en kunnen mensen agressief worden. Bovendien kunnen mensen gedesorienteerd worden in tijd en plaats. Hierdoor zou uw vriend het onderscheid tussen toilet en kofferkast niet meer kunnen onderscheiden. Uw vriend slaapwandelt waarschijnlijk niet, de reden van zijn gedrag ligt bij grotere hoeveelheden alcohol.
pilliewilly zei:Dude.. Ik heb een tip voor jou.. Kom mij tegen![]()
heb ik ook wel eens gedaan jamaar heb ook wel eens dat ik wakker word dat ik denk huh lig ik midden op de trap of op de grond in de huiskamerExceptionalInsight zei:Het enige wat ik me kan bedenken is dat je strontlazerus ineens moet pissen en denkt: "Fuck it, geen zin om helemaal naar te wc te gaan". Dan een willekeurige plek uitkiest , de blaas leegt en vervolgens het hele gebeuren weer vergeet. Maar hey, drink er nog één![]()
BADJASMAN zei:pilliewilly zei:Dude.. Ik heb een tip voor jou.. Kom mij tegen![]()
Liever niet, ben ik straks het pispaaltje.

raizeredge zei:heb ik ook wel eens gedaan jamaar heb ook wel eens dat ik wakker word dat ik denk huh lig ik midden op de trap of op de grond in de huiskamerExceptionalInsight zei:Het enige wat ik me kan bedenken is dat je strontlazerus ineens moet pissen en denkt: "Fuck it, geen zin om helemaal naar te wc te gaan". Dan een willekeurige plek uitkiest , de blaas leegt en vervolgens het hele gebeuren weer vergeet. Maar hey, drink er nog één![]()
ofdat je in de tuin wakker wordt, je super slecht voelt en echt niet weet wat je overkomt.barry zei:raizeredge zei:heb ik ook wel eens gedaan jamaar heb ook wel eens dat ik wakker word dat ik denk huh lig ik midden op de trap of op de grond in de huiskamerExceptionalInsight zei:Het enige wat ik me kan bedenken is dat je strontlazerus ineens moet pissen en denkt: "Fuck it, geen zin om helemaal naar te wc te gaan". Dan een willekeurige plek uitkiest , de blaas leegt en vervolgens het hele gebeuren weer vergeet. Maar hey, drink er nog één![]()
ofdat je in de tuin wakker wordt, je super slecht voelt en echt niet weet wat je overkomt.
leuke avonden die nu voorbij zijn
barry zei:raizeredge zei:heb ik ook wel eens gedaan jamaar heb ook wel eens dat ik wakker word dat ik denk huh lig ik midden op de trap of op de grond in de huiskamerExceptionalInsight zei:Het enige wat ik me kan bedenken is dat je strontlazerus ineens moet pissen en denkt: "Fuck it, geen zin om helemaal naar te wc te gaan". Dan een willekeurige plek uitkiest , de blaas leegt en vervolgens het hele gebeuren weer vergeet. Maar hey, drink er nog één![]()
ofdat je in de tuin wakker wordt, je super slecht voelt en echt niet weet wat je overkomt.
leuke avonden die nu voorbij zijn
maar waarom voorbij ben je gestopt met drinken

Meer zou ik ook niet kunnen bedenken, en dan moet echt compleet wasted zijn, niet gewoon dronken...ExceptionalInsight zei:Het enige wat ik me kan bedenken is dat je strontlazerus ineens moet pissen en denkt: "Fuck it, geen zin om helemaal naar te wc te gaan". Dan een willekeurige plek uitkiest , de blaas leegt en vervolgens het hele gebeuren weer vergeet. Maar hey, drink er nog één![]()

heb het ook niet meer zoveel eerder wel was ik zo zat heb ik in de stereo gekots en in de hoek van de kamer gezekenIvoos zei:Meer zou ik ook niet kunnen bedenken, en dan moet echt compleet wasted zijn, niet gewoon dronken...ExceptionalInsight zei:Het enige wat ik me kan bedenken is dat je strontlazerus ineens moet pissen en denkt: "Fuck it, geen zin om helemaal naar te wc te gaan". Dan een willekeurige plek uitkiest , de blaas leegt en vervolgens het hele gebeuren weer vergeet. Maar hey, drink er nog één![]()
1 keer gehad, en toen had ik écht veel te veel op
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."