#1
Ik word nou niet echt bepaald agressief op een lichamelijke manier, maar verbaal kan ik met mijn dronken bek behoorlijke uitschieters maken... Ik krijg als ik in een dronken roes verkeer, regelmatig plotseling zo'n ontevreden, verveeld gevoel over me heen. Daar komt dan een irritant baldadige bui uit voort en dan ga ik lopen jennen en sarren bij mensen: ik maak de hele tijd stekende opmerkingen die ik dan zelf op dat moment ubergrappig vind, maar voor de ander is het eigenlijk ronduit kwetsend en gemeen.
Ik heb mezelf op die manier al meerdere malen in de problemen gewerkt of enorme ruzies veroorzaakt. Achteraf voel ik me dan weer zooo ongelooflijk klote hierover....
Ik heb dus maar besloten dat te veel drank gewoon niet meer aan mij toe besteed is. Al ruim een jaar drink ik nog maar zeer gematigd en echt dronken ben ik al een lange tijd niet meer geweest. ZO VEEL BETER!!! 
Ik heb mezelf op die manier al meerdere malen in de problemen gewerkt of enorme ruzies veroorzaakt. Achteraf voel ik me dan weer zooo ongelooflijk klote hierover....
