#1
En ook alleen nog maar omdat de red bull je oppept waarschijnlijk :P
Safire zei:Rode vodka - red bull![]()
![]()
![]()
Dat is echt de enige alcoholische drank die ik écht lekker vind![]()
Fishhead07 zei:Safire zei:Rode vodka - red bull![]()
![]()
![]()
Dat is echt de enige alcoholische drank die ik écht lekker vind![]()
![]()
mooi gesproken klopt hememaal
En malibu cola
![]()
Armani7 zei:Fishhead07 zei:Safire zei:Rode vodka - red bull![]()
![]()
![]()
Dat is echt de enige alcoholische drank die ik écht lekker vind![]()
![]()
mooi gesproken klopt hememaal
En malibu cola
![]()
ben ik het helmaal mee eens maar toch liever witte wodka-redbull :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."