Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete cocktail

Favoriete cocktail

47 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vieze zoete rommel allemaal. :grin:
Het glazuur springt al van je tanden als je er naar kijkt.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ellesdee zei:
ik heb wat nieuws uitgevonden :grin:

pisang ambon met pina colada en dan banaan-appel sap erbij...

superlekker :grin:
Klik om te vergroten...

Hmmmm ga'k binnenkort maar es ff proberen dan :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Solidius zei:
Ellesdee zei:
ik heb wat nieuws uitgevonden :grin:

pisang ambon met pina colada en dan banaan-appel sap erbij...

superlekker :grin:
Klik om te vergroten...

Hmmmm ga'k binnenkort maar es ff proberen dan :P
Klik om te vergroten...

xD die banaan appelsap is gewoon van de aldi :) lekker zoet ook :grin:
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ellesdee zei:
ik heb wat nieuws uitgevonden :grin:

pisang ambon met pina colada en dan banaan-appel sap erbij...

superlekker :grin:
Klik om te vergroten...

Smaakt idd wel :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
xD oke... het drankje gaat nu door het leven als pipapomme :grin:
P
Pet$eLLid
01-01-2024, 00:00
#6
For me a manhattan pls :sunglasses:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
hahaha :grin: wat leuk... :grin:
hmm... weet iemand er een leuke naam voor?
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ellesdee zei:
hahaha :grin: wat leuk... :grin:
hmm... weet iemand er een leuke naam voor?
Klik om te vergroten...

Al die ingredienten samen proppen in een naam die niet belachelijk klinkt gaat niet volges mij:tongueout: of 't wordt zoiets als pi(PInacolada)pa(PisangAmbon)pomme(appel) :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
scratchtraxx zei:
Ellesdee zei:
hahaha :grin: wat leuk... :grin:
hmm... weet iemand er een leuke naam voor?
Klik om te vergroten...

Al die ingredienten samen proppen in een naam die niet belachelijk klinkt gaat niet volges mij:tongueout: of 't wordt zoiets als pi(PInacolada)pa(PisangAmbon)pomme(appel) :grin:
Klik om te vergroten...

whahaha pipapomme... omg dat klinkt belachelijk xD
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ellesdee zei:
scratchtraxx zei:
Ellesdee zei:
hahaha :grin: wat leuk... :grin:
hmm... weet iemand er een leuke naam voor?
Klik om te vergroten...

Al die ingredienten samen proppen in een naam die niet belachelijk klinkt gaat niet volges mij:tongueout: of 't wordt zoiets als pi(PInacolada)pa(PisangAmbon)pomme(appel) :grin:
Klik om te vergroten...

whahaha pipapomme... omg dat klinkt belachelijk xD
Klik om te vergroten...

...ik had nu eens iets om trots op te zijn :(
:mrgreen:
s
scratchtraxxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hahaha we vinden er wel nog iets op :mrgreen:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#12
1/3 pisang 1/3 passoa en 1/3 jus

of blue curacao of baco ofzo
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
rode wodka red bull ging er bij mij nog wel eens in.
ook met passoa jus'dorange en blue curacao 7'up had ik ook geen problemen.

goede site met cocktails recepten is trouwens www.cocktailz.nl :)
A
Alfred HeinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik drink meestal een klein beetje cola met alles erin wat ik kan vinden, ik raad echter niet aan om verschillende soorten drank doorelkaar te gooien. Dan wordt het snel smerig. Maar na 1 glas ben je al laderzat :mrgreen:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zizi coin coin... heerlijk!!
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jak al die zoete rommel

cuba libre, mojito, caipirihna --> lekker sterk maken en drinkt zo weg
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
White Russian for live!!! Drink ik altijd als de stufie binnen is! :stoned:
s
slowcheetahLid
01-01-2024, 00:00
#18
Aha, dan vind je B-52 zeker ook lekker. Maareh mn fav cocktail is sex on the beach, maar dan ipv jus, ananas sap. Op zich drink ik meer puur, bier en mixjes met cola dan cocktails maar op een lekker zonnig terrasje aan zee gaat het er zeker ook in
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Cosmopolitan :hearteyes:
s
slowcheetahLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oh, maar das ook jammie jammie :hearteyes: , vanvavond maar eens naar binnen gieten om mn 1e afgeronde tentamen te vieren. Nog 8 te gaan :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."