Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnderzoek alcoholgebruik

Onderzoek alcoholgebruik

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
U
UMaastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

ik ben op zoek naar mensen die willen deelnemen aan mijn studie die verbonden is aan de Universiteit Maastricht. Het onderzoek gaat over het trainen van het geheugen en hoe dit door alcoholgebruik beinvloed wordt. Het onderzoek loopt volledig via het internet, dus het is niet nodig om naar de universiteit te komen. Bij volledige deelname aan de studie ontvang je 50€. We hebben nog veel deelnemers nodig, misschien heb jij wel interesse?

Voor meer informatie of om deel te nemen aan het onderzoek:
http://www.impliciet.eu/portal/memo1

Alvast bedankt!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik wil best mee doen maar stel ik haak af halverwege door omstandigheden, zorgt dit dan niet voor problemen?
U
UMaastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#3
plantenbak zei:
ik wil best mee doen maar stel ik haak af halverwege door omstandigheden, zorgt dit dan niet voor problemen?
Klik om te vergroten...

Het onderzoek duurt ongeveer een maand waarbij je elke dag een geheugenspel zou moeten spelen dat bedoeld is om je geheugen te verbeteren. Mocht je door omstandigheden enkele dagen moeten overslaan, dan is dat niet zo erg. Als je echter te lang inactief bent, dan vervalt je deelname wel. In dat geval kunnen we je deelname wel terug actief maken als je ons een mailtje stuurt zodra je opnieuw beschikbaar bent, zodat je het onderzoek toch nog zou kunnen afmaken.

mvg
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
het is ook niet echt voor mij maar meer dat jullie er geen overlast van hebben :)
in dat geval doe ik denk ik wel mee.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wanneer valt iemand binnen jullie doelgroep?
U
UMaastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#6
speeseend zei:
Wanneer valt iemand binnen jullie doelgroep?
Klik om te vergroten...

Hoi,

sorry, maar die informatie kan ik je helaas niet geven omdat we willen voorkomen dat mensen die niet in de doelgroep vallen oneerlijk gaan antwoorden om toch te kunnen deelnemen. Dit zou ons onderzoek namelijk teveel gaan verstoren...

mvg
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb me opgegeven en het onderzoek naar wat vrienden gestuurd om te kijken of ze ook mee willen doen. Het lijkt me makkelijk geld verdienen.

Het onderzoek zelf is goed te doen. Ik erger me alleen aan die E en U met af en toe dat rode rondje eromheen. Dat rode rondje komt iedere keer als ik al heb gedrukt. Er komt dus eerst alleen een E of U te staan, voordat het rode rondje eromheen komt. Zo heb je niet eens de kans om niet te drukken aangezien je zsm moet drukken.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik wil ook wel meedoen, alleen nou nog niet omdat ik de komende 4 weken een beetje op en neer blijf reizen tussen engeland, nederland en een nog onbekende bestemming, maar ik heb dus geen internet...

over 4 weekjes?
U
UMaastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#9
cropp zei:
ik wil ook wel meedoen, alleen nou nog niet omdat ik de komende 4 weken een beetje op en neer blijf reizen tussen engeland, nederland en een nog onbekende bestemming, maar ik heb dus geen internet...

over 4 weekjes?
Klik om te vergroten...

Hoi,

geen probleem hoor: over 4 weken loopt het onderzoek ongetwijfeld nog altijd, dus als je dan nog wil meedoen dan kan dat. Alvast bedankt!
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kunnen Belgen hier ook aan mee doen?
U
UMaastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ivoos zei:
Kunnen Belgen hier ook aan mee doen?
Klik om te vergroten...

Ja hoor, is geen enkel probleem!
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ergens rond 12/18 krijg ik tussen 2 delen deze error:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e10'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Too few parameters. Expected 1.

/versie2/users/khouben/memo1/tasks/tasks/iat/endflash.asp, line 468
U
UMaastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ivoos zei:
Ergens rond 12/18 krijg ik tussen 2 delen deze error:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e10'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Too few parameters. Expected 1.

/versie2/users/khouben/memo1/tasks/tasks/iat/endflash.asp, line 468
Klik om te vergroten...

Ok, bedankt voor de melding, we zoeken uit wat er misging. Normaal gezien zou je na opnieuw inloggen wel gewoon weer verder moeten kunnen gaan waar je onderbroken werd. Excuses voor het ongemak, we zullen het oplossen.
j
jokeLid
01-01-2024, 00:00
#14
hoi, heb je misschien een link waarin staat dat je echt 50 euro krijgt,
want ik heb jullie site een beetje bekeken en zie dat voor een onderzoek aan de eerste 400 deelnemer een irischeque van 25 euro wordt gestuurd en iets van een verloting van een ipod onder de deelnemers.

dat ik niet voor m* k* mn hersenen zit te pijnigen.


bedankt.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#15
^Dat is volgens mij de juiste instelling :wink:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
gamerboy007 zei:
Free 1gr.
Klik om te vergroten...
That was my intension
U
UMaastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#17
joke zei:
hoi, heb je misschien een link waarin staat dat je echt 50 euro krijgt,
want ik heb jullie site een beetje bekeken en zie dat voor een onderzoek aan de eerste 400 deelnemer een irischeque van 25 euro wordt gestuurd en iets van een verloting van een ipod onder de deelnemers.

dat ik niet voor m* k* mn hersenen zit te pijnigen.


bedankt.
Klik om te vergroten...

Hoi,

dat klopt inderdaad: in het verleden hebben we wel eens onderzoek gedaan waarbij we een grens hebben gehanteerd voor het uitdelen van beloningen. Dat is bij dit onderzoek absoluut niet het geval. Iedereen die deelneemt krijgt de beloning van 50 euro. let wel: de beloning krijg je enkel als je het onderzoek helemaal afmaakt (en dus niet als je halverwege afhaakt - uitzonderingen hierop zijn natuurlijk mogelijk bij onmacht, dan moet je mij even mailen). Deze informatie staat ook op de website die ik eerder noemde (www.impliciet.eu/portal/memo1). We geven je hier meer info over het onderzoek + garantie op beloning bij volledige deelname. Daarna kan je beslissen of je nog altijd wil meedoen.
U
UMaastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoi,

ik ben nog altijd op zoek naar deelnemers, dus mocht nog iemand zin hebben om mee te doen aan dit onderzoek en zo 50€ te verdienen dan kan dat nog. De url van het onderzoek is intussen wel gewijzigd naar: http://137.120.13.87/portal/memo1/

Alvast bedankt!
j
jokeLid
01-01-2024, 00:00
#19
blijkbaar niet opgelet bij het aanmelden.
bedankt voor het herhalen (:
U
UMaastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#20
joke zei:
blijkbaar niet opgelet bij het aanmelden.
bedankt voor het herhalen (:
Klik om te vergroten...

Geen probleem :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."