Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"speeseend zei: Wanneer valt iemand binnen jullie doelgroep? Klik om te vergroten... Hoi, sorry, maar die informatie kan ik je helaas niet geven omdat we willen voorkomen dat mensen die niet in de doelgroep vallen oneerlijk gaan antwoorden om toch te kunnen deelnemen. Dit zou ons onderzoek namelijk teveel gaan verstoren... mvg"
"cropp zei: ik wil ook wel meedoen, alleen nou nog niet omdat ik de komende 4 weken een beetje op en neer blijf reizen tussen engeland, nederland en een nog onbekende bestemming, maar ik heb dus geen internet... over 4 weekjes? Klik om te vergroten... Hoi, geen probleem hoor: over 4 weken loopt het onderzoek ongetwijfeld nog altijd, dus als je dan nog wil meedoen dan kan dat. Alvast bedankt!"
"Ivoos zei: Kunnen Belgen hier ook aan mee doen? Klik om te vergroten... Ja hoor, is geen enkel probleem!"
"Ivoos zei: Ergens rond 12/18 krijg ik tussen 2 delen deze error: Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e10' [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Too few parameters. Expected 1. /versie2/users/khouben/memo1/tasks/tasks/iat/endflash.asp, line 468 Klik om te vergroten... Ok, bedankt voor de melding, we zoeken uit wat er misging. Normaal gezien zou je na opnieuw inloggen wel gewoon weer verder moeten kunnen gaan waar je onderbroken werd. Excuses voor het ongemak, we zullen het oplossen."
"joke zei: hoi, heb je misschien een link waarin staat dat je echt 50 euro krijgt, want ik heb jullie site een beetje bekeken en zie dat voor een onderzoek aan de eerste 400 deelnemer een irischeque van 25 euro wordt gestuurd en iets van een verloting van een ipod onder de deelnemers. dat ik niet voor m* k* mn hersenen zit te pijnigen. bedankt. Klik om te vergroten... Hoi, dat klopt inderdaad: in het verleden hebben we wel eens onderzoek gedaan waarbij we een grens hebben gehanteerd voor het uitdelen van beloningen. Dat is bij dit onderzoek absoluut niet het geval. Iedereen die deelneemt krijgt de beloning van 50 euro. let wel: de beloning krijg je enkel als je het onderzoek helemaal afmaakt (en dus niet als je halverwege afhaakt - uitzonderingen hierop zijn natuurlijk mogelijk bij onmacht, dan moet je mij even mailen). Deze informatie staat ook op de website die ik eerder noemde (www.impliciet.eu/portal/memo1). We geven je hier meer info over het onderzoek + garantie op beloning bij volledige deelname. Daarna kan je beslissen of je nog altijd wil meedoen."
"Hoi, ik ben nog altijd op zoek naar deelnemers, dus mocht nog iemand zin hebben om mee te doen aan dit onderzoek en zo 50€ te verdienen dan kan dat nog. De url van het onderzoek is intussen wel gewijzigd naar: http://137.120.13.87/portal/memo1/ Alvast bedankt!"
"joke zei: blijkbaar niet opgelet bij het aanmelden. bedankt voor het herhalen (: Klik om te vergroten... Geen probleem"
"Zoals immortaltech ook al aangeeft was dit effectief een foutje op de website. De technische afdeling had hier gewoon de tekst overgenomen van een onderzoek wat al afgelopen is. Erg vervelend, maar we hebben het meteen aangepast. Het was in ieder geval geen trucje of zo, want aan het begin hebben alle deelnemers aangegeven akkoord te gaan met het onderzoek zoals bij het begin beschreven, waar dus staat dat iedereen die het onderzoek afmaakt een vergoeding van 50euro krijgt. In elk geval mijn oprechte excuses voor dit misverstand (voor iedereen die aan het onderzoek heeft meegedaan of nog aan het deelnemen is)!"
"Hoi, ik ben op zoek naar mensen die willen deelnemen aan mijn studie die verbonden is aan de Universiteit Maastricht. Het onderzoek gaat over het trainen van het geheugen en hoe dit door alcoholgebruik beinvloed wordt. Het onderzoek loopt volledig via het internet, dus het is niet nodig om naar de universiteit te komen. Bij volledige deelname aan de studie ontvang je 50€. We hebben nog veel deelnemers nodig, misschien heb jij wel interesse? Voor meer informatie of om deel te nemen aan het onderzoek: http://www.impliciet.eu/portal/memo1 Alvast bedankt!"
"plantenbak zei: ik wil best mee doen maar stel ik haak af halverwege door omstandigheden, zorgt dit dan niet voor problemen? Klik om te vergroten... Het onderzoek duurt ongeveer een maand waarbij je elke dag een geheugenspel zou moeten spelen dat bedoeld is om je geheugen te verbeteren. Mocht je door omstandigheden enkele dagen moeten overslaan, dan is dat niet zo erg. Als je echter te lang inactief bent, dan vervalt je deelname wel. In dat geval kunnen we je deelname wel terug actief maken als je ons een mailtje stuurt zodra je opnieuw beschikbaar bent, zodat je het onderzoek toch nog zou kunnen afmaken. mvg"