#1
afraidtech zei:misschien een paar post boven je lezen :P
Ja dus.. Er staat dat ik 50 euro moet krijgen. Als ik dan aan het eind van het onderzoek een berichtje krijg dat het maar de helft is, waarna je aan het eind van het geven van je gegevens op akkoord moet drukken, dan word ik pissig.
Waarschijnlijk zullen dan veel mensen gewoon maar akkoord gaan met die 25 euro, of eerst dat ding invullen en daarna pas gaan zeiken. Waarbij ik gelijk alweer voor me zie dat er wordt gezegd: "ja sorry, maar je bent al akkoord gegaan met een bedrag van 25 euro". Nu is er natuurlijk gezegd dat het een misverstand was en krijg ik ook gewoon die 50 euro, maar ik heb het idee dat ze proberen om zo min mogelijk geld kwijt te zijn door dit soort 'trucjes' toe te passen. Terwijl ze al blij mogen zijn dat er mensen zijn die mee willen werken aan zo'n onderzoek.