Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnderzoek alcoholgebruik

Onderzoek alcoholgebruik

27 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#1
afraidtech zei:
misschien een paar post boven je lezen :P
Klik om te vergroten...

Ja dus.. Er staat dat ik 50 euro moet krijgen. Als ik dan aan het eind van het onderzoek een berichtje krijg dat het maar de helft is, waarna je aan het eind van het geven van je gegevens op akkoord moet drukken, dan word ik pissig.

Waarschijnlijk zullen dan veel mensen gewoon maar akkoord gaan met die 25 euro, of eerst dat ding invullen en daarna pas gaan zeiken. Waarbij ik gelijk alweer voor me zie dat er wordt gezegd: "ja sorry, maar je bent al akkoord gegaan met een bedrag van 25 euro". Nu is er natuurlijk gezegd dat het een misverstand was en krijg ik ook gewoon die 50 euro, maar ik heb het idee dat ze proberen om zo min mogelijk geld kwijt te zijn door dit soort 'trucjes' toe te passen. Terwijl ze al blij mogen zijn dat er mensen zijn die mee willen werken aan zo'n onderzoek.
U
UMaastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zoals immortaltech ook al aangeeft was dit effectief een foutje op de website. :flushed: De technische afdeling had hier gewoon de tekst overgenomen van een onderzoek wat al afgelopen is. Erg vervelend, maar we hebben het meteen aangepast.

Het was in ieder geval geen trucje of zo, want aan het begin hebben alle deelnemers aangegeven akkoord te gaan met het onderzoek zoals bij het begin beschreven, waar dus staat dat iedereen die het onderzoek afmaakt een vergoeding van 50euro krijgt. In elk geval mijn oprechte excuses voor dit misverstand (voor iedereen die aan het onderzoek heeft meegedaan of nog aan het deelnemen is)!
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#3
UMaastricht zei:
Ivoos zei:
Ergens rond 12/18 krijg ik tussen 2 delen deze error:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e10'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Too few parameters. Expected 1.

/versie2/users/khouben/memo1/tasks/tasks/iat/endflash.asp, line 468
Klik om te vergroten...

Ok, bedankt voor de melding, we zoeken uit wat er misging. Normaal gezien zou je na opnieuw inloggen wel gewoon weer verder moeten kunnen gaan waar je onderbroken werd. Excuses voor het ongemak, we zullen het oplossen.
Klik om te vergroten...
zelfde probleem hier trouwens
j
jokeLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb vorige week 50 euro ontvangen. iris-cheques zijn op vele plaatsen in te wisselen, dus ik zie het probleem niet zo (:

vriendin van me heeft de 50 euro ook al ontvangen.

het was een kwelling, maar zelfs al was het 25 euro geweest toch zeker een leuke bijverdienste vanuit je luie stoel!
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik doe ook wel mee.
U
UMaastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi,

ik ben op zoek naar mensen die willen deelnemen aan mijn studie die verbonden is aan de Universiteit Maastricht. Het onderzoek gaat over het trainen van het geheugen en hoe dit door alcoholgebruik beinvloed wordt. Het onderzoek loopt volledig via het internet, dus het is niet nodig om naar de universiteit te komen. Bij volledige deelname aan de studie ontvang je 50€. We hebben nog veel deelnemers nodig, misschien heb jij wel interesse?

Voor meer informatie of om deel te nemen aan het onderzoek:
http://www.impliciet.eu/portal/memo1

Alvast bedankt!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik wil best mee doen maar stel ik haak af halverwege door omstandigheden, zorgt dit dan niet voor problemen?
U
UMaastrichtLid
01-01-2024, 00:00
#8
plantenbak zei:
ik wil best mee doen maar stel ik haak af halverwege door omstandigheden, zorgt dit dan niet voor problemen?
Klik om te vergroten...

Het onderzoek duurt ongeveer een maand waarbij je elke dag een geheugenspel zou moeten spelen dat bedoeld is om je geheugen te verbeteren. Mocht je door omstandigheden enkele dagen moeten overslaan, dan is dat niet zo erg. Als je echter te lang inactief bent, dan vervalt je deelname wel. In dat geval kunnen we je deelname wel terug actief maken als je ons een mailtje stuurt zodra je opnieuw beschikbaar bent, zodat je het onderzoek toch nog zou kunnen afmaken.

mvg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."