Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdrank tijdens de kerst

drank tijdens de kerst

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat drinken jullie zo ongeveer gemiddeld tijdens de kerstdagen?

gwoon ff nieuwsgierig.... :)

ik zit nl gemiddeld wel op bizarre hoeveelheden van van alles en nog wat

:wave:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#2
ligt eraan of ik thuis ben of bij familie en welke familie
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet extreem veel. Ga niet uit dit weekend, dus sowieso minder dan anders. Gisteren (kerstavond) een beetje glühwein en een halve zoete witte. Vanavond denk ik 1 bij het eten en misschien 2 vanavond ofzo, morgen denk ik alleen bij het eten.. 's avonds niet, want ik kom na alcohol altijd heel moeilijk uit bed en moet er maandag weer half 7 uit.

Vind het toch heel anders drinken dan tijdens het uitgaan, want nu geniet ik echt van de smaken, en met uitgaan heb je dat toch een stuk minder.. :)
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Niet zo heel veel, mijn ouders willen niet dat ik drink dus zal het bij een biertje bij eten of een whiskey na blijven.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eigenlijk niks, hooguit een glüweintje.
J
JonkasmokaLid
01-01-2024, 00:00
#6
gister white russian gehad.. heel lekker. ( wodka met melk en baileys)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Toevallig vanavond een glaasje wijn. Voor de rest drink ik nauwelijks tot niets. :P
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#8
meer dan verwacht eigenlijk, tot nu toe zijn langsgekomen; bacardi, safari, disaronno, 43, jupiler, maredsous, la chouffe, duvel, jillz, champagne, droge witte wijn, mojito en wodka.

gister een bedrijfsfeestje gehad met gratis drinken dus dat verklaard een hoop en vandaag diner met de familie. :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Whisky en bier
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Paar pilsjes, niet meer niet minder
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Whisky en bier
Klik om te vergroten...
:rock: dat is het geworden inderdaad... je zal mij sowieso nooit snel iets anders zien drinken als dit.
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#12
TRAVOLTA zei:
meer dan verwacht eigenlijk, tot nu toe zijn langsgekomen; bacardi, safari, disaronno, 43, jupiler, maredsous, la chouffe, duvel, jillz, champagne, droge witte wijn, mojito en wodka.

gister een bedrijfsfeestje gehad met gratis drinken dus dat verklaard een hoop en vandaag diner met de familie. :)
Klik om te vergroten...

Da's een indrukwekkende variatie!

Eerste kerstdag heb ik nog wel bier, baco en rode wijn door elkaar gemixed, wat leidde tot een lastige start de dag erna.

Tweede kerstdag zijn het sloten met rode wijn geworden.......nog net geen :kots: maar het scheelde niet veel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."