#1
Hoi ik ben nieuw hier! En hierbij mijn eerste post.
Er is een kennis waarvan ik weet dat hij best wel vaak diverse drugs gebruikt (i.i.g. veel meer en vaker dan ik). Op een avond waarbij we allebei best wel veel hadden gedronken, sprak ik hem. We kramen op het grandioos debiele idee om aan de MDMA te gaan om 5 uur 's ochtends , ik had immers thuis nog een genoeg liggen - waarom dat zei ik met mijn dronken hoofd, weet ik niet. Aldus geschiedde we gingen met een aantal vrouwen en mannen allemaal aan de MDMA en wiet - wat een feest, sjezus.
Ik sprak laatst in stad en zei, soms als ik dronken ben kom ik toch op slechte ideeën, doelend op die avond. Hij zei opeens met een heldere overtuiging: "ja, daar heb ik ook last van". Nu ik het mij bedenk heb ik eigenlijk nooit cravings in diverse drugs, TENZIJ ik gedronken heb. Na een biertje of 4-5 vind ik drugs niet zo'n slecht idee meer. En na 10 of meer, heb ik vaak ZIN om te gebruiken, jointjes - of een lijntje pep zeg ik geen nee tegen na lekker gezopen te hebben.
Ik heb het gevoel dat ik mezelf niet onder controle heb na gedronken te hebben. Maar nuchter ben ik best verantwoordelijk. Ik heb dus ook al mijn drugs aan een goede vriend gegeven, omdat ik bang ben dat zich weer zoiets voordoet. Het was een mooi feestje, maar uiteraard hartstikke ongezond om alles door elkaar te doen.
Moet ik mij zorgen gaan maken? (al doe ik dit al een beetje)
Er is een kennis waarvan ik weet dat hij best wel vaak diverse drugs gebruikt (i.i.g. veel meer en vaker dan ik). Op een avond waarbij we allebei best wel veel hadden gedronken, sprak ik hem. We kramen op het grandioos debiele idee om aan de MDMA te gaan om 5 uur 's ochtends , ik had immers thuis nog een genoeg liggen - waarom dat zei ik met mijn dronken hoofd, weet ik niet. Aldus geschiedde we gingen met een aantal vrouwen en mannen allemaal aan de MDMA en wiet - wat een feest, sjezus.
Ik sprak laatst in stad en zei, soms als ik dronken ben kom ik toch op slechte ideeën, doelend op die avond. Hij zei opeens met een heldere overtuiging: "ja, daar heb ik ook last van". Nu ik het mij bedenk heb ik eigenlijk nooit cravings in diverse drugs, TENZIJ ik gedronken heb. Na een biertje of 4-5 vind ik drugs niet zo'n slecht idee meer. En na 10 of meer, heb ik vaak ZIN om te gebruiken, jointjes - of een lijntje pep zeg ik geen nee tegen na lekker gezopen te hebben.
Ik heb het gevoel dat ik mezelf niet onder controle heb na gedronken te hebben. Maar nuchter ben ik best verantwoordelijk. Ik heb dus ook al mijn drugs aan een goede vriend gegeven, omdat ik bang ben dat zich weer zoiets voordoet. Het was een mooi feestje, maar uiteraard hartstikke ongezond om alles door elkaar te doen.
Moet ik mij zorgen gaan maken? (al doe ik dit al een beetje)
