Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yep hier nog 1...Het grootste probleem waar ik nu tegen aanloop. Maar ben wel dingen beter gaan begrijpen. Ik moet oppassen met associatie plekken...plekken waar je altijd snoof. ...als ik bij mijn ouders ben denk ik er niet eens aan. Ik kan bij wijze van 10 bier drinken en er geen enkele keer aan sos denken. Thuis ook....maar zodra ik naar feestjes ga, gaat er een knop om bij 3 biertjes....ik ga voortaan geen alcohol meer drinken op die plekken. ..hoop dat het scheelt. Het is inderdaad volgens mij die coca-ethyleen stof wat wordt aangemaakt. Bij mij gaat dan de knop "totaal naar de klote" aan. Ik ga er nu voor en zal mijn bevindingen en momenten posten sterkte allemaal"
"hoi allemaal, ik ben over de 30 en gebruikte ongeveer 18 jaar drugs...soms veel soms weer een periode niet al om al begon ik met mijn 1e pil toen ik 13 was. Na ellende en ellende en slechte relaties en gezeik ben ik wakker geschud en besloten om deze tijd af te sluiten. Maar nu...ik ben er ook echt helemaal klaar mee maar heb wel wat beangstigende gevoelens of ik het uitgaan wel leuk ga vinden...veel zijn lekker euforisch ....ga ik het missen....krijg ik geen saai leven...kom ik iemand tegen die wel gebruikt....zit je op dezelfde golflengte ? zit met veel vragen.... hoe zien jullie dit ? wat zijn jullie ervaringen..."
"inderdaad, je moet het willen..het allerbelangrijkste. Ik ben met alles gestopt omdat het me een arrogante klootzak maakte, koste bijna me baan en me relatie is kapot erdoor. doe al 2 maanden geen coke....heerlijk...pure gevoelens en intens geluk....kappe met die troep."
"SittaMan zei: Je zegt dat je er zin in krijgt als je hebt gedronken, welnu, alcohol in combinatie met cocaïne resulteerd in een nieuwe stof: coca-ethyleen. Deze stof is schadelijker en verslavender dan cocaïne of zich. Als je daarna dronken wordt, linken je hersenen opnieuw naar deze nieuwe stof, waardoor je een 'verslavings(?)' gevoel krijgt om terug wat cocaïne binnen te nemen. Je moet dus eigenlijk 'afkicken van de cocaethyleen', door al zeker niet meer drinken te combineren met coke, althans zo denk ik erover ;p. Veel succes in ieder geval als je ermee gaat stoppen! Klik om te vergroten... oei...goeie info, dat wist ik niet."
"BacingsPen zei: If alcohol brings the devil alive, why would you still drink? That's right.... Naar een verslavingskliniek gaan heeft iig geen zin volgens mij, die zullen sowieso de coke de schuld geven... Klik om te vergroten... Hmmm daar moet ik je denk ik ongelijk in geven. Die lui strippen je daar leeg. Ik mocht alleen maar roken. Drank verlegt grenzen voor je... dus maakt niet uit wat je doet....als je genoeg drinkt ..word de drang (als je niet sterk genoeg bent) groter."
"maar wat ik voorgaand ook las...wil je er snel vanaf....confronteer je ermee....wees trots op jezelf als je nee zegt en duik niet de negatieve kant op.....en ga leren genieten van kleine subtiele dingen....ik koop bloemen ....heerlijk....helpt mij goed. Je leert ineens je neus te gebruiken zoals het hoort."
"Hoi allemaal, d8 ik post nog eens een berichtje, bedankt voor de reacties. In de tussentijd sta ik er in me eentje voor en ben weer gevallen in het zwarte gat. Ik was de gene die ons huisdier onder zijn hoede nam en heb in die tijd niets gebruikt...ik ging notabene ook niet meer uit. Na het overlijden van mijn diertje storte alles in. Ben er lichtelijk weer overheen en ga mezelf weer goed voorbereiden voor een nieuwe start. Ga een band laten graveren met zijn naam erin en hoop dat dit mij hiermee helpt en steunt groetjes"