#1
Daar heb je wel gelijk in, maar ik ben bang dat als ik bij de ingang kom en er toch honden staan, dat ik dan al te laat ben. Ik kan ze ook net voor we er zijn ze in de auto innemen, zodat ik niks bij me heb als het fouilleren plaats vindt.
SirErick zei:Waarom zou je bang zijn? Zolang je niks bij je hebt is er niks aan de hand.SmartieAndMe zei:Ik stond vorige zomer in de rij om te boarden richting Ibiza toen er een drugshond opgeleid werd. Een dame achter me kreeg een wattenschijfje met cocaïnegeur in haar laars. Ik had die nacht doorgehaald omdat ik 4-FA had gehad dus scheet natuurlijk spijkers dat ie bij mij zou komen zittenMaar hij rook ons beiden niet gelukkig, hondje faalde hard
![]()
Maccieeee zei:En hoe zit dat in België? Iemand daar enige ervaring mee?
Maccieeee zei:Maar die worden dus zelden ingezet bij festivals als ik het goed begrijp?
Maccieeee zei:Ja ik weet echt niet wat ik moet doen haha, of in de auto al innemen?
Maccieeee zei:Daar heb ik het over inderdaad haha, maar dat is inderdaad niet heel slim denk ik. Hmm, moet echt even kijken hoe ik het ga doen. België is echt streng qua controles hoor ik van veel mensen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."