#1
Mooi zo, ben helemaal klaar met deze politiestaat en die gehersenspoelde blauwe pakjes.
Ik doe ook nooit wat of iets verkeerd.
@Rebell
Korte versie
Ik ben ook knap.
Lange versie
Ik denk en handel alleen vanuit mijn eigen perspectief. De rest is niet relevant. Dus in mijn optiek doe ik nooit wat of iets verkeerd.
Wel binnen een ethische en moreel kader en zelfs dat is een keuze die ik zelf maak.
Ik denk en handel alleen vanuit mijn eigen perspectief. De rest is niet relevant. Dus in mijn optiek doe ik nooit wat of iets verkeerd.
Klopt ook hoor.
Goed of slecht bestaat niet dat hebben wij onszelf aangeleerd.
Ben ik het deels mee eens. Dat wij ons hebben aangeleerd wat goed en slecht is betekent dus juist dat het wel bestaat. De grens tussen goed en slecht is echter wel fluïde.Klopt ook hoor.
Goed of slecht bestaat niet dat hebben wij onszelf aangeleerd.
Dat wij ons hebben aangeleerd wat goed en slecht is betekent dus juist dat het wel bestaat
Ik heb nog nooit een abonnement gehad doe alles prepaid.
Gewoon om privacy redenen..
Al doe ik soms niks verkeerd.
Weer een nieuw toestel?
Nieuw account nieuwe e-mail en nieuw nummer.
Gewoon omdat het kan.
Natuurlijk kan dit. Het kost je alleen wel bakken met geld als je er op regelmatige basis gebruik van maakt. Ik begrijp overigens dat paranoide gedrag sowieso niet zo goed. Ik app gewoon via mijn privé nummer met mijn dealer. Mocht hij een keer opgepakt worden, en ik word opgeroepen, dan is er nog steeds niets aan de hand. Ik lees zelfs dat mensen een vpn gebruiken. Waarom in hemelsnaam? De NSA traceert je ondanks je vpn nog steeds hoor.
30€ per maand onbeperkt bellen en sms en onbeperkt data!
Als dat bakken met geld is voor jou hoe betaal jij je drugs dan?
Mensen met VPN worden tegenwoordig geregistreerd heb ik gelezen.
Bekijk bijlage 3717
Gewoon 4G super snel internet en bellen wat ik wil.
Verzin dit niet doe dit al weet niet hoe lang.
Waarom zou ik daar over liegen.
Dit is een bundel en hiervoor gelden dus geen prepaid-tarieven. Opzich een goed alternatief inderdaad. Als je zo'n bundel wilt afsluiten zul je alsnog gegevens moeten afstaan aan het bedrijf waar je de sim-kaart van krijgt. Dus anoniem is dit ook niet. Als je een prepaidkaart in de supermarkt koopt dan is dit wel het geval.
Dit koop je gewoon prepaid AH ik heb niks geregistreerd.
Geheel onbeperkt is het nou ook weer niet, maar 3000 belminuten (5000 van Levara naar Levara) en 50gig+max 1gig per dag boven de 50 is nog steeds best veel (zie de voorwaarden).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."