Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDealer opgepakt, ik heb geweigerd te getuigen

Dealer opgepakt, ik heb geweigerd te getuigen

64 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mooi zo, ben helemaal klaar met deze politiestaat en die gehersenspoelde blauwe pakjes.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lytje pole zei:
Ik doe ook nooit wat of iets verkeerd.
Klik om te vergroten...

Dat vind wel knap!
Echt nooit?
:wink::tonguewink:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De agent wilde eerst ook niet zeggen waarvoor ik op het bureau moest komen, dus ik maakte me gelijk zorgen, want ongeveer 10 jaar geleden kreeg ik ook zo'n telefoontje en bleek een vriendin van mij te zijn overleden dus ik schrok nogal.
Dat merkte hij dus zei hij dat het om een opgepakte dealer ging. Anders was ik daarheen gegaan zonder te weten waarom. Echt sneaky
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Rebell

Korte versie
Ik ben ook knap. :grin:

Lange versie
Ik denk en handel alleen vanuit mijn eigen perspectief. De rest is niet relevant. Dus in mijn optiek doe ik nooit wat of iets verkeerd.

Wel binnen een ethische en moreel kader en zelfs dat is een keuze die ik zelf maak.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lytje pole zei:
@Rebell

Korte versie
Ik ben ook knap. :grin:

Lange versie
Ik denk en handel alleen vanuit mijn eigen perspectief. De rest is niet relevant. Dus in mijn optiek doe ik nooit wat of iets verkeerd.

Wel binnen een ethische en moreel kader en zelfs dat is een keuze die ik zelf maak.
Klik om te vergroten...

mooi verwoord
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lytje pole zei:
Ik denk en handel alleen vanuit mijn eigen perspectief. De rest is niet relevant. Dus in mijn optiek doe ik nooit wat of iets verkeerd.
Klik om te vergroten...

Klopt ook hoor.

Goed of slecht bestaat niet dat hebben wij onszelf aangeleerd.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rebell zei:
Klopt ook hoor.

Goed of slecht bestaat niet dat hebben wij onszelf aangeleerd.
Klik om te vergroten...

Vooral disney films
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rebell zei:
Klopt ook hoor.
Goed of slecht bestaat niet dat hebben wij onszelf aangeleerd.
Klik om te vergroten...
Ben ik het deels mee eens. Dat wij ons hebben aangeleerd wat goed en slecht is betekent dus juist dat het wel bestaat. De grens tussen goed en slecht is echter wel fluïde.

Huisdieren weten niet wat goed en slecht is, al kunnen ze wel affectie tonen. Maar dat is waarschijnlijk alleen als ze nog geen eten hebben gehad.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#9
Voor een kat is moord ook de gewoonste zaak van de wereld ook al heeft hij geeneens honger.
Bij mij laat hij het muisje gewoon in leven en speelt er gewoon mee en verwond hij het beestje.
Voor dat hij het dood maakt.

Moord is bij mensen ook gewoon.
Alleen zijn we selectief met welke moord wel erg is en welke niet.
Er worden duizenden koeien en varkens gefockt en afgemaakt elke dag en er is maar een klein groepje dat het erg vind.
De boer slacht gewoon zijn eigen kip en eet hij op.
Maar als iemand zijn hond dood maakt en op eet dan roept iedeen dat hij gestoord is en TBS moet krijgen.
Maar wat is eigenlijk het verschil? Dat wij de hond een andere status hebben gegeven als de kip en wij dus bepalen wat goed of slecht is..
Dus gewoon iets wat we met zijn alle hebben verzonnen.

En als laatste voorbeeld.
2 mensen die de liefde bedrijven op kabel t.v. is zwaar verboden, als een netwerk dat uitzend kunnen ze de deuren wel sluiten.
Maar je ziet wel de meest gewelddadige beelden voorbij komen en dat is geen enkel probleem.

Goed of slecht is aangeleerd naar wat ons het beste uit komt zo simpel is het.
Gaat allemaal heel diep.
Zware stof om over na te denken.


Lytje pole zei:
Dat wij ons hebben aangeleerd wat goed en slecht is betekent dus juist dat het wel bestaat
Klik om te vergroten...

Het is dus niet iets wat bestaat maar iets waar wij in geloven.
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb ooit een verklaring afgelegd toen ik 17 was, sloeg wat in paniek toen de agent aan de telefoon zei als ik niet kwam dat men ouders werden ingelicht.. ben toen maar gegaan. Op het politiekantoor kwam ik nog twee bekende tegen waar ik mee op school zat . De agent die me ondervraagde zei me dat ik als getuige daar was. Tot slot van rekening kwam ik nog te weten via hem dat ze ook cocaine en xtc verkopen. Hij liet me foto’s zien van die jongens die stoer deden me duizende euro’s cash, grote zakken wiet en blokken coke.. Heb toen 1 iemand aangeduid dienen herkende. De agent in kwestie was vastberaden dat hij deze bende had opgerold. Maandje ofzo laten kreeg terug bericht van die jongens dat ze weer verkochten. Snap niet da deze nog vrij werden gelaten met zoveel getuigen van minderjarige.

Ps anonieme prepaid kaarten zijn idd verboden in België. Enkele dealers van hebben 06 nummers (zijn Nederlandse nummers als ik het goed voor heb) en ik meen te herinneren dat een dealer ooit zei dat deze nummers wel eens wat geld zouden kosten, ik weet niet of dit waar is.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rebell zei:
Ik heb nog nooit een abonnement gehad doe alles prepaid.
Gewoon om privacy redenen..
Al doe ik soms niks verkeerd.
Weer een nieuw toestel?
Nieuw account nieuwe e-mail en nieuw nummer.

Gewoon omdat het kan.
Klik om te vergroten...

Natuurlijk kan dit. Het kost je alleen wel bakken met geld als je er op regelmatige basis gebruik van maakt. Ik begrijp overigens dat paranoide gedrag sowieso niet zo goed. Ik app gewoon via mijn privé nummer met mijn dealer. Mocht hij een keer opgepakt worden, en ik word opgeroepen, dan is er nog steeds niets aan de hand. Ik lees zelfs dat mensen een vpn gebruiken. Waarom in hemelsnaam? De NSA traceert je ondanks je vpn nog steeds hoor.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#12
Avīci zei:
Natuurlijk kan dit. Het kost je alleen wel bakken met geld als je er op regelmatige basis gebruik van maakt. Ik begrijp overigens dat paranoide gedrag sowieso niet zo goed. Ik app gewoon via mijn privé nummer met mijn dealer. Mocht hij een keer opgepakt worden, en ik word opgeroepen, dan is er nog steeds niets aan de hand. Ik lees zelfs dat mensen een vpn gebruiken. Waarom in hemelsnaam? De NSA traceert je ondanks je vpn nog steeds hoor.
Klik om te vergroten...

30€ per maand onbeperkt bellen en sms en onbeperkt data!
Als dat bakken met geld is voor jou hoe betaal jij je drugs dan?
Pre-paid is gewoon heerlijk.
Het is lastig om iemand als getuigen op te roepen als ze geen naam bij een nummer hebben en zullen ze eerder kiezen voor de mensen die een abbo hebben.

Mensen met VPN worden tegenwoordig geregistreerd heb ik gelezen.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rebell zei:
30€ per maand onbeperkt bellen en sms en onbeperkt data!
Klik om te vergroten...

Huh? Het idee van prepaid is juist dat je tegoed koopt. Als je belt, sms't of internet dan gaat er tegoed van je kaart af, dus hoe kan jij een prepaidkaart voor €30 p/m hebben met onbeperkte limieten? Je beschrijft hier gewoon een abbonement.

Rebell zei:
Als dat bakken met geld is voor jou hoe betaal jij je drugs dan?
Klik om te vergroten...

Met een prepaidkaart zou ik met mijn verbruik honderden euro's per maand kwijt zijn. Dit zou op jaarbasis dan een paar K zijn. Dat is niet veel wil je zeggen?

Rebell zei:
Mensen met VPN worden tegenwoordig geregistreerd heb ik gelezen.
Klik om te vergroten...

Hoeft niet. Maar alsnog is het onzin om jezelf wijs te maken dat je per se een vpn nodig hebt om onder de radar te blijven. Dit is gewoon onzin natuurlijk.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#14
Screenshot_20181212-175249_Chrome.jpg
Gewoon 4G super snel internet en bellen wat ik wil.
Verzin dit niet doe dit al weet niet hoe lang.
Waarom zou ik daar over liegen.


Avīci zei:
Je beschrijft hier gewoon een abbonement.
Klik om te vergroten...
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rebell zei:
Bekijk bijlage 3717
Gewoon 4G super snel internet en bellen wat ik wil.
Verzin dit niet doe dit al weet niet hoe lang.
Waarom zou ik daar over liegen.
Klik om te vergroten...

Dit is een bundel en hiervoor gelden dus geen prepaid-tarieven. Opzich een goed alternatief inderdaad. Als je zo'n bundel wilt afsluiten zul je alsnog gegevens moeten afstaan aan het bedrijf waar je de sim-kaart van krijgt. Dus anoniem is dit ook niet. Als je een prepaidkaart in de supermarkt koopt dan is dit wel het geval.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Geheel onbeperkt is het nou ook weer niet, maar 3000 belminuten (5000 van Levara naar Levara) en 50gig+max 1gig per dag boven de 50 is nog steeds best veel (zie de voorwaarden).

Maar voor mij zou dit nog veel te duur uit zijn, en de politie is echt niet geinteresseerd in mijn recreatieve gebruik dus daarvoor hoef ik het ook niet te doen.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#17
Avīci zei:
Dit is een bundel en hiervoor gelden dus geen prepaid-tarieven. Opzich een goed alternatief inderdaad. Als je zo'n bundel wilt afsluiten zul je alsnog gegevens moeten afstaan aan het bedrijf waar je de sim-kaart van krijgt. Dus anoniem is dit ook niet. Als je een prepaidkaart in de supermarkt koopt dan is dit wel het geval.
Klik om te vergroten...

Dit koop je gewoon prepaid AH ik heb niks geregistreerd.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rebell zei:
Dit koop je gewoon prepaid AH ik heb niks geregistreerd.
Klik om te vergroten...

Weer wat geleerd. Dan heb je inderdaad een punt.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#19
acht.zes zei:
Geheel onbeperkt is het nou ook weer niet, maar 3000 belminuten (5000 van Levara naar Levara) en 50gig+max 1gig per dag boven de 50 is nog steeds best veel (zie de voorwaarden).
Klik om te vergroten...

Klopt maar 50GB maak ik niet op in de maand en bel maximaal 300 minuten.
Dus onbeperkt is het zeker wel ergens want het is bijna niet op te maken.

On topic: het voordeel is dus dat ze niet zomaar aan mijn deur gaan staan of ik wil getuigen tegen mijn dealer en ik mijn naam niet op het nummer heb staan.
Vind dat gewoon fijn.
Heb ook een anonieme ov chipkaart. Ik hou gewoon van dat soort dingen.
Niet alles hoeft geregistreerd te staan en de dingen met drug blijven illegaal dus waarom niet :wink:
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zou een pro deo advocaat inschakelen en tot die tijd mijn muil dichthouden. Als de politie stoer gaat doen laat ik mijn broek zakken en zeg ik dat mijn reet misschien wel met ze wilt praten. En in het ergste geval ga ik een paar maandjes zitten. Nou, who cares! Lekker de hele dag boeken lezen en jaren 90 cds beluisteren en een beetje basecoke roken met wat negers. Tis alleen kut dat ik dan al mijn spullen en huurwoning kwijt raak maar dat ter zijde... Fuck de politie! Tis een noodzakelijke kwaad en ze doen ook een hoop goede dingen. Maar wat kunnen ze schijt irritant zijn!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."