Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAanraking met politie i.v.m. online drugs bestellen?

Aanraking met politie i.v.m. online drugs bestellen?

80 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ze zijn er al lang mee bezig.
Op Reddit is ook zoveel informatie te vinden.
Maar jij denkt echt dat je alles weet @Rayyar
Gelijk in de aanval.
Lees dit nog even allemaal terug jou reacties komen over als een grote frustratie.
Ik praat gewoon normaal hoor.

https://thenextweb.com/insider/2017/07/28/police-dark-web-drug-dealer-buyer/
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rebell zei:
Oh ja volgens iedereen gebeurde dit niet..
Maar in de toekomst zullen wel vaker dit soort dingen gebeuren.
Dat dacht ik toen ook zeker als je 50gram van dit en 50 van dat hebt besteld.

En maar vast blijven houden het gebeurd niet zo zie je maar weer.
Klik om te vergroten...

Ik snap jou 100 procent maar ik moet eerlijk zeggen de gasten die gepakt zijn hebben het zelf verneukt want als je hiermee logisch en verstandig omgaat en geen fouten maakt ben je onvindbaar. áls je geen fouten maakt. Niet iedere sjef uit zuid weet waar die aan begint.
Rayyar zei:
Je bent een beetje verward denk ik. Je praat in de verleden tijd terwijl je het over de toekomst hebt...

En kom nou toch eens met bewijzen die jouw domme aannames staven. Je roept altijd van alles zonder met bewijzen te komen...


Lees dit maar eens, als het tenminste niet te moeilijk voor je is.
https://drugsforum.nl/threads/verkoopwebsites-de-waarheid-en-onzin.64293/
Klik om te vergroten...

Rayyar zei:
Is dat je sterkste 'argument'? :grin: Het probleem met jou is dat je weer niet met bewijzen komt voor jouw mening. Je hebt nog steeds niet begrepen wat dit rapport https://pure.tudelft.nl/portal/files/46185682/Wegberg_Verburgh_Lost_in_the_Dream.pdf inhoudt hè?
Het rapport is afkomstig van twee onderzoekers van de Vrije Universiteit en bedoeld om de opsporingsinstanties te helpen. Zelfs zíj geven toe dat de opsporingsmethoden ontoereikend zijn en niet weten hoe dit serieus te veranderen. Als je de wetenschappelijk onderbouwde argumenten van nota bene een justitie ondersteunend rapport niet aanneemt, maar liever je eigen hysterische hersenkronkels geloofd, dan laat ik je bij deze maar links liggen. Mensen zoals jij scheppen liever hun eigen kromme waarheid.

En heb je begrepen dat de links van Avici hierboven gaan over mensen die opgepakt zijn bij normale straatdealers? Nee? :)
Klik om te vergroten...

Relax, ontspan, ik krijg een beetje frustratie uit je aura door :tongueout:

Rebell heeft wel gelijk tuurlijk gaan her en der klanten lastig gevallen worden, ook als je alleen gebruikershoeveelheden bestelt. Mocht je het voor mekaar krijgen in het vizier te komen, kan je natuurlijk een bezoekje opleveren. Iedereen maakt wel eens een foutje. Altijd je mond dichthouden, en gebruik maken van je recht op een advocaat op het moment dat je een bezoek krijgt. Vaak zal het niet eens nodig zijn. Ze gaan never nooit een zaak tegen je beginnen, omdat de kosten absoluut niet opwegen tegen het vergrijp (bijvoorbeeld gebruikershoeveelheden cocaine op het darkweb hebben besteld.
Een advocaat is hierin gespecialiseerd dus wil je er zo goed mogelijk vanaf komen, welke situatie dan ook hou altijd je kaken op elkaar minimaal tot je je advocaat hebt gesproken. Meer als de helft is bangmakerij door de waarheid tot de uiterste grens "op te rekken". Advocaat hoeft niet veel te kosten, ook zonder rechtsbijstandverzekering. Als je onder een bepaalde grens verdient kan je gebruik maken van kantoren die deze service aanbieden, ben even de naam kwijt. Alleen een eigen bijdrage van 136 euro per zaak en per proces 76 proceskosten. (cijfers kunnen iets afwijken maar om en nabij)
Bel eens naar een advocatenkantoor die hieraan meedoet, stel je voor en vraag of je dit kantoor mag bellen mocht het nodig zijn. Zo hebben ze jou naam gehoord, schrijven ze het misschien ergens op en heb jij, in welke situatie dan ook, een advocaat die je kan bellen. Als je nog nooit met de verkeerde kant van de wet in aanraking bent gekomen kan zoiets lijkt mij heel geruststellend zijn en het kost niks. (nog niet :P)
@Rayyar niet aan jou persoonlijk maar het algemeen, twijfel er niet aan dat jij het braafste jongetje van de klas was :wink:

Stuk goedkoper dan een boete die ze je aansmeren als je gelijk ja knikt en spijt betuigd.:grin:

Als iets niet klopt hiervan laat ik mij graag verbeteren @strafrechtzaken.nl , een plan in je hoofd voor wat-áls lijkt me voor iedereen verstandig die kiest zich met iets illegaals bezig te houden. Drugs dus.


Misschien een idee om een topic te maken met advies wat de beste actie is in de meest veelvoorkomende situaties m.b.t strafrecht en drugs?
- Op een festival gepakt met 1,2,3,4,5 pillen etc
- Gram coke gevonden bij fouilleren bij uitgaan in de stad
Gepakt met 10 gram speed op zak toen ik voor mn vrienden ook meenam

Dit soort situaties zegmaar, wat de meeste mensen echt overvalt

Er is denk ik heel veel onduidelijkheid over wanneer je wel of niet strafbaar bent met vervolging als gevolg, of dat het een toneelstukje is waardoor mensen schrikken en vol overtuiging mee gaan werken aan hun eigen veroordeling of boete.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zwijgrecht zei:
Ik snap jou 100 procent maar ik moet eerlijk zeggen de gasten die gepakt zijn hebben het zelf verneukt want als je hiermee logisch en verstandig omgaat en geen fouten maakt ben je onvindbaar. áls je geen fouten maakt. Niet iedere sjef uit zuid weet waar die aan begint.




Relax, ontspan, ik krijg een beetje frustratie uit je aura door :tongueout:

Rebell heeft wel gelijk tuurlijk gaan her en der klanten lastig gevallen worden, ook als je alleen gebruikershoeveelheden bestelt. Mocht je het voor mekaar krijgen in het vizier te komen, kan je natuurlijk een bezoekje opleveren. Iedereen maakt wel eens een foutje. Altijd je mond dichthouden, en gebruik maken van je recht op een advocaat op het moment dat je een bezoek krijgt. Vaak zal het niet eens nodig zijn. Ze gaan never nooit een zaak tegen je beginnen, omdat de kosten absoluut niet opwegen tegen het vergrijp (bijvoorbeeld gebruikershoeveelheden cocaine op het darkweb hebben besteld.
Een advocaat is hierin gespecialiseerd dus wil je er zo goed mogelijk vanaf komen, welke situatie dan ook hou altijd je kaken op elkaar minimaal tot je je advocaat hebt gesproken. Meer als de helft is bangmakerij door de waarheid tot de uiterste grens "op te rekken". Advocaat hoeft niet veel te kosten, ook zonder rechtsbijstand. Als je onder een bepaalde grens verdient kan je gebruik maken van kantoren die deze service aanbieden, ben even de naam kwijt. Alleen een eigen bijdrage van 136 euro per
Klik om te vergroten...

Ach, valt reuze mee hoor.
Maar ik moet er gewoon niets van hebben dat sommige mensen maar onwaarheden blijven roepen zonder met argumenten aan te komen... Er valt ook niet te discussiëren met dat soort types, dus daar ga ik me verder ook niet mee bezig houden...
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee want wat @Rayyar schijft is de waarheid en niet anders! Dit is een forum om te discussiëren maar als je helemaal doordraait als iemand jou mening niet deelt en dingen van een andere kant probeert te laten zien waarom dan discussies aangaan.
En als jij een jaar lang zoveel drugs heb besteld en niet een keertje 2 gram dan kunnen de zaken ook anders liggen.
De link die ik net deelde zijn er genoeg van.
Je kan ook openstaan om is op onderzoek te gaan of er wel risico's zijn ipv vol gas persoonlijke aanvallen beginnen.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#5
C'mon boys idd zet de persoonlijke dingen ff opzij en ga verder ben namelijk wel benieuwd naar iedereens ervaring hiermee want juist omdat t zo anoniem is heb je niet echt een referentiekader behalve ervaringen van anderen
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb net het artikel gelezen wat @Rebell poste. Maar volgens mij bevestigd dat alleen wat ik zeg. Deze man heeft voor 20 euro meth verkocht, werd benaderd door de politie en raadt aan op te passen. Hij heeft gelijk want dit gaat natuurlijk nog heel veel meer gebeuren. Maar als je even stilstaat en de situatie bekijkt weet je dat er eigelijk niks aan de hand is als jij alleen gebruikershoeveelheden hebt besteld. Als je groter hebt besteld is het nog vaak niet eens het geld of de moeite waard. Grote grote dealers, da's interessant. Het moet tenslotte ergens vandaan komen, on of offline :wink:

Verdiep je in online security en wees niet laks. Dan kan je je relaxt maar op je hoede op het deepweb begeven.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zwijgrecht zei:
C'mon boys idd zet de persoonlijke dingen ff opzij en ga verder ben namelijk wel benieuwd naar iedereens ervaring hiermee
Klik om te vergroten...

Exact. @Rayyar en @Rebell voor jullie beide geldt dat het niet nodig is om zo aangebrand op elkaar te reageren, discussie voeren kan ook op een andere toon. Hopelijk kan het topic dan ook voortgezet worden zonder verdere waarschuwingen.

@Rebell het is niet netjes om persoonlijke en ongerelateerde zaken die ooit door een ander op het forum gepost zijn erbij te gaan halen om je punt te maken. Ik pas daarom je reactie aan. Hou het OT en volwassen graag.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze olifant zei:
@Rebell het is niet netjes om persoonlijke en ongerelateerde zaken die ooit door een ander op het forum gepost zijn erbij te gaan halen om je punt te maken. Ik pas daarom je reactie aan. Hou het OT en volwassen graag.
Klik om te vergroten...
Je stelt het hier nog heel zacht. Die rebell noemde mij letterlijk een idioot en insinueerde bepaalde leugenachtige dingen over mij. Ik dacht dat daar een ban op stond?
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rayyar zei:
Je stelt het hier nog heel zacht. Die rebell noemde mij letterlijk een idioot en insinueerde bepaalde leugenachtige dingen over mij. Ik dacht dat daar een ban op stond?
Klik om te vergroten...
Objection your honor:yum:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rayyar zei:
Je stelt het hier nog heel zacht. Die rebell noemde mij letterlijk een idioot en insinueerde bepaalde leugenachtige dingen over mij. Ik dacht dat daar een ban op stond?
Klik om te vergroten...

Hier is inmiddels voldoende over gezegd.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rebell zei:
En je hoeft niet neerbuigend te doen omdat je mijn mening niet deelt.
Klik om te vergroten...

Zei het meteen al.

Roze olifant zei:
@Rebell het is niet netjes om persoonlijke en ongerelateerde zaken die ooit door een ander op het forum gepost zijn erbij te gaan halen om je punt te maken. Ik pas daarom je reactie aan. Hou het OT en volwassen graag
Klik om te vergroten...

Ik gaf een voorbeeld dat ik het niet met hem eens was maar gewoon netjes bleef en nu ging hij maar door. Was nergens voor nodig.

Je hebt gelijk ik trek mij terug.
@Roze olifant probeerde een kant te belichten.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
My god! Wat een gedoe de laatste tijd in topics...
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fenrir is gewoon nog een jonge hond; overijverig.

Dat leert ie wel af als ie werk heeft. :tonguewink:
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nog even een bericht dat ik net las.
Ik probeer mensen iig te waarschuwen.
Zelfs voor 150 pillen heb je een zaak aan je broek.

https://nos.nl/artikel/2217411-politie-spoort-mensen-op-die-drugs-op-dark-web-kochten.html
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rebell zei:
Zelfs voor 150 pillen heb je een zaak aan je broek.
Klik om te vergroten...

Zelfs voor 150 pillen? Dat ziet men ook niet als een gebruikershoeveelheid. Natuurlijk ben je dan het haasje. Dit artikel bevestigt overigens wel dat de politie geen moeite doet als je een bescheiden hoeveelheid aankoopt.

''Als ze een grote hoeveelheid, meer dan voor eigen gebruik, hadden gekocht, gaat de zaak naar het Openbaar Ministerie. Een 25-jarige man uit het Gelderse Wilp, werd meteen opgepakt omdat hij 150 xtc-pillen had besteld.''
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rayyar doet net alsof je drugs online kan bestellen en dat het zelfde is als Bol.com
Als jij in een jaar tijd elke keer 5 gram coke en 5 gram m en van alles en nog wat besteld en ze kunnen je pakken dan doen ze dat!
Tegenwoordig pakken ze mensen voor de kleinste dingen
Ik lees die dingen van de politie rechter en mensen worden veroordeeld voor nog wel kleinere dingen
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jen zei:
Rayyar doet net alsof je drugs online kan bestellen en dat het zelfde is als Bol.com
Als jij in een jaar tijd elke keer 5 gram coke en 5 gram m en van alles en nog wat besteld en ze kunnen je pakken dan doen ze dat!
Tegenwoordig pakken ze mensen voor de kleinste dingen
Ik lees die dingen van de politie rechter en mensen worden veroordeeld voor nog wel kleinere dingen
Klik om te vergroten...

Dat kan ook, via darkweb. Werkt net zoals bol.com, alleen vergt iets meer uitzoekwerk. Als je je er een paar uurtjes in verdiept is het echter een goede bron voor hoge kwaliteit drugs. Ik bestel er al jaren. En het is goed mogelijk om anoniem te blijven.

Zolang je het bij gebruikershoeveelheden houdt is er niks aan de hand. De politie heeft wel betere dingen te doen dan gebruikers oppakken. 150 pillen is echter overduidelijk om door te verkopen.
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ze hadden die hansa al een hele tijd overgenomen en niemand wist van niks
Nu hebben ze die dreammarket waarschijnlijk ook al over genomen maar gaan ze het dit keer groot aanpakken
Drugs via de post vind ik sws geen goed idee
Maar ja ik leef in amsterdam ik heb de beste spullen binnen een half uur in huis
Ga ook niet dagen wachten als mijn pakje leeg is :tearsofjoy:
Of ik zal meteen genoeg bestellen maar daar word dus weer meteen naar gekeken
Dus het is gewoon niet handig en het is 2019 dit gaat niet lang meer duren

Daarnaast wil weten met wie ik te maken heb en als iets niet goed is meteen op kunnen bellen
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik kom ook al dagen moeilijk op dm @Amfitamientje Power jij ook?

Nu toevallig wel weer makkelijk
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jen zei:
Ze hadden die hansa al een hele tijd overgenomen en niemand wist van niks
Nu hebben ze die dreammarket waarschijnlijk ook al over genomen maar gaan ze het dit keer groot aanpakken
Drugs via de post vind ik sws geen goed idee
Maar ja ik leef in amsterdam ik heb de beste spullen binnen een half uur in huis
Ga ook niet dagen wachten als mijn pakje leeg is :tearsofjoy:
Of ik zal meteen genoeg bestellen maar daar word dus weer meteen naar gekeken
Dus het is gewoon niet handig en het is 2019 dit gaat niet lang meer duren

Daarnaast wil weten met wie ik te maken heb en als iets niet goed is meteen op kunnen bellen
Klik om te vergroten...

Er zitten voor en nadelen aan, dat zeker. Maar 1 markt overnemen heeft totaal geen invloed gehad op de mate waar mee het gebruikt wordt.

En hoe weet jij dat er nu weer een markt is over genomen? Bij Hansa hebben ze enorm veel mazzel gehad, de beheerders van de huidige markten hebben er van geleerd, anders was het wel eerder gebeurd.

Via de post is inderdaad niet handig als je meteen iets wil. Maar als je je gebruik van te voren in plant ben je vaak goedkoper uit en heb je betere kwaliteit dan de gemiddelde straatdealer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."