Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAanraking met politie i.v.m. online drugs bestellen?

Aanraking met politie i.v.m. online drugs bestellen?

80 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rebell zei:
Jij begint toch over het lijkt wel wel of ik dit en en dat.
En dan ineens is er geen wij en jullie?
Had de moderaters al aangesproken om je reactie .



Gewoon weer provenserend waar we klaar mee waren en toch door gaan dus ik ga nu ook weer mijn ongezouten mening geven want blijkbaar interesseert het ze niks.
Lopen te dreigen met een ban maar ondertussen laten ze bepaalde figuren alles zeggen en degene die ze mogen of onderlingen contacten mee onderhouden alles zeggen.
Zwaar onprofessioneel.
Maar goed.

Je begint zelf en dan is het ineens niet zo?.....
Klik om te vergroten...

Noem je ons als mods onprofessioneel? Lol, gelukkig is dit dan ook vrijwilligerswerk. Geen doodernstige professie. Daarvoor werken de meesten van ons gewoon iedere dag, waardoor we wel eens iets missen. Of wat minder aandacht kunnen/moeten geven.

Ook bespreken we onderling wat we doen met meldingen en wat niet. Het heeft niks te maken met vriendjespolitiek kan ik je vertellen, en ik ben er eigenlijk ook wel een beetje klaar mee om dat steeds maar weer opnieuw te horen van allerlei kanten en te moeten verdedigen. We doen ons best om iedereen hier gelijk en eerlijk te behandelen en als je het met een beslissing van ons niet eens bent is dat heel vervelend, maar dan kun je dat ook op een minder zure manier communiceren. We hoeven echt niet bedankt te worden maar iets meer begrip en minder wantrouwen af en toe zou fijn zijn.

Geen idee wat er in dat kikgebeuren-groepdinges zoal gebeurt trouwens, ik zit niet in die groep, snap eigenlijk ook niet goed waar dit over gaat.

Nu graag weer een beetje lief tegen tegen elkaar doen en je hoeft je ook niet meteen bij iedere stekelige opmerking van iemand direct op je tenen getrapt te voelen hè...
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fenrir zei:
"Topics waar mensen los gaan op elkaar" = ban.
"Ze hebben weinig zinnigs te melden" =ban.
"Weer dezelfde mensen" = ban.
Ieder ander off topic gemauw en gejammer over leden die je niet mag en wat ze allemaal verkeerd doen = ban.
Commentaar op geruzie van andere leden in een topic, ook al ruzie je zelf niet mee = ban
Klik om te vergroten...

Dit word er gezegd en dan vervolgens weer een opmerking als dit.
Wat ik gewoon meld want ik ben het ook een beetje zat aan het worden. En vervolgens word het genegeerd.
Ja dan heb ik daar wat op te zeggen!
Sta dan samen op een lijn en ik heb elke keer waarschuwingen gehad dus ga nu ook gewoon mijn gelijk halen.
Zeg ik iets raars dan?
Gewoon duidelijke taal toch.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik haak af, ik snap echt niet meer wat het probleem hier nu precies is. :tongueout:

@Rebell prima joh, wat jij wil. Ik heb genoeg gezegd hierboven.

@De Dunne we kunnen nu eenmaal niet overal continu bans voor gaan uitdelen, zo werkt die sjit niet.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Soms stuurt de politie wel een smsje naar klanten van een opgepakte drugsdealer. Af en toe wordt er ook een online dealer gepakt. Als hij dan nog adresgegevens heeft rondslingeren dan zou je een telefoontje of bezoekje kunnen krijgen. Maar in Nederland leidt dat zelden tot juridische problemen, zolang je kleine hoeveelheden hebt besteld.
Klik om te vergroten...
En zo is het! :)
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oh ja volgens iedereen gebeurde dit niet..
Maar in de toekomst zullen wel vaker dit soort dingen gebeuren.
Dat dacht ik toen ook zeker als je 50gram van dit en 50 van dat hebt besteld.

En maar vast blijven houden het gebeurd niet zo zie je maar weer.
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rebell zei:
Maar in de toekomst zullen wel vaker dit soort dingen gebeuren.
Klik om te vergroten...

Speculatie, maar wellicht krijg je gelijk. Als dit jou weerhoudt om online je drugs te bestellen is dit jou goed recht. Als jij een afspraak maakt met een dealer en vervolgens door de politie gepakt wordt, omdat ze toevallig aan het patrouilleren zijn, dan zou dit lullig doch komisch zijn.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rebell zei:
Oh ja volgens iedereen gebeurde dit niet..
Maar in de toekomst zullen wel vaker dit soort dingen gebeuren.
Dat dacht ik toen ook zeker als je 50gram van dit en 50 van dat hebt besteld.

En maar vast blijven houden het gebeurd niet zo zie je maar weer.
Klik om te vergroten...
Je bent een beetje verward denk ik. Je praat in de verleden tijd terwijl je het over de toekomst hebt...

En kom nou toch eens met bewijzen die jouw domme aannames staven. Je roept altijd van alles zonder met bewijzen te komen...

Lees dit maar eens, als het tenminste niet te moeilijk voor je is.
https://drugsforum.nl/threads/verkoopwebsites-de-waarheid-en-onzin.64293/
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#8
Die gast deelt toch een stukje?
Daar is je eerste bewijs..

En je hoeft niet neerbuigend te doen omdat je mijn mening niet deelt.
Zegt gelijk wat over wie je bent..
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#9
^

https://www.at5.nl/artikelen/161789..._duizenden_klanten_gepakt_na_politieonderzoek
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws...etal-zat-in-auto-met-zestig-bolletjes-cocaine
https://www.omroepflevoland.nl/nieuws/164938/drugsdealer-en-klanten-gearresteerd
https://www.bndestem.nl/breda/twee-drugsdealers-en-klant-uit-breda-betrapt-tijdens-deal~a3e36a5b/
https://112harderwijk.nl/page/Nieuwsdetail/47401/drugsdealer-en-klant-opgepakt-door-de-politie
https://www.bd.nl/boxtel/boxtelse-drugsdealer-en-vier-klanten-op-heterdaad-betrapt-na-tip~ad128696/
https://www.omroepwest.nl/nieuws/3635194/Klant-of-dealer-Man-gepakt-met-cocaine-in-zijn-onderbroek
https://112vallei.nl/page/Nieuwsdet...deal-aangehouden-na-zoektocht-door-bunschoten
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20170721_00043822/drugsdealers-en-hun-klant-opgepakt-in-maastricht

Kan nog wel ff doorgaan, maar dat wordt ook zo vermoeiend.
In de toekomst gaat dit vaker gebeuren, let maar op (!!!)..
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rebell zei:
Die gast deelt toch een stukje?
Daar is je eerste bewijs..

En je hoeft niet neerbuigend te doen omdat je mijn mening niet deelt.
Zegt gelijk wat over wie je bent..
Klik om te vergroten...
Is dat je sterkste 'argument'? :grin: Het probleem met jou is dat je weer niet met bewijzen komt voor jouw mening. Je hebt nog steeds niet begrepen wat dit rapport https://pure.tudelft.nl/portal/files/46185682/Wegberg_Verburgh_Lost_in_the_Dream.pdf inhoudt hè?
Het rapport is afkomstig van twee onderzoekers van de Vrije Universiteit en bedoeld om de opsporingsinstanties te helpen. Zelfs zíj geven toe dat de opsporingsmethoden ontoereikend zijn en niet weten hoe dit serieus te veranderen. Als je de wetenschappelijk onderbouwde argumenten van nota bene een justitie ondersteunend rapport niet aanneemt, maar liever je eigen hysterische hersenkronkels geloofd, dan laat ik je bij deze maar links liggen. Mensen zoals jij scheppen liever hun eigen kromme waarheid.

En heb je begrepen dat de links van Avici hierboven gaan over mensen die opgepakt zijn bij normale straatdealers? Nee? :)
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rayyar zei:
hysterische hersenkronkels geloofd
Klik om te vergroten...

Ben je een beetje gefrustreerd?
Het lukt je niet om gewoon normaal een discussie aan te gaan merk ik.
Misschien tijd om wat minder te gebruiken :peace2:
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rebell zei:
Ben je een beetje gefrustreerd?
Het lukt je niet om gewoon normaal een discussie aan te gaan merk ik.
Misschien tijd om wat minder te gebruiken :peace2:
Klik om te vergroten...
Hahaha
Een discussie wordt gevoerd met argumenten, niet met meningen...
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ze zijn er al lang mee bezig.
Op Reddit is ook zoveel informatie te vinden.
Maar jij denkt echt dat je alles weet @Rayyar
Gelijk in de aanval.
Lees dit nog even allemaal terug jou reacties komen over als een grote frustratie.
Ik praat gewoon normaal hoor.

https://thenextweb.com/insider/2017/07/28/police-dark-web-drug-dealer-buyer/
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rebell zei:
Oh ja volgens iedereen gebeurde dit niet..
Maar in de toekomst zullen wel vaker dit soort dingen gebeuren.
Dat dacht ik toen ook zeker als je 50gram van dit en 50 van dat hebt besteld.

En maar vast blijven houden het gebeurd niet zo zie je maar weer.
Klik om te vergroten...

Ik snap jou 100 procent maar ik moet eerlijk zeggen de gasten die gepakt zijn hebben het zelf verneukt want als je hiermee logisch en verstandig omgaat en geen fouten maakt ben je onvindbaar. áls je geen fouten maakt. Niet iedere sjef uit zuid weet waar die aan begint.
Rayyar zei:
Je bent een beetje verward denk ik. Je praat in de verleden tijd terwijl je het over de toekomst hebt...

En kom nou toch eens met bewijzen die jouw domme aannames staven. Je roept altijd van alles zonder met bewijzen te komen...


Lees dit maar eens, als het tenminste niet te moeilijk voor je is.
https://drugsforum.nl/threads/verkoopwebsites-de-waarheid-en-onzin.64293/
Klik om te vergroten...

Rayyar zei:
Is dat je sterkste 'argument'? :grin: Het probleem met jou is dat je weer niet met bewijzen komt voor jouw mening. Je hebt nog steeds niet begrepen wat dit rapport https://pure.tudelft.nl/portal/files/46185682/Wegberg_Verburgh_Lost_in_the_Dream.pdf inhoudt hè?
Het rapport is afkomstig van twee onderzoekers van de Vrije Universiteit en bedoeld om de opsporingsinstanties te helpen. Zelfs zíj geven toe dat de opsporingsmethoden ontoereikend zijn en niet weten hoe dit serieus te veranderen. Als je de wetenschappelijk onderbouwde argumenten van nota bene een justitie ondersteunend rapport niet aanneemt, maar liever je eigen hysterische hersenkronkels geloofd, dan laat ik je bij deze maar links liggen. Mensen zoals jij scheppen liever hun eigen kromme waarheid.

En heb je begrepen dat de links van Avici hierboven gaan over mensen die opgepakt zijn bij normale straatdealers? Nee? :)
Klik om te vergroten...

Relax, ontspan, ik krijg een beetje frustratie uit je aura door :tongueout:

Rebell heeft wel gelijk tuurlijk gaan her en der klanten lastig gevallen worden, ook als je alleen gebruikershoeveelheden bestelt. Mocht je het voor mekaar krijgen in het vizier te komen, kan je natuurlijk een bezoekje opleveren. Iedereen maakt wel eens een foutje. Altijd je mond dichthouden, en gebruik maken van je recht op een advocaat op het moment dat je een bezoek krijgt. Vaak zal het niet eens nodig zijn. Ze gaan never nooit een zaak tegen je beginnen, omdat de kosten absoluut niet opwegen tegen het vergrijp (bijvoorbeeld gebruikershoeveelheden cocaine op het darkweb hebben besteld.
Een advocaat is hierin gespecialiseerd dus wil je er zo goed mogelijk vanaf komen, welke situatie dan ook hou altijd je kaken op elkaar minimaal tot je je advocaat hebt gesproken. Meer als de helft is bangmakerij door de waarheid tot de uiterste grens "op te rekken". Advocaat hoeft niet veel te kosten, ook zonder rechtsbijstandverzekering. Als je onder een bepaalde grens verdient kan je gebruik maken van kantoren die deze service aanbieden, ben even de naam kwijt. Alleen een eigen bijdrage van 136 euro per zaak en per proces 76 proceskosten. (cijfers kunnen iets afwijken maar om en nabij)
Bel eens naar een advocatenkantoor die hieraan meedoet, stel je voor en vraag of je dit kantoor mag bellen mocht het nodig zijn. Zo hebben ze jou naam gehoord, schrijven ze het misschien ergens op en heb jij, in welke situatie dan ook, een advocaat die je kan bellen. Als je nog nooit met de verkeerde kant van de wet in aanraking bent gekomen kan zoiets lijkt mij heel geruststellend zijn en het kost niks. (nog niet :P)
@Rayyar niet aan jou persoonlijk maar het algemeen, twijfel er niet aan dat jij het braafste jongetje van de klas was :wink:

Stuk goedkoper dan een boete die ze je aansmeren als je gelijk ja knikt en spijt betuigd.:grin:

Als iets niet klopt hiervan laat ik mij graag verbeteren @strafrechtzaken.nl , een plan in je hoofd voor wat-áls lijkt me voor iedereen verstandig die kiest zich met iets illegaals bezig te houden. Drugs dus.


Misschien een idee om een topic te maken met advies wat de beste actie is in de meest veelvoorkomende situaties m.b.t strafrecht en drugs?
- Op een festival gepakt met 1,2,3,4,5 pillen etc
- Gram coke gevonden bij fouilleren bij uitgaan in de stad
Gepakt met 10 gram speed op zak toen ik voor mn vrienden ook meenam

Dit soort situaties zegmaar, wat de meeste mensen echt overvalt

Er is denk ik heel veel onduidelijkheid over wanneer je wel of niet strafbaar bent met vervolging als gevolg, of dat het een toneelstukje is waardoor mensen schrikken en vol overtuiging mee gaan werken aan hun eigen veroordeling of boete.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zwijgrecht zei:
Ik snap jou 100 procent maar ik moet eerlijk zeggen de gasten die gepakt zijn hebben het zelf verneukt want als je hiermee logisch en verstandig omgaat en geen fouten maakt ben je onvindbaar. áls je geen fouten maakt. Niet iedere sjef uit zuid weet waar die aan begint.




Relax, ontspan, ik krijg een beetje frustratie uit je aura door :tongueout:

Rebell heeft wel gelijk tuurlijk gaan her en der klanten lastig gevallen worden, ook als je alleen gebruikershoeveelheden bestelt. Mocht je het voor mekaar krijgen in het vizier te komen, kan je natuurlijk een bezoekje opleveren. Iedereen maakt wel eens een foutje. Altijd je mond dichthouden, en gebruik maken van je recht op een advocaat op het moment dat je een bezoek krijgt. Vaak zal het niet eens nodig zijn. Ze gaan never nooit een zaak tegen je beginnen, omdat de kosten absoluut niet opwegen tegen het vergrijp (bijvoorbeeld gebruikershoeveelheden cocaine op het darkweb hebben besteld.
Een advocaat is hierin gespecialiseerd dus wil je er zo goed mogelijk vanaf komen, welke situatie dan ook hou altijd je kaken op elkaar minimaal tot je je advocaat hebt gesproken. Meer als de helft is bangmakerij door de waarheid tot de uiterste grens "op te rekken". Advocaat hoeft niet veel te kosten, ook zonder rechtsbijstand. Als je onder een bepaalde grens verdient kan je gebruik maken van kantoren die deze service aanbieden, ben even de naam kwijt. Alleen een eigen bijdrage van 136 euro per
Klik om te vergroten...

Ach, valt reuze mee hoor.
Maar ik moet er gewoon niets van hebben dat sommige mensen maar onwaarheden blijven roepen zonder met argumenten aan te komen... Er valt ook niet te discussiëren met dat soort types, dus daar ga ik me verder ook niet mee bezig houden...
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee want wat @Rayyar schijft is de waarheid en niet anders! Dit is een forum om te discussiëren maar als je helemaal doordraait als iemand jou mening niet deelt en dingen van een andere kant probeert te laten zien waarom dan discussies aangaan.
En als jij een jaar lang zoveel drugs heb besteld en niet een keertje 2 gram dan kunnen de zaken ook anders liggen.
De link die ik net deelde zijn er genoeg van.
Je kan ook openstaan om is op onderzoek te gaan of er wel risico's zijn ipv vol gas persoonlijke aanvallen beginnen.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#17
C'mon boys idd zet de persoonlijke dingen ff opzij en ga verder ben namelijk wel benieuwd naar iedereens ervaring hiermee want juist omdat t zo anoniem is heb je niet echt een referentiekader behalve ervaringen van anderen
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb net het artikel gelezen wat @Rebell poste. Maar volgens mij bevestigd dat alleen wat ik zeg. Deze man heeft voor 20 euro meth verkocht, werd benaderd door de politie en raadt aan op te passen. Hij heeft gelijk want dit gaat natuurlijk nog heel veel meer gebeuren. Maar als je even stilstaat en de situatie bekijkt weet je dat er eigelijk niks aan de hand is als jij alleen gebruikershoeveelheden hebt besteld. Als je groter hebt besteld is het nog vaak niet eens het geld of de moeite waard. Grote grote dealers, da's interessant. Het moet tenslotte ergens vandaan komen, on of offline :wink:

Verdiep je in online security en wees niet laks. Dan kan je je relaxt maar op je hoede op het deepweb begeven.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zwijgrecht zei:
C'mon boys idd zet de persoonlijke dingen ff opzij en ga verder ben namelijk wel benieuwd naar iedereens ervaring hiermee
Klik om te vergroten...

Exact. @Rayyar en @Rebell voor jullie beide geldt dat het niet nodig is om zo aangebrand op elkaar te reageren, discussie voeren kan ook op een andere toon. Hopelijk kan het topic dan ook voortgezet worden zonder verdere waarschuwingen.

@Rebell het is niet netjes om persoonlijke en ongerelateerde zaken die ooit door een ander op het forum gepost zijn erbij te gaan halen om je punt te maken. Ik pas daarom je reactie aan. Hou het OT en volwassen graag.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze olifant zei:
@Rebell het is niet netjes om persoonlijke en ongerelateerde zaken die ooit door een ander op het forum gepost zijn erbij te gaan halen om je punt te maken. Ik pas daarom je reactie aan. Hou het OT en volwassen graag.
Klik om te vergroten...
Je stelt het hier nog heel zacht. Die rebell noemde mij letterlijk een idioot en insinueerde bepaalde leugenachtige dingen over mij. Ik dacht dat daar een ban op stond?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."