#1
C'mon boys idd zet de persoonlijke dingen ff opzij en ga verder ben namelijk wel benieuwd naar iedereens ervaring hiermee
Exact. @Rayyar en @Rebell voor jullie beide geldt dat het niet nodig is om zo aangebrand op elkaar te reageren, discussie voeren kan ook op een andere toon. Hopelijk kan het topic dan ook voortgezet worden zonder verdere waarschuwingen.
@Rebell het is niet netjes om persoonlijke en ongerelateerde zaken die ooit door een ander op het forum gepost zijn erbij te gaan halen om je punt te maken. Ik pas daarom je reactie aan. Hou het OT en volwassen graag.