#1
En je hoeft niet neerbuigend te doen omdat je mijn mening niet deelt.
Zei het meteen al.
@Rebell het is niet netjes om persoonlijke en ongerelateerde zaken die ooit door een ander op het forum gepost zijn erbij te gaan halen om je punt te maken. Ik pas daarom je reactie aan. Hou het OT en volwassen graag
Ik gaf een voorbeeld dat ik het niet met hem eens was maar gewoon netjes bleef en nu ging hij maar door. Was nergens voor nodig.
Je hebt gelijk ik trek mij terug.
@Roze olifant probeerde een kant te belichten.