#1
Dat het in Nederland "legaal" is, hoeft niet persé overal legaal te zijn. In een vliegtuig zou ik het zeker niet meenemen. Misschien in je zak 2å 3 pilletjes. Maar internationaal gezien zou ik nooit in een niet Nederlandse cel willen zitten.
Wat is je begin- en eindbestemming?Mag je designer benzodiazepines in de ruimbagage steken of is het verboden deze mee te nemen?
Ik raad dat af. Is het zo nodig dat je daar drugs moet hebben? Ben je afhankelijk? Als ik op vakantie ga neem ik niets mee. Gewoon om gezeik te verkomen.Niet op het vliegtuig maar in het bagage ruim ook best niet riskeren dan?
De kans dat ze in je check-in baggage een paar losse pillen vinden is klein. En aangezien het hier om twee Schengen landen gaat valt het met de controles waarschijnlijk wel mee.Niet op het vliegtuig maar in het bagage ruim ook best niet riskeren dan?
Niet? Lijkt me hartstikke leuk om eens uit te proberen!Ik heb het niet zo op buitenlandse gevangenissen.....
Vooral zuid-amerikaanse gevangenissen đ
Vet je kontje maar vast in!Vooral zuid-amerikaanse gevangenissen đ
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."