#1
2 weken geleden aan de kant gezet, ik reed net duitsland in. 20gr hasj bij me afgepakt. Moest paar dingen tekenen en mocht weer gaan
True, voor cannabis voor eigen gebruik (3gr op zak) is er nog gedoogbeleid, pakken ze gewoon af zonder ander vervolg/straf.België hanteert ook een streng drugsbeleid.
Ik zou maar niets meenemen....
2 weken geleden aan de kant gezet, ik reed net duitsland in. 20gr hasj bij me afgepakt. Moest paar dingen tekenen en mocht weer gaan
Hun zeggen van wel. Maar dit is de 3e x nu in 10 jaar tijd en heb nog nooit wat gehoord. De beste man zei wel als je richting de 100gr gaat kan je aangehouden worden (softdrugs) danJe hoort neem ik aan later nog iets van justitie?
Wth, heb dit net even opgezocht. Er kan voor 1600 euro beboet worden als je die app hebt in Frankrijk of Duitsland! Is toch niet normaal?En ff los van drugs, check altijd het algemeen beleid en wetgeving van het land van bestemming/doorreis. Vb in Frankrijk word je al ferm beboet als je gewoon de app Waze of iets gelijkaardigs op je phone hebt staan.
Hun zeggen van wel. Maar dit is de 3e x nu in 10 jaar tijd en heb nog nooit wat gehoord.
Ja ik was ook onderweg naar me werk, Ik werk vaak in duitsland en verblijf daar ook een tijdje. Mischien dat ze me daarom lieten gaanBijzonder dat je nooit wat hebt gehoord. Je zou op zijn minst een boete verwachten.
20 gram is niet heel weinig. Oké, heel veel ook niet. Als ze als doel "dealen / smokkelen" voor het oog hebben.
Ja ik was ook onderweg naar me werk, Ik werk vaak in duitsland en verblijf daar ook een tijdje. Mischien dat ze me daarom lieten gaan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."