Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1 van de grootste drugsvangsten van nederland.

1 van de grootste drugsvangsten van nederland.

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb ik ook gehoord, was in maastricht nee?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heeft er iemand wat uitleg van die drugsvangst in nederland?

Weet wel dat het om 2miljoen euro straat waarde gaat.

Het ging over weed,pillen,amfitamines,coke,..

Juist op nieuws gekomen.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb ik gemist
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
toepiekloot zei:
heb ik ook gehoord, was in maastricht nee?
Klik om te vergroten...

Maastricht ja.

Het was toeval dat ze zoveel drugs hadde gevangen,normaal ging het om veel minder.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Was al wel een tijdje geleden toch?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
mathijs zei:
Was al wel een tijdje geleden toch?
Klik om te vergroten...

Weet ik niet.
Heb het gezien op het vtm nieuws van 19.00 uur.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
staat ook in de krant,maar is echt niet nederlands grootste ooit!!
dat was volgens mij met die cocaine in rotterdam...

4600kg @ 220.000.000€ straatwaarde :confused: :confused:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Frisko zei:
staat ook in de krant,maar is echt niet nederlands grootste ooit!!
dat was volgens mij met die cocaine in rotterdam...

4600kg @ 220.000.000€ straatwaarde :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

Amai men botte. :openmouth:

Ik heb niet gezegt de grootste,maar 1van de grootste ,heb ik toch gehoordt.
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#9
der is nog niet zo heel lang geleden zelf eens 6 ton gevonden :) maar kben vergeten waar dat was, dacht zelf in antwerpen but shoot me if i'm wrong...
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
toepiekloot zei:
der is nog niet zo heel lang geleden zelf eens 6 ton gevonden :) maar kben vergeten waar dat was, dacht zelf in antwerpen but shoot me if i'm wrong...
Klik om te vergroten...

Wast dat niet dat er zo coke in boomstammen waaren geplaatst?
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Frisko zei:
staat ook in de krant,maar is echt niet nederlands grootste ooit!!
dat was volgens mij met die cocaine in rotterdam...

4600kg @ 220.000.000€ straatwaarde :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

Sold for 30 euro's to me!

dat is wel een hele hoop cocaine
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Frisko zei:
staat ook in de krant,maar is echt niet nederlands grootste ooit!!
dat was volgens mij met die cocaine in rotterdam...

4600kg @ 220.000.000€ straatwaarde :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

Daar zal menig ex-coke verslaafde geen nee tegen zeggen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
8 maart 2006
De politie heeft dinsdagmiddag in een pand in Maastricht voor miljoenen euro's aan drugs gevonden en in beslag genomen. Dat meldde de politie woensdag.

Het gaat om zowel soft- als harddrugs, waaronder amfetamine. Ook nam de politie veel contant geld in beslag. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.
© 1996-2002 Dagblad De Telegraaf. Alle rechten voorbehouden. e-mail: [email protected]



zonde zonde en nog eens zonde
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Frenky zei:
Frisko zei:
staat ook in de krant,maar is echt niet nederlands grootste ooit!!
dat was volgens mij met die cocaine in rotterdam...

4600kg @ 220.000.000€ straatwaarde :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

Daar zal menig ex-coke verslaafde geen nee tegen zeggen.
Klik om te vergroten...
krijg al kriebels alsk er nog ma aan denk :)
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die drugs word vast vernietigt, maar wat gebeurd er dan met dat geld eigenlijk wat de politie in beslag neemt?
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ze hadden het ook over 10.000en XTC pillen :grin:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mwah zo grote vangst is het niet (wel meer als dat wij bij elkaar ooit zullen krijgen) maar er zijn al tientallen grotere vangsten geweest.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het was ook niet alleen maar pillen he
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik wou net zeggen zo'n grote vangst vind ik het nou ook weer niet.

Ze hadden het over een aantal miljoen aan straatwaarde vergeet niet dat de inkoopwaarde echt een FLINK stuk lager ligt dus het valt allemaal wel mee.

Het was waarschijnelijk gewoon een distributiecentrum van middelbare grote
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#20
doopie zei:
Ik wou net zeggen zo'n grote vangst vind ik het nou ook weer niet.

Ze hadden het over een aantal miljoen aan straatwaarde vergeet niet dat de inkoopwaarde echt een FLINK stuk lager ligt dus het valt allemaal wel mee.

Het was waarschijnelijk gewoon een distributiecentrum van middelbare grote
Klik om te vergroten...

Neem nu ,10 cent per bol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."