Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsje zult er maar wonen

je zult er maar wonen

66 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#1
tis wel een vet bord :grin:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#2
spacekonijn zei:
ja duhhhhh dat bord steelt natuurlijk IEDEREEN, net als die bordjes met uilen erop
Klik om te vergroten...

Wat was dat dan voor bord?
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha goed voor ze, dat is natuurlijk ook wel te verwachten.. Ik wil hier in de buurt ook wel zon zone, ga ik er ook ff eentje halen :P


vind het bord overigens vrij lelijk, kan me voorstellen dat niet iedereen begrijpt wat ermee wordt bedoeld
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sweet_Shadow zei:
spacekonijn zei:
ja duhhhhh dat bord steelt natuurlijk IEDEREEN, net als die bordjes met uilen erop
Klik om te vergroten...

Wat was dat dan voor bord?
Klik om te vergroten...
een bord met een uil erop , pas op laagvliegende uilen , ergens in gelderland waar veel uilen werden aangereden

leuk weetje : een jongen werd aangehouden op zn fiets omdat hij zonder licht reed , daarna vonden ze het uilen-bord in zn fietstas :mrgreen:
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#5
spacekonijn zei:
leuk weetje : een jongen werd aangehouden op zn fiets omdat hij zonder licht reed , daarna vonden ze het uilen-bord in zn fietstas :mrgreen:
Klik om te vergroten...
hehe owned
Stel je voor dat je blowent in een niet-blow zone wordt betrapt, met een bord in je tas :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat een drollenbord zeg, haha, die zou ik graag in mn kamer willen :)
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Die kerel moet zelf een verbod krijgen wat een eikel....

l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#8
update vanuit amsterdam: de borden zijn al in verkoop ze zijn duur dats minder ze helpen wel ookal zijn er al een aantal jongeren opgepakt.. het grootste nadeel van dit alles: ik rook daar soms ook mn sticky dat kan dus niet meer :smilingimp:
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#9
hahaha :grin:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lache bord dat orgineel.. leuk gemaakt, jammer dat de betekenis zo idioot is
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
nou tada de eerste borden zijn al gestolen. De plannen zijn nu: borden verkoop. Voor info: stadskantoor de Baarsjes hahha
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
tja de regering moet toch een zondebok hebben voor de troep die er ergens gemaakt wordt.
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#13
jep ik heb et ook gehoord, een school had wel interesse in zon bord :P
voor 90e kun je er een krijgen lol :P
v
victoryLid
01-01-2024, 00:00
#14
vraag wel of mijn vrienden hem menemen heb de afspraak dat als we feest geven zij een bord menemen is best cool de zolder word zo eindelijk leuk. Heb ik ook weer een goede reden om een feestje te geven.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#15
jah dat weet ik maar eigelijk letten ze er in a'dam niet zo zuper erg op weetje ligt er een beetje aan waar je blowt..
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
lot zei:
update vanuit amsterdam: de borden zijn al in verkoop ze zijn duur dats minder ze helpen wel ookal zijn er al een aantal jongeren opgepakt.. het grootste nadeel van dit alles: ik rook daar soms ook mn sticky dat kan dus niet meer :smilingimp:
Klik om te vergroten...

wist je dat het extra waarschuwingsborden zijn? je mag sowieso niet op straat blowen , dus in principe veranderd er niks
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
en zo slaan ze er munt uit hahah

telegraaf, zo 12 feb 2006, 16:53
'Groeten uit De Baarsjes Amsterdam'
AMSTERDAM - De hype over het blowverbodsbord dat sinds een paar weken in het Amsterdamse stadsdeel De Baarsjes staat, begint steeds grotere vormen aan te nemen. Toeristen die het thuisfront van dit bijzondere verbod willen laten meegenieten, kunnen nu zelfs ansichtkaarten kopen met een afbeelding van het bord en daaronder de tekst 'groeten uit De Baarsjes Amsterdam'.

De borden, die al vrij snel te koop werden aangeboden, zijn niet aan te slepen. Vorige week meldde het stadsdeel dat er inmiddels 1100 aanvragen uit binnen- en buitenland binnen waren. De borden kosten 90 euro per stuk. Inmiddels is er ook al een goedkopere, illegale, plastic versie op de markt. Met het bord wil het stadsdeel overlast van blowende jongeren voorkomen.

De Amsterdamse galerie Stoker denkt nu slim mee te spelen en verkoopt sinds zaterdag pakketjes met vier verschillende ansichtkaarten voor 6 euro. Volgens een woordvoerder vonden ze gretig aftrek. Hij bekijkt nog of de pakketjes ook elders in de stad kunnen worden verkocht, aangezien de galerie slechts twee dagen in de week is geopend.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hiihi mensen zijn gek, nou mijn geld ga ik er niet aan verspillen hoor :wave:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#19
hahaha wat nou verspillen ik vin het wel relax opzich zo'n bord in je kamer :P
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hmm tja maar niet voor 90 euro neem ik aan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."