#1
das wel een hoop geld, kga m voor mn verjaardag vragen ![:grin:]()
mathijs zei:Je komt ok zeker niet dom over volgens mij heet die levensvisie anarcho primitivisme, heb ik laatst toevallig een presentatie over gezien. Dat komt voor in Fight Club.
Ik bene chter van mening dat je weinig oplost met een kopgel door je kop jagen. Het lost je eigen problemen op, maar niet die van anderen. Zolang je vrede hebt met jezelf denk ik eigenlijk dat, dat genoeg is.
WildChild zei:mathijs zei:Je komt ok zeker niet dom over volgens mij heet die levensvisie anarcho primitivisme, heb ik laatst toevallig een presentatie over gezien. Dat komt voor in Fight Club.
Ik bene chter van mening dat je weinig oplost met een kopgel door je kop jagen. Het lost je eigen problemen op, maar niet die van anderen. Zolang je vrede hebt met jezelf denk ik eigenlijk dat, dat genoeg is.
ja klopt, maar ben ook wel voorstander van anarcho syndicalisme.

caatje zei:Gisteren was het dan zover: in de Amsterdamse Baarsjes zijn de eerste blowverbod borden opgehangen.
caatje zei:Gisteren was het dan zover: in de Amsterdamse Baarsjes zijn de eerste blowverbod borden opgehangen.
spacekonijn zei:ja duhhhhh dat bord steelt natuurlijk IEDEREEN, net als die bordjes met uilen erop
een bord met een uil erop , pas op laagvliegende uilen , ergens in gelderland waar veel uilen werden aangeredenSweet_Shadow zei:spacekonijn zei:ja duhhhhh dat bord steelt natuurlijk IEDEREEN, net als die bordjes met uilen erop
Wat was dat dan voor bord?

hehe ownedspacekonijn zei:leuk weetje : een jongen werd aangehouden op zn fiets omdat hij zonder licht reed , daarna vonden ze het uilen-bord in zn fietstas![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."