hmhm 90 pleuro is wel iets te veel van het goeie idd maar als kado ofzo :P kom maar kom maar kom maar
#5
iedere gek die zo'n bord ophangt verdient gewoon een dik harde beatdown, en ja ze doen hun werk, maar gewoon je gaat toch niet zulke borden ophangen.
#6
Aah van mij mogen ze. Heb er geen last van.
#7
ach ja, het lost gewoon niks op. Die gasten gaan nu ergens anders hangen. Waar ik woon heb ik nooit last gehad van "blowende jongeren". En zoals iemand anders als opmerkte, die gasten hangen uit verveling, dat ze erbij blowen is maar een bijzaak. Persoonlijk heb ik meer last van bezopen mensen die 's nachts lopen te schreeuwen als ze de kroeg uitkomen, maar een drankverbod komt er natuurlijk niet. De coffeeshops zijn echter gewoon nog open dus zelf ondervind ik geen hinder aan het verbod. Ik rook gewoon lekker binnen een jointje
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.