Nee, maar die mensen mogen daar rondhangen. Maar als ze er geen wiet mogen roken kunnen ze gewoon ergens op gepakt worden. Dan gaan ze wel ergens anders heen waar niemand last van ze heeft. Ik kan me goed voorstellen dat je het niet echt fijn vindt als er elke avond een stel hangjongeren voor je deur staan....spacekonijn zei:en dat komt door het roken van wiet?
nee dat komt omdat ze niks anders te doen hebben , alsof je door zon blowverbod een probleem oplost
Bal0n zei:Ik snap best dat mensen last hebben van hangjongeren, maar een blowverbod verplaatst het probleem alleen maar.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."