Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJongeren gebruiken hoestdrank als drugs

Jongeren gebruiken hoestdrank als drugs

71 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waterpijp zei:
Maar tis toch leuk om gewoon een keer hoestdrank te gebruiken, net zoalls je een keer lachgas zou gebruiken of de hasjtrip gaat proberen, experimenteer! :wink:
Klik om te vergroten...

Mja, daar ben ik het toch niet mee eens. Ik (en denk ook heel veel anderen.) ga zeker weten een drugs nog een keer gebruiken als het bevalt!

Dus ja, ik ben denk ik ook niet de enige die geen drugs zou moeten gebruiken die je niet regelmatig kan doen. (veel mensen gaan nou eenmaal voor vaak, meer en ongezond, en niet voor matig en gezond!)

Zo raar is mijn gedachte toch helemaal niet? :confused:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
6 capsules kun je inderdaad wel doen , toen ik er 8 nam werkte het wel een beetje maar niet zo sterk , het duurt wel lang voordat het begint te werken
en het verpoederen van de capsules is nog best een kutwerk , al die bolletjes ....! ik zou ze met een lepel kapot drukken
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Probeer dan het leven van een psychonaut :P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
@ Ben : 1 avond DXM trippen is ongeveer zo schadelijk als een avond (veel) zuipen , t is dus idd niet gezond , maar het is ook iets wat je niet elke week doet en het gebruikt voor de waarde van de ervaring.

-Bladiebla over je ephedra weer ,dat ephedra promotie team geblaat word zo langzaam beetje irritant :rolleyes: het is geen heilig middel , waarom denk je dat zoveel mensen er verslaafd aan zijn geraakt ( voornamelijk afvallers)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
@minn : ik zou het niet nemen als ik jou was , je hebt vrij weinig ervaring met drugs en DXM vereist toch wel enige ervaring. maar je moet hetzelf weten :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#6
spacekonijn zei:
@minn : ik zou het niet nemen als ik jou was , je hebt vrij weinig ervaring met drugs en DXM vereist toch wel enige ervaring. maar je moet hetzelf weten :)
Klik om te vergroten...

hmm
ik doe heel voorzichtig, en spacing ben is bij me :P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
minn zei:
spacekonijn zei:
@minn : ik zou het niet nemen als ik jou was , je hebt vrij weinig ervaring met drugs en DXM vereist toch wel enige ervaring. maar je moet hetzelf weten :)
Klik om te vergroten...

hmm
ik doe heel voorzichtig, en spacing ben is bij me :P
Klik om te vergroten...

oke veel plezier :wave:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#8
spacekonijn zei:
minn zei:
spacekonijn zei:
@minn : ik zou het niet nemen als ik jou was , je hebt vrij weinig ervaring met drugs en DXM vereist toch wel enige ervaring. maar je moet hetzelf weten :)
Klik om te vergroten...

hmm
ik doe heel voorzichtig, en spacing ben is bij me :P
Klik om te vergroten...

oke veel plezier :wave:
Klik om te vergroten...

ik neem 6 capsules, ga voor plateau 1 richting 2 zeg maar :P

heb idd weining ervaring.. maar ervaring doe je op door te proberen toch?
'
thx :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
spacekonijn zei:
6 capsules kun je inderdaad wel doen , toen ik er 8 nam werkte het wel een beetje maar niet zo sterk , het duurt wel lang voordat het begint te werken
en het verpoederen van de capsules is nog best een kutwerk , al die bolletjes ....! ik zou ze met een lepel kapot drukken
Klik om te vergroten...

oke :)
hoelang duurde t bij jou dan?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
ff denken , geloof dat we het half 8 savonds innamen.
rond 10 uur werkte het pas echt en rond 3 uur snachts was het we afgelopen
H
HAL9000Lid
01-01-2024, 00:00
#11
SpacingBen zei:
minn zei:
SpacingBen zei:
IK vind het RONDUIT belachelijk dat dit op het nieuws komt VOORDAT dit medicijn verboden is! Zelfs in mijn vriendenkring willen ze deze shit nu gaan gebruiken:confused: (roken normaal alleen wiet en drinken alcohol...)

Dit bewijst dus al hoeveel andere jongeren deze shit nu gaan gebruiken DOOR HET FUCKING NIEUWS! Geloof me, probeer deze shit gewoon niet! Het is echt niet goed voor je!

Wat is dat toch tegenwoordig? Legaliseer godverdomme dan ook meteen softdrugs als je dit soort berichten openbaar maakt! :confused:

Of ben ik nou de enige die dit zo ernstig vindt?! :confused:
Klik om te vergroten...

ben het met je eens hoor,
alleen vind het een beetje raar dat je zegt dat dit zo slecht voor je en het niet moet proberen Ben, je doet zelf ook dingen zoals ephedra....
mja, verder ben ik het met je eens, nederland is soms zo dom ..

maar, k ga t morgen toch proberen, 1 keertje :)
Klik om te vergroten...


Tsja, ik ben samen met mijn smartshop eigenaar blijkbaar de enige die alleen natuurlijke drugs nog vertrouwt. (en dan nog moet je heeeeel erg oppassen.)

Ephedra geeft gewoon energie, en that's it... maja, jullie moeten het ook allemaal zelf weten hoor. Ga je gang, en je komt er achter dat die hoestdrank zo onschuldig nog niet is...

Ik ga niet zeggen dat ephedra risico vrij is, maar denk dat het eerder in het rijtje komt van: drugs die na dagen lang gebruik je nog niet kapot maken, dan hoestrank of xtc o.i.d!

Maja, ik zal wel weer gek zijn met mijn mening. (zoals altijd...)
Klik om te vergroten...
Onderbouw je meningen nou eens fatsoenlijk ipv gelijk in die slachtofferrol te kruipen met je "Ik zal wel weer gek zijn". Opmerkingen als 'je komt er zelf nog wel achter' gaan in mijn optiek nergens over, net zoals het niet vertrouwen van synthetische drugs.... waar baseer je dat in hemelsnaam op?

Verder heb je het hier over drugs die je kapot maken na dagen lang gebruik, dat is ook niet echt een eerlijke kijk op de zaak. Natuurlijk is het dagenlang gebruiken van hard of softdrugs niet gezond voor je maar je kunt middelen als xtc en ook DXM wel degelijk op een normale, recreatieve manier gebruiken.

Als je jezelf goed inleest en weet waar je mee bezig bent is een DXM trip per defenitie absoluut niet bovengemiddeld schadelijk... en bovendien:

Olney's Lesions: The theory that DXM may cause this type of brain lesioning is based on extrapolation from other NMDA agonist actions and is not considered definitive.
Klik om te vergroten...
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
^inderdaad
H
HAL9000Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind die houding van: "Het is synthetisch dus het zal wel slecht voor je zijn" zo kortzichtig.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
oke, bedankt voor die site :wink: maarre dan staat erbij bijvoorbeeld: 2e plateau 2.5 / 7.5 Mg/Kg maar hoe reken ik dat nou uit :confused: ikzelf weeg 80 kilogram, zou je dan moeten doen: 2.5 X 80 = ?
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga morgen eens even een pakje halen van 10 capsules, eventueel tripreportje komt hier te staan natuurlijk :) HAL9000, leuk idee voor een onderschrift :grin:
F
Freaky_SLid
01-01-2024, 00:00
#16
*slecht* ik heb ook al een pakje aangeschaft *slecht*

Ik begin sowieso met niet meer dan 5 pilletjes, want ik wil het wel veilig houden en omdat ik vrij weinig ervaring heb met drugs...wel veel softdrugs gedaan maar nooit harddrugs dus ben er zelf niet helemaal uit of het verstandig is. Maar ik vind het gewoon zo kut dat ik niet de juiste connecties heb voor andere drugs. Dus daarom is het gewoon makkelijk om ff zo'n pakje in te slaan.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#17
Trouwens wel komisch dat het Retard capsules zijn mhahah.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#18
buzzy zei:
Waar heb je het gehaald ? kan je het bijvoorbeeld gwoon kopen bij de etos of da en dergelijken ? en hoeveel capsules raden jullie me aan te nemen, ik weeg ongeveer 80 Kg
Klik om te vergroten...

je kan ze overal halen, etos, kruidvat, alleen bij de sclecker niet :wink:

neem er 5 of 6 ik vond t best heftig, maar k ben onervaren :)
anders kan je wel wat meer nemen..
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb er vandaag 5 gehad zoals je kan lezen bij tripreports, het effect vond ik niet echt geweldig. duss heb ik er net (23:05) 10 genomen, eerst gewalsd en toen weer de caps in. als het nou nog steeds niks uithaalt is dit de laatste keer dak het doe :wave:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sweet_Shadow zei:
Trouwens wel komisch dat het Retard capsules zijn mhahah.
Klik om te vergroten...

daarom zei ik dus dat de trip wel minstens 6 uur zou duren.

behalve als je ze fijn perst zoals fnea zei.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."