#1
Waterpijp zei:Maar tis toch leuk om gewoon een keer hoestdrank te gebruiken, net zoalls je een keer lachgas zou gebruiken of de hasjtrip gaat proberen, experimenteer!![]()
Mja, daar ben ik het toch niet mee eens. Ik (en denk ook heel veel anderen.) ga zeker weten een drugs nog een keer gebruiken als het bevalt!
Dus ja, ik ben denk ik ook niet de enige die geen drugs zou moeten gebruiken die je niet regelmatig kan doen. (veel mensen gaan nou eenmaal voor vaak, meer en ongezond, en niet voor matig en gezond!)
Zo raar is mijn gedachte toch helemaal niet?
het is geen heilig middel , waarom denk je dat zoveel mensen er verslaafd aan zijn geraakt ( voornamelijk afvallers)