Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoslims in indonesie steken playboy in brand.

Moslims in indonesie steken playboy in brand.

92 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
JewCookie zei:
zo gaat het met de meeste nederlanders.. je maakt mij niet wijs dat mensen rascistisch geboren zijn.. nja vrienden hebben dan wel een hele grote invloed, maar iedereen hoort veel dingen over allochtonen.. en die dingen zijn nou eenmaal meer negatief dan positief..
Klik om te vergroten...
jah en da hebben die mannen echt volledig aan hun eigen te danken
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben het met Melissa en schranziewanzie eens over de criminaliteit hier door allochtonen etc. Maar over die verbranding van de playboy dat kunnen we echt niet veroordelen hun cultuur zit totaal anders in elkaar. Zo zijn wij ook geweest (met andere dingen) wij handelden in slaven wij zijn ook niet altijd lieverdjes geweest.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
en toen ik in turkye op vakantie was die turken van daar zijden zelf ook
da da echt het uitschot van turkye is da na die ander landen zijn vertrokken.
want daar in turkye zelf zijn echt de beste en vriendelijkste mensen die ge u kunt inbeelden
Klik om te vergroten...

Inderdaad schranzie, ik was paar jaar geleden terug ook in turkeye, had veel gepraat met de bewoners daar en daar zijn het de 'boeren' die naar het westen trekken voor een beter leven. Ik zag in de stad ook geen tot weinig hoofddoekjes.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
BobG zei:
en toen ik in turkye op vakantie was die turken van daar zijden zelf ook
da da echt het uitschot van turkye is da na die ander landen zijn vertrokken.
want daar in turkye zelf zijn echt de beste en vriendelijkste mensen die ge u kunt inbeelden
Klik om te vergroten...

Inderdaad schranzie, ik was paar jaar geleden terug ook in turkeye, had veel gepraat met de bewoners daar en daar zijn het de 'boeren' die naar het westen trekken voor een beter leven. Ik zag in de stad ook geen tot weinig hoofddoekjes.
Klik om te vergroten...
idd hoofddoeken zijn der idd bijna nie te bespeuren
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zat laatst het nieuws te kijken en lag helemaal stuk toen een buitenlandse vrouw vertelde hoe moeilijk ze het hier wel niet had, ze was een paar jaar geleden naar nederland gevlucht(ontsnapt van het boerenleven neem ik aan), ze vertelde dat ze met zijn 4en niet konden leven van een uitkering, toen de verslaggever daarop antwoorde met: Waarom zoeken jullie dan geen werk? was het contact met de vrouw verbroken.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
BobG zei:
Ik zat laatst het nieuws te kijken en lag helemaal stuk toen een buitenlandse vrouw vertelde hoe moeilijk ze het hier wel niet had, ze was een paar jaar geleden naar nederland gevlucht(ontsnapt van het boerenleven neem ik aan), ze vertelde dat ze met zijn 4en niet konden leven van een uitkering, toen de verslaggever daarop antwoorde met: Waarom zoeken jullie dan geen werk? was het contact met de vrouw verbroken.
Klik om te vergroten...

WHAAHAHAHaha
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#7
BobG zei:
en toen ik in turkye op vakantie was die turken van daar zijden zelf ook
da da echt het uitschot van turkye is da na die ander landen zijn vertrokken.
want daar in turkye zelf zijn echt de beste en vriendelijkste mensen die ge u kunt inbeelden
Klik om te vergroten...

Inderdaad schranzie, ik was paar jaar geleden terug ook in turkeye, had veel gepraat met de bewoners daar en daar zijn het de 'boeren' die naar het westen trekken voor een beter leven. Ik zag in de stad ook geen tot weinig hoofddoekjes.
Klik om te vergroten...

t zijn idd diegene die uit de bergen komen..........
maar nog ff voor de duidelijkheid,ik heb geen problemen met de buitenlanders die hier fatsoenlijk leven,studeren,werken ed
wel diegene die hier komen voor een uitkering,en criminele zaken.....
en diegene die klagen over hoe moeilijk ze t wel niet hebben hier in ned.
en daarom maar crimineel worden,of andere rotigge zaken uithalen.....
om t vervolgens maar op alles en iedereen hier in ned af te schuiven.....
ik heb ook geen problemen met t moslim geloof,ja met de radicalen natuurlijk wel......
leven en laten leven....... :wink:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#8
En het is juist belachelijk dat mensen de emigreren naar nederland meteen recht hebben op een uitkering, terwijl 'Nederlanders' eerst een heel jaar moeten hebben gewerkt voordat ze in aanmerking komen.

Het is ook een feit dat als je een strafblad hebt het aardig lastig kan zijn om een baan te krijgen, met een strafblad heb je ook meer kans op een uitkering.

Hierdoor geven we de 'allochtonen en criminelen' een uitkering terwijl ze dat niet verdienen. Want ondertussen werken ze wel zwart.

En dan het idee dat en deel van mijn loon aan hun wordt gegeven.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#9
BobG zei:
En het is juist belachelijk dat mensen de emigreren naar nederland meteen recht hebben op een uitkering, terwijl 'Nederlanders' eerst een heel jaar moeten hebben gewerkt voordat ze in aanmerking komen.

Het is ook een feit dat als je een strafblad hebt het aardig lastig kan zijn om een baan te krijgen, met een strafblad heb je ook meer kans op een uitkering.

Hierdoor geven we de 'allochtonen en criminelen' een uitkering terwijl ze dat niet verdienen. Want ondertussen werken ze wel zwart.

En dan het idee dat en deel van mijn loon aan hun wordt gegeven.
Klik om te vergroten...
idd
das fataal he
dus het zijn nie alleen de belgen die zo stom zijn
blijkbaar de nederlanders ook al
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#10
maxtc zei:
ik hoop dat ze hem eerst hebben gelezen anders was het zonde natuurlijk :sunglasses:
Klik om te vergroten...

:mrgreen:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
slipperman zei:
Ben het met Melissa en schranziewanzie eens over de criminaliteit hier door allochtonen etc. Maar over die verbranding van de playboy dat kunnen we echt niet veroordelen hun cultuur zit totaal anders in elkaar. Zo zijn wij ook geweest (met andere dingen) wij handelden in slaven wij zijn ook niet altijd lieverdjes geweest.
Klik om te vergroten...

het gaat over het heden en niet over vroeger. Zo kun je alles wel recht praten!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
mensen jullie oordelen allemaal over dingen waar jullie zéér weinig van af weten.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
spacekonijn zei:
mensen jullie oordelen allemaal over dingen waar jullie zéér weinig van af weten.
Klik om te vergroten...
weet jij er wel alles vanaf dan? Ik denk dat iedereen hier zn mening geeft naar hoe hij/zij het ziet. En als je vind dat iemand er naast zit mag je daar toch reactie op geven?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
allereerst is het logisch dat er veel allochtonen in de criminaliteit gaan aangezien hun kansen hier veel lager liggen dan de kansen van autochtonen.
'waarom zoek je dan geen werk' DUDE ik zou het contact idd ook meteen verbreken na zo'n vraag , allochtonen zijn over het algemeen dus echt veeeeel meer bereid om te werken dan wij nederlanders.
je vind ze full time achter een lopende band waar wij nederlanders te lui voor zijn.
Dan heb je ook nog eens de illigale die geen kant op kunnen , een mens dat in een hoekje gedreven word geen eten meer kan betalen , geen huis meer kent , zn familie verloren heeft en geen mogelijkheid heeft om legaal geld te verdienen..
uhh wat zou jij doen ?
dan hoor ik hier mensen zeiken over 'die allochtonen die hierheen komen voor een uitkering'.
- die mensen verlaten echt niet zomaar hun land omdat ze hier denken meer geld te kunnen bietsen.. denk ff na , je verlaat je familie vrienden land taal etc.
- wat zou jij doen? je leeft in zware armoede je werkt dag en nacht op het platteland om je gezin te onderhouden en eens in de zoveel tijd komt er een europees vliegtuigje langs , met een camera-ploeg , goed geklede en gevulde mensen , mensen zien er welvarend uit , strooien met eten alsof het zand is.
oke wat denken die mensen? wow daar moet ik ook heen die mensen hebben het goed , zo kan ik misschien opnieuw beginnen voor mezelf.. vrij logische gedachte.
dan heb je nog het verhaal van 'ze zoeken altijd ruzie' , de kans voor allochtonen op de arbeidsmarkt is ECHT heel laag, gevolg is dat ze op straat hangen.
doordat ze hier zo moeilijk aan werk komen en de samenleving ( door kortzichte mensen waarvan er hier een aantal posten) ook nogal tegen buitenlanders is voelen ze zich benadeeld.
wat gaan mensen die zich minder behandeld voelen doen? tuurlijk groeperen! meestal zitten ze in een fase die de pubertijd heet en dan worden ze agressief . ze voelen zich uitgekotst hier .

Nog erger , de meeste allochtonen vluchten hun land uit om hier geld te verdienen , op moment van vertrek zijn ze nog vol goede moed en geloven ze echt dat ze hier een eerlijke kans om te werken krijgen!

de hele familie hoopt dat het gaat lukken , het doel van de vluchteling is natuurlijk om zijn familie ook te kunnen onderhouden.

vluchteling komt hier , damn papieren papieren gezeik gezeik...
dat had hij niet verwacht.
maar familie stuurt brieven en vraagt om geld , natuurlijk blijft hij geld sturen.
ik ken persoonlijk gezinnen die zwaar beneden de armoede grens leven maar alsnog een gedeelte maandelijks opsturen naar NOG armere familie.


achja kan nog wel een uur door typen maar dan lezen jullie het toch niet
heb dit geschreven voor een aantal erg kortzichtige 16 jarige , die persoonlijk bijna geen allochtonen kennen zich niet verdiepen in hun situatie en alleen maar oordelen naar wat ze zien op TV of horen van vrienden.

graag tegenreacties
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik kan me ook wel vinden in jou antwoord maar niet als het over dit topic gaat! mss had je dit beter bij het topic van HDA kunnen plaatsen.

Deze gaat over cultuur en niet over waarom ze hier naar toe komen.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
caatje zei:
Ik kan me ook wel vinden in jou antwoord maar niet als het over dit topic gaat! mss had je dit beter bij het topic van HDA kunnen plaatsen.

Deze gaat over cultuur en niet over waarom ze hier naar toe komen.
Klik om te vergroten...
ik reageer ook op BobG en schranziewanzie
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
spacekonijn zei:
caatje zei:
Ik kan me ook wel vinden in jou antwoord maar niet als het over dit topic gaat! mss had je dit beter bij het topic van HDA kunnen plaatsen.

Deze gaat over cultuur en niet over waarom ze hier naar toe komen.
Klik om te vergroten...
ik reageer ook op BobG en schranziewanzie
Klik om te vergroten...

ohw sorry dat had ik niet begrepen! :wave:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#18
spacekonijn zei:
ik reageer ook op BobG en schranziewanzie
Klik om te vergroten...

Ik heb niet gezegd dat ze hier komen voor een uitkering, ik zei dat ze een beter leven zoeken.

wat gaan mensen die zich minder behandeld voelen doen? tuurlijk groeperen! meestal zitten ze in een fase die de pubertijd heet en dan worden ze agressief . ze voelen zich uitgekotst hier .
doordat ze hier zo moeilijk aan werk komen en de samenleving ( door kortzichte mensen waarvan er hier een aantal posten) ook nogal tegen buitenlanders is voelen ze zich benadeeld.
Klik om te vergroten...

Ik zeg niet dat ze altijd ruzie zoeken, maar ik vind wel dat ze zich niet zo snel aangevallen moeten voelen. Ik hoor een nederlander nooit zeggen "Wat kijk je", jij wel?
Door kortzichtige mensen op dit forum zijn de buitenlanders benadeelt.. jaja..


Allochtonen zien gewoon niet in dat ze zich hier moeten aanpassen, ze doen alles wat hun denken dat normaal is. Dit is wel nederland, als ze wat willen veranderen gaan ze maar in de politiek, of maak een petitie.


Ze zeggen wel dat werkloosheid leid tot criminaliteit, maar kan criminaliteit niet leiden tot werkloosheid?
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#19
waarom kunnen we ons godverdomme niet met andere dingen bezig houden dan met de uitkering van een moslim of een jood of om mijn part een chinees, waar we geen BAL mee te maken hebben, oh je betaald belasting mee?

FUCK jou, je neemt ook drugs, Waar de politie voor word in gezet, Waar Jij dan ook aan mee betaald.


ik vind het hier Steeds Minder leuk worden. Steeds Meer Rechtse ballen


en dat terwijl we samen kunnen leven.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#20
om te beginnen is mijn vader een indo......
dat maakt mij een halfje......
de vader van mijn twee oudste zoons is koerdisch
dus mijn kids zijn een mix van indo koerdisch nederlands.......
ik heb 5 jaar geleefd met een moslimcultuur.......
was er bijna zelf eentje.......
maak je aub niet zo druk om een belachelijk grapje gala......
de moslims mogen toch ook westerse vrouwen hoeren noemen.....
dat is niet belachelijk zeker......
t is een feit dat de meeste ellende hier in ned. door allochtonen word veroorzaakt........
en ik scheer de hele handel echt niet over een kam hoor....
mijn turkse buren waren de liefste buren die ik ooit heb gehad........
maar alles wat hier rotzooi veroorzaakt deruit als t aan mij ligt....
ik heb genoeg gezien met mijn ex,dat kost de hardwerkende man zwaar belasting........qoute

idd
ikzelf ben nu wel redelijk racistich ingesteld maar dat maken ze der echt wel zelf van.
der zitten echt wel goeie mensen tussen alleen tis moeilijk voor ze te vinden.
had een marokaan in mijn klas zitten echt een van de beste kerels die ge u kon voorstellen. daar heb ik totaal geen problemen mee!!!
maar kan der echt van kapot vallen van die stinkers, komt ge ze in een groepje tegen zijn ze gegarendeerd prul aan het zoeken.
ey stomme belg dit, ey stomme belg dat
en het feit is ook da de meeste criminele feiten door die mannen gebeuren.
en toen ik in turkye op vakantie was die turken van daar zijden zelf ook
da da echt het uitschot van turkye is da na die ander landen zijn vertrokken.
want daar in turkye zelf zijn echt de beste en vriendelijkste mensen die ge u kunt inbeelden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."