Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoslims in indonesie steken playboy in brand.

Moslims in indonesie steken playboy in brand.

92 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
spacekonijn zei:
bobG , welke wet bepaald dan dat allochtonen meer kans hebben op een uitkering?

@schranziewanzie : Wildchild komt tenminste nog met punten , jij praat alleen maar prul , sorry hoor
Klik om te vergroten...

Dat staat niet letterlijk in de wet, maar zo is het systeem gewoon.
Fuck the system.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
he Bob.G. Ik denk niet dat allochtonen meer kans maken op n uitkering als autochtonen. Dat is natuurlijk onzin. Jij en ik hebben net zoveel kans. Mss lijkt het in jouw ogen dat "ze" allemaal een uitkering hebben en maar met hun vingers te hoeven knippen en ze hebben het maar dat is zeker niet waar.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Onee? Als autochtoon moet je eerst een heel jaar gewerkt hebben voordat je een uitkering krijgt. Maar allochtonen worden hierin voorgetrokken, omdat ze moeilijker aan een baan komen. Hetzelfde geld voor criminelen. Dit is een feit dit kan je niet ontkennen.


Jongen, doe je ogen open. Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken.

Jullie lijken wel een stel politici, blind als een kip zeggen dat er niets aan de hand is..
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jullie lijken wel een stel politici, blind als een kip zeggen dat er niets aan de hand is..[/quote]
idd dat is dus ook mijn mening derover
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#5
schranziewanzie zei:
Jullie lijken wel een stel politici, blind als een kip zeggen dat er niets aan de hand is..
Klik om te vergroten...

Nee, misschien kijken ze er op een andere manier tegen aan en niet zo oppervlakkig.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
BobG zei:
Onee? Als autochtoon moet je eerst een heel jaar gewerkt hebben voordat je een uitkering krijgt. Maar allochtonen worden hierin voorgetrokken, omdat ze moeilijker aan een baan komen. Hetzelfde geld voor criminelen. Dit is een feit dit kan je niet ontkennen.


Jongen, doe je ogen open. Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken.

Jullie lijken wel een stel politici, blind als een kip zeggen dat er niets aan de hand is..
Klik om te vergroten...

dan heb je het over 2 verschillende uitkeringen! ww en sociale dienst. Das appels met peren vergelijken. Als ik nooit gewerkt heb krijg ik ook sociale dienst. Niet alleen de buitenlanders!!
Wat me wel opvalt is dat ik weinig weet over hoe en waar ik geld uit zou kunnen slaan terwijl veel van hun de weg blindelings weten voor alle voordelen in ons sociale stelsel.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
caatje zei:
BobG zei:
Onee? Als autochtoon moet je eerst een heel jaar gewerkt hebben voordat je een uitkering krijgt. Maar allochtonen worden hierin voorgetrokken, omdat ze moeilijker aan een baan komen. Hetzelfde geld voor criminelen. Dit is een feit dit kan je niet ontkennen.


Jongen, doe je ogen open. Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken.

Jullie lijken wel een stel politici, blind als een kip zeggen dat er niets aan de hand is..
Klik om te vergroten...

dan heb je het over 2 verschillende uitkeringen! ww en sociale dienst. Das appels met peren vergelijken. Als ik nooit gewerkt heb krijg ik ook sociale dienst. Niet alleen de buitenlanders!!
Wat me wel opvalt is dat ik weinig weet over hoe en waar ik geld uit zou kunnen slaan terwijl veel van hun de weg blindelings weten voor alle voordelen in ons sociale stelsel.
Klik om te vergroten...

Maar beide komen op hetzelfde neer. Hun krijgen mijn belastinggeld.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar niet alleen hun! Wij dus ook. Dus ik denk dat jou stelling met dit voorbeeld er al een eind onderuit gehaald is. Jij zei dat hun een voorkeursbehandeling kregen, is dus niet zo.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jonge dat is een 'voorkeursbehandeling'. Door omstandigheden worden hun voorgetrokken. Quote ff waar ik dat zeg.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
BobG zei:
Deze: ''Vind jij het rechtvaardig dat een allochtoon of crimineel meer kans heeft op een uitkering dan wij? Dan worden wij(nederlanders) toch benadeelt?''
Klik om te vergroten...

oke het staat er niet letterlijk, maar hoe moet ik het dan interpreteren?

in mijn ogen is meer kans=voortrekken hetzelfde als voorkeursbehandeling
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zoals het er staat..

(ik ga er vandoor ben er mischien vanaaf weer)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
BobG zei:
Zoals het er staat..

(ik ga er vandoor ben er mischien vanaaf weer)
Klik om te vergroten...

lekker makkelijk :confused: Tis toch geen rare vraag van mij?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Probeer jezelf eens te verplaatsen in iemand die nog nooit een barbie heeft aangeraakt..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."