#1
ik hoop dat ze hem eerst hebben gelezen anders was het zonde natuurlijk ![:sunglasses:]()
Gala zei:Juist omdat de playboy niet bij hun cultuur past gaan deze mensen rellen.
Maar is een cultuur waarin de playboy niet past daarom meteen een verknipte cultuur?
caatje zei:Gala zei:Juist omdat de playboy niet bij hun cultuur past gaan deze mensen rellen.
Maar is een cultuur waarin de playboy niet past daarom meteen een verknipte cultuur?
is het normaal als ze in feesten uitbarsten met het hele gebeuren op 9/11?
is het normaal vrouwen te verminken nadat ze verkracht zijn omdat ze dan niet meer rein zijn?
is het normaal kinder op te voeden met haat tegen alles wat westers is of niet hun geloof?
is het normaal om blij te zijn als je kind zich opblaast om dichter bij een God te zijn?
in mijn ogen een verknipte cultuur! Om een playboy rellen te beginnen vind ik idd ook verknipt. Waarom dit soort dingen oplossen met rellen? Is dat de manier???
Natuurlijk is t wat kortzichtig van mij om dan maar heel hun cultuur om te schoppen. Ze zullen ook best leuke/goede dingen hebben. Maar ik blijf bij mn mening ze in veel dingen in mijn ogen verknipt zijn!


Waterpijp zei:wat een vage dudes, ze moesten daar maar es een keer de wiet uitvinden, dan wordt het misschien wat verstandiger
![]()

BobG zei:Dit hoorde ik vanochtend op de radio tijdens het werk, ik spuugde mijn thee uit toen ik het hoorde, wat vinden jullie hier van? Denken ze nou echt wat te bereiken door een playboy te verbranden met 40 man? Vervolgens werd er een amerikaanse vlag verbrand, raar volk..
volgens mij was het geen playbou maar boeie het slaat beide Xen nergens op Zo zijn wij vroeger ook geweest... hun lopen nog stukken achter, je KAN dit NIET veroordelen.caatje zei:Gala zei:Juist omdat de playboy niet bij hun cultuur past gaan deze mensen rellen.
Maar is een cultuur waarin de playboy niet past daarom meteen een verknipte cultuur?
is het normaal als ze in feesten uitbarsten met het hele gebeuren op 9/11?
is het normaal vrouwen te verminken nadat ze verkracht zijn omdat ze dan niet meer rein zijn?
is het normaal kinder op te voeden met haat tegen alles wat westers is of niet hun geloof?
is het normaal om blij te zijn als je kind zich opblaast om dichter bij een God te zijn?
in mijn ogen een verknipte cultuur! Om een playboy rellen te beginnen vind ik idd ook verknipt. Waarom dit soort dingen oplossen met rellen? Is dat de manier???
Natuurlijk is t wat kortzichtig van mij om dan maar heel hun cultuur om te schoppen. Ze zullen ook best leuke/goede dingen hebben. Maar ik blijf bij mn mening ze in veel dingen in mijn ogen verknipt zijn!
caatje zei:*zucht* diegene die t wel doen dan. De extreme.
en voor dat iemand erover begint: Ja ook in de westerse cultuur komen extreme voor. Nazi's enzz ook dat vind ik grotendeels verknipt. Maar ik blijf erbij ( net als waarschijnlijk veel mensen) dat veel dingen in hun cultuur mensonterend zijn. En dat veel van hun problemen met het westen niet met geweld hoeven te worden opgelost!

spacekonijn zei:achja..... als je iemand vraagt zijn auto te lenen kijken mensen al snel zuur
maar je bloedeigen kind drop je 3 dagen per week bij een wildvreemde in de babydump ( creche )
onze cultuur is ook achterlijk
-theo maassen![]()
SpacingBen zei:caatje zei:*zucht* diegene die t wel doen dan. De extreme.
en voor dat iemand erover begint: Ja ook in de westerse cultuur komen extreme voor. Nazi's enzz ook dat vind ik grotendeels verknipt. Maar ik blijf erbij ( net als waarschijnlijk veel mensen) dat veel dingen in hun cultuur mensonterend zijn. En dat veel van hun problemen met het westen niet met geweld hoeven te worden opgelost!
Hoe wil je anders een land NIET-kapitalistisch maken? Dat gaat je echt niet lukken door te praten![]()
caatje zei:SpacingBen zei:caatje zei:*zucht* diegene die t wel doen dan. De extreme.
en voor dat iemand erover begint: Ja ook in de westerse cultuur komen extreme voor. Nazi's enzz ook dat vind ik grotendeels verknipt. Maar ik blijf erbij ( net als waarschijnlijk veel mensen) dat veel dingen in hun cultuur mensonterend zijn. En dat veel van hun problemen met het westen niet met geweld hoeven te worden opgelost!
Hoe wil je anders een land NIET-kapitalistisch maken? Dat gaat je echt niet lukken door te praten![]()
wat ik wil en wat kan zijn 2 verschillende dingen! Dit is wat ik vind!

en dat zeg jij? wat bedoel je met raar volk? is toch ook veroordelen?slipperman zei:Zo zijn wij vroeger ook geweest... hun lopen nog stukken achter, je KAN dit NIET veroordelen.caatje zei:Gala zei:Juist omdat de playboy niet bij hun cultuur past gaan deze mensen rellen.
Maar is een cultuur waarin de playboy niet past daarom meteen een verknipte cultuur?
is het normaal als ze in feesten uitbarsten met het hele gebeuren op 9/11?
is het normaal vrouwen te verminken nadat ze verkracht zijn omdat ze dan niet meer rein zijn?
is het normaal kinder op te voeden met haat tegen alles wat westers is of niet hun geloof?
is het normaal om blij te zijn als je kind zich opblaast om dichter bij een God te zijn?
in mijn ogen een verknipte cultuur! Om een playboy rellen te beginnen vind ik idd ook verknipt. Waarom dit soort dingen oplossen met rellen? Is dat de manier???
Natuurlijk is t wat kortzichtig van mij om dan maar heel hun cultuur om te schoppen. Ze zullen ook best leuke/goede dingen hebben. Maar ik blijf bij mn mening ze in veel dingen in mijn ogen verknipt zijn!

melissa zei:mischien zijn ze meer tevreden met een playboy met schapenbillen![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."