Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoslims in indonesie steken playboy in brand.

Moslims in indonesie steken playboy in brand.

92 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
m
maxtcLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik hoop dat ze hem eerst hebben gelezen anders was het zonde natuurlijk :sunglasses:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gala zei:
Juist omdat de playboy niet bij hun cultuur past gaan deze mensen rellen.
Maar is een cultuur waarin de playboy niet past daarom meteen een verknipte cultuur?
Klik om te vergroten...

is het normaal als ze in feesten uitbarsten met het hele gebeuren op 9/11?
is het normaal vrouwen te verminken nadat ze verkracht zijn omdat ze dan niet meer rein zijn?
is het normaal kinder op te voeden met haat tegen alles wat westers is of niet hun geloof?
is het normaal om blij te zijn als je kind zich opblaast om dichter bij een God te zijn?

in mijn ogen een verknipte cultuur! Om een playboy rellen te beginnen vind ik idd ook verknipt. Waarom dit soort dingen oplossen met rellen? Is dat de manier???

Natuurlijk is t wat kortzichtig van mij om dan maar heel hun cultuur om te schoppen. Ze zullen ook best leuke/goede dingen hebben. Maar ik blijf bij mn mening ze in veel dingen in mijn ogen verknipt zijn!
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
caatje zei:
Gala zei:
Juist omdat de playboy niet bij hun cultuur past gaan deze mensen rellen.
Maar is een cultuur waarin de playboy niet past daarom meteen een verknipte cultuur?
Klik om te vergroten...

is het normaal als ze in feesten uitbarsten met het hele gebeuren op 9/11?
is het normaal vrouwen te verminken nadat ze verkracht zijn omdat ze dan niet meer rein zijn?
is het normaal kinder op te voeden met haat tegen alles wat westers is of niet hun geloof?
is het normaal om blij te zijn als je kind zich opblaast om dichter bij een God te zijn?

in mijn ogen een verknipte cultuur! Om een playboy rellen te beginnen vind ik idd ook verknipt. Waarom dit soort dingen oplossen met rellen? Is dat de manier???

Natuurlijk is t wat kortzichtig van mij om dan maar heel hun cultuur om te schoppen. Ze zullen ook best leuke/goede dingen hebben. Maar ik blijf bij mn mening ze in veel dingen in mijn ogen verknipt zijn!
Klik om te vergroten...

niet alle moslims en niet heel de moslim cultuur doet de dingen die jij beschrijft :rolleyes:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
*zucht* diegene die t wel doen dan. De extreme.
en voor dat iemand erover begint: Ja ook in de westerse cultuur komen extreme voor. Nazi's enzz ook dat vind ik grotendeels verknipt. Maar ik blijf erbij ( net als waarschijnlijk veel mensen) dat veel dingen in hun cultuur mensonterend zijn. En dat veel van hun problemen met het westen niet met geweld hoeven te worden opgelost!
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#5
wat een vage dudes, ze moesten daar maar es een keer de wiet uitvinden, dan wordt het misschien wat verstandiger

:stoned:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waterpijp zei:
wat een vage dudes, ze moesten daar maar es een keer de wiet uitvinden, dan wordt het misschien wat verstandiger

:stoned:
Klik om te vergroten...

:rolleyes: :rolleyes:

mag niet van de koran
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#7
mischien zijn ze meer tevreden met een playboy met schapenbillen :rolleyes:
c
cerpin taxtLid
01-01-2024, 00:00
#8
BobG zei:
Dit hoorde ik vanochtend op de radio tijdens het werk, ik spuugde mijn thee uit toen ik het hoorde, wat vinden jullie hier van? Denken ze nou echt wat te bereiken door een playboy te verbranden met 40 man? Vervolgens werd er een amerikaanse vlag verbrand, raar volk..
Klik om te vergroten...

volgens mij was hjet de linda :smoke: volgens mij was het geen playbou maar boeie het slaat beide Xen nergens op :)
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#9
caatje zei:
Gala zei:
Juist omdat de playboy niet bij hun cultuur past gaan deze mensen rellen.
Maar is een cultuur waarin de playboy niet past daarom meteen een verknipte cultuur?
Klik om te vergroten...

is het normaal als ze in feesten uitbarsten met het hele gebeuren op 9/11?
is het normaal vrouwen te verminken nadat ze verkracht zijn omdat ze dan niet meer rein zijn?
is het normaal kinder op te voeden met haat tegen alles wat westers is of niet hun geloof?
is het normaal om blij te zijn als je kind zich opblaast om dichter bij een God te zijn?

in mijn ogen een verknipte cultuur! Om een playboy rellen te beginnen vind ik idd ook verknipt. Waarom dit soort dingen oplossen met rellen? Is dat de manier???

Natuurlijk is t wat kortzichtig van mij om dan maar heel hun cultuur om te schoppen. Ze zullen ook best leuke/goede dingen hebben. Maar ik blijf bij mn mening ze in veel dingen in mijn ogen verknipt zijn!
Klik om te vergroten...
Zo zijn wij vroeger ook geweest... hun lopen nog stukken achter, je KAN dit NIET veroordelen.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Vroeger hadden we nog geen playboy, toen staken we gewoon naakte vrouwen in brand (denk aan de heksenjacht, nja naakt, fikken deed het goed iig)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
caatje zei:
*zucht* diegene die t wel doen dan. De extreme.
en voor dat iemand erover begint: Ja ook in de westerse cultuur komen extreme voor. Nazi's enzz ook dat vind ik grotendeels verknipt. Maar ik blijf erbij ( net als waarschijnlijk veel mensen) dat veel dingen in hun cultuur mensonterend zijn. En dat veel van hun problemen met het westen niet met geweld hoeven te worden opgelost!
Klik om te vergroten...

Hoe wil je anders een land NIET-kapitalistisch maken? Dat gaat je echt niet lukken door te praten :wink:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
achja..... als je iemand vraagt zijn auto te lenen kijken mensen al snel zuur
maar je bloedeigen kind drop je 3 dagen per week bij een wildvreemde in de babydump ( creche )

onze cultuur is ook achterlijk

-theo maassen :mrgreen:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
spacekonijn zei:
achja..... als je iemand vraagt zijn auto te lenen kijken mensen al snel zuur
maar je bloedeigen kind drop je 3 dagen per week bij een wildvreemde in de babydump ( creche )

onze cultuur is ook achterlijk

-theo maassen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Tsja, ik zou ook niets liever willen dan met electronic een mooi eiland te regelen, of niet dan electronic? :P :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
SpacingBen zei:
caatje zei:
*zucht* diegene die t wel doen dan. De extreme.
en voor dat iemand erover begint: Ja ook in de westerse cultuur komen extreme voor. Nazi's enzz ook dat vind ik grotendeels verknipt. Maar ik blijf erbij ( net als waarschijnlijk veel mensen) dat veel dingen in hun cultuur mensonterend zijn. En dat veel van hun problemen met het westen niet met geweld hoeven te worden opgelost!
Klik om te vergroten...

Hoe wil je anders een land NIET-kapitalistisch maken? Dat gaat je echt niet lukken door te praten :wink:
Klik om te vergroten...

wat ik wil en wat kan zijn 2 verschillende dingen! Dit is wat ik vind!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
caatje zei:
SpacingBen zei:
caatje zei:
*zucht* diegene die t wel doen dan. De extreme.
en voor dat iemand erover begint: Ja ook in de westerse cultuur komen extreme voor. Nazi's enzz ook dat vind ik grotendeels verknipt. Maar ik blijf erbij ( net als waarschijnlijk veel mensen) dat veel dingen in hun cultuur mensonterend zijn. En dat veel van hun problemen met het westen niet met geweld hoeven te worden opgelost!
Klik om te vergroten...

Hoe wil je anders een land NIET-kapitalistisch maken? Dat gaat je echt niet lukken door te praten :wink:
Klik om te vergroten...

wat ik wil en wat kan zijn 2 verschillende dingen! Dit is wat ik vind!
Klik om te vergroten...

ja idd, en omdat ik zoveel dagen zo weinig kan doen wat ik wil, maar wel drugs kan gebruiken wat ik wil, is dat helemaal niet zo raar :grin:

Volgens mij zit dat er bij velen achter :)

net als dat ik nu niet precies kan zeggen wat ik wil... :beer:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
slipperman zei:
caatje zei:
Gala zei:
Juist omdat de playboy niet bij hun cultuur past gaan deze mensen rellen.
Maar is een cultuur waarin de playboy niet past daarom meteen een verknipte cultuur?
Klik om te vergroten...

is het normaal als ze in feesten uitbarsten met het hele gebeuren op 9/11?
is het normaal vrouwen te verminken nadat ze verkracht zijn omdat ze dan niet meer rein zijn?
is het normaal kinder op te voeden met haat tegen alles wat westers is of niet hun geloof?
is het normaal om blij te zijn als je kind zich opblaast om dichter bij een God te zijn?

in mijn ogen een verknipte cultuur! Om een playboy rellen te beginnen vind ik idd ook verknipt. Waarom dit soort dingen oplossen met rellen? Is dat de manier???

Natuurlijk is t wat kortzichtig van mij om dan maar heel hun cultuur om te schoppen. Ze zullen ook best leuke/goede dingen hebben. Maar ik blijf bij mn mening ze in veel dingen in mijn ogen verknipt zijn!
Klik om te vergroten...
Zo zijn wij vroeger ook geweest... hun lopen nog stukken achter, je KAN dit NIET veroordelen.
Klik om te vergroten...
en dat zeg jij? wat bedoel je met raar volk? is toch ook veroordelen?
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#17
zo gaat het met de meeste nederlanders.. je maakt mij niet wijs dat mensen rascistisch geboren zijn.. nja vrienden hebben dan wel een hele grote invloed, maar iedereen hoort veel dingen over allochtonen.. en die dingen zijn nou eenmaal meer negatief dan positief..
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#18
whahaha indonesische moslims he.......
ojee :rolleyes: :rolleyes:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#19
:rolleyes: :(
G
GalaLid
01-01-2024, 00:00
#20
melissa zei:
mischien zijn ze meer tevreden met een playboy met schapenbillen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Zie hier een goede reden waarom sommige moslims de westerse samenleving uitkotsen. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."