Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums17-jarige jongen vermoord in Brussel voor een mp3 speler

17-jarige jongen vermoord in Brussel voor een mp3 speler

170 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
lot zei:
schranziewanzie zei:
lot zei:
Frisko zei:
lot zei:
schranziewanzie zei:
lot zei:
jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
Klik om te vergroten...
ze vrager der ook zelf om
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
Klik om te vergroten...

ik lees de krant volg het nieuws.. ik weet wat er gebeurt
en ja dat is ook niet normaal
maar eej mijn vriend is Koerdisch allochtoon dus en zoals het hier door sommige gebracht wordt zou hij dus ook al crimineel zijn
en dat vinnik jammer..
Iedereen verdient een eerlijke kans! Autochtoon of Allochtoon!
Klik om te vergroten...
naja dat was miss een beetje fel uit de hoek komen van mij!
mijn oprechte excuses daarvoor dan maar ik ben het VOLLEDIG met schranz eens...
Klik om te vergroten...

ik ben het ook deels met hem eens hoor daar niet van,
ik heb ook mijn mening gegeven :)
en ook mijn excuses als ik dingen verkeerd interpeteer maar zo komt het op mij over
Klik om te vergroten...
gelijk ik ook al eerder zij
ge hebt er heel goei mensen bij
maar zijn helaas moeilijk te vinden
echt toen ik in turkye was da zijn de beste mensen die ge u kunt inbeelden
met die mannen heb ik dan ook totaal geen problemen
Klik om te vergroten...

zijn er altijd een stel die het verknallen
maar dat kunnen net zo goed nederlanders en belgen zijn..
dat wordt alleen dan een beetje verdoezeld dats wel weer zo
zo lijkt het net of het "altijd" de "allochtonen" zijn
Klik om te vergroten...
akkoord kunnen idd zeker even goed belgen of nederlanders zijn
daar hebt ge evengoed klootzakken tussen zitten
maar van da verdoezelen betwijfel ik toch
doet een belg iets verkeerd staat het evengoed in de krant
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
schranziewanzie zei:
lot zei:
schranziewanzie zei:
lot zei:
Frisko zei:
lot zei:
schranziewanzie zei:
lot zei:
jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
Klik om te vergroten...
ze vrager der ook zelf om
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
Klik om te vergroten...

ik lees de krant volg het nieuws.. ik weet wat er gebeurt
en ja dat is ook niet normaal
maar eej mijn vriend is Koerdisch allochtoon dus en zoals het hier door sommige gebracht wordt zou hij dus ook al crimineel zijn
en dat vinnik jammer..
Iedereen verdient een eerlijke kans! Autochtoon of Allochtoon!
Klik om te vergroten...
naja dat was miss een beetje fel uit de hoek komen van mij!
mijn oprechte excuses daarvoor dan maar ik ben het VOLLEDIG met schranz eens...
Klik om te vergroten...

ik ben het ook deels met hem eens hoor daar niet van,
ik heb ook mijn mening gegeven :)
en ook mijn excuses als ik dingen verkeerd interpeteer maar zo komt het op mij over
Klik om te vergroten...
gelijk ik ook al eerder zij
ge hebt er heel goei mensen bij
maar zijn helaas moeilijk te vinden
echt toen ik in turkye was da zijn de beste mensen die ge u kunt inbeelden
met die mannen heb ik dan ook totaal geen problemen
Klik om te vergroten...

zijn er altijd een stel die het verknallen
maar dat kunnen net zo goed nederlanders en belgen zijn..
dat wordt alleen dan een beetje verdoezeld dats wel weer zo
zo lijkt het net of het "altijd" de "allochtonen" zijn
Klik om te vergroten...
akkoord kunnen idd zeker even goed belgen of nederlanders zijn
daar hebt ge evengoed klootzakken tussen zitten
maar van da verdoezelen betwijfel ik toch
doet een belg iets verkeerd staat het evengoed in de krant
Klik om te vergroten...

idd ik begrijp gewoonweg niet hoe het komt


kijk

stel...



5% allochtonen in belgie
95% belgen


WAAROM ooh WAAROM horen we zoveel van allochtonen in belgie dan...
het zou toch net andersom moeten zijn dan????
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#3
schranziewanzie zei:
lot zei:
schranziewanzie zei:
lot zei:
Frisko zei:
lot zei:
schranziewanzie zei:
lot zei:
jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
Klik om te vergroten...
ze vrager der ook zelf om
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
Klik om te vergroten...

ik lees de krant volg het nieuws.. ik weet wat er gebeurt
en ja dat is ook niet normaal
maar eej mijn vriend is Koerdisch allochtoon dus en zoals het hier door sommige gebracht wordt zou hij dus ook al crimineel zijn
en dat vinnik jammer..
Iedereen verdient een eerlijke kans! Autochtoon of Allochtoon!
Klik om te vergroten...
naja dat was miss een beetje fel uit de hoek komen van mij!
mijn oprechte excuses daarvoor dan maar ik ben het VOLLEDIG met schranz eens...
Klik om te vergroten...

ik ben het ook deels met hem eens hoor daar niet van,
ik heb ook mijn mening gegeven :)
en ook mijn excuses als ik dingen verkeerd interpeteer maar zo komt het op mij over
Klik om te vergroten...
gelijk ik ook al eerder zij
ge hebt er heel goei mensen bij
maar zijn helaas moeilijk te vinden
echt toen ik in turkye was da zijn de beste mensen die ge u kunt inbeelden
met die mannen heb ik dan ook totaal geen problemen
Klik om te vergroten...

zijn er altijd een stel die het verknallen
maar dat kunnen net zo goed nederlanders en belgen zijn..
dat wordt alleen dan een beetje verdoezeld dats wel weer zo
zo lijkt het net of het "altijd" de "allochtonen" zijn
Klik om te vergroten...
akkoord kunnen idd zeker even goed belgen of nederlanders zijn
daar hebt ge evengoed klootzakken tussen zitten
maar van da verdoezelen betwijfel ik toch
doet een belg iets verkeerd staat het evengoed in de krant
Klik om te vergroten...

staat zeker in de krant maar wel een stuk kleiner
nooit opgevallen dat allochtonen wel de voorpagina halen en blanken nauwelijks.. kan ook aan mij liggen maar zo zie ik het toch als ik een krant lees.. en natuurlijk halen blanken ook wel de voorpagina als er iets super ergs gebeurt maar minder, en allochtonen al bij een klein gevalletje
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Daar sluit ik me bij aan Schranziewanzie. Maar waarom komen turken naar hier? ze hopen hier een beter leven te krijgen dan dat ze daar hebben. Maar dan komen ze hier toe en blijkt het hier toch niet zo "nirvana" te zijn als ze denken, en dus komt grotendeels in de criminaliteit terecht. Nu dit is mijn mening hé ..... Als er hier eventueel mensen van noord-afrikaanse afkomst op dit forum zitten, dan bedoel ik dit niet persoonlijk. Ik zeg niet dat alle Noord-Afrikanen slecht zijn[/quote]
akkoord
ze komen naar hier voor een beter leven
da lukt dus niet dus moeten ze ons leven maar wat verder komen verzieken
wij moesten het maar eens proberen in hun land
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
lot zei:
schranziewanzie zei:
lot zei:
schranziewanzie zei:
lot zei:
Frisko zei:
lot zei:
schranziewanzie zei:
lot zei:
jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
Klik om te vergroten...
ze vrager der ook zelf om
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
Klik om te vergroten...

ik lees de krant volg het nieuws.. ik weet wat er gebeurt
en ja dat is ook niet normaal
maar eej mijn vriend is Koerdisch allochtoon dus en zoals het hier door sommige gebracht wordt zou hij dus ook al crimineel zijn
en dat vinnik jammer..
Iedereen verdient een eerlijke kans! Autochtoon of Allochtoon!
Klik om te vergroten...
naja dat was miss een beetje fel uit de hoek komen van mij!
mijn oprechte excuses daarvoor dan maar ik ben het VOLLEDIG met schranz eens...
Klik om te vergroten...

ik ben het ook deels met hem eens hoor daar niet van,
ik heb ook mijn mening gegeven :)
en ook mijn excuses als ik dingen verkeerd interpeteer maar zo komt het op mij over
Klik om te vergroten...
gelijk ik ook al eerder zij
ge hebt er heel goei mensen bij
maar zijn helaas moeilijk te vinden
echt toen ik in turkye was da zijn de beste mensen die ge u kunt inbeelden
met die mannen heb ik dan ook totaal geen problemen
Klik om te vergroten...

zijn er altijd een stel die het verknallen
maar dat kunnen net zo goed nederlanders en belgen zijn..
dat wordt alleen dan een beetje verdoezeld dats wel weer zo
zo lijkt het net of het "altijd" de "allochtonen" zijn
Klik om te vergroten...
akkoord kunnen idd zeker even goed belgen of nederlanders zijn
daar hebt ge evengoed klootzakken tussen zitten
maar van da verdoezelen betwijfel ik toch
doet een belg iets verkeerd staat het evengoed in de krant
Klik om te vergroten...

staat zeker in de krant maar wel een stuk kleiner
nooit opgevallen dat allochtonen wel de voorpagina halen en blanken nauwelijks.. kan ook aan mij liggen maar zo zie ik het toch als ik een krant lees.. en natuurlijk halen blanken ook wel de voorpagina als er iets super ergs gebeurt maar minder, en allochtonen al bij een klein gevalletje
Klik om te vergroten...
een allochtoon die een overval pleegt oid komt net zo goed in de achterkrant als een blanke hoor...
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#6
lot zei:
jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
Klik om te vergroten...
Doe je ogen dan eens open :| De cijfers liegen er niet om het merendeel van de criminaliteit gebeurd door alochtonen.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#7
slipperman zei:
lot zei:
jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
Klik om te vergroten...
Doe je ogen dan eens open :| De cijfers liegen er niet om het merendeel van de criminaliteit gebeurd door alochtonen.
Klik om te vergroten...

doe je eigen ogen open en lees mijn posts dan ff door!!
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#8
een allochtoon die een overval pleegt oid komt net zo goed in de achterkrant als een blanke hoor...
Klik om te vergroten...

jah ik zei al ik kan me vergissen zo vaak lees ik de krant niet..
volg meer het journaal enzo :P
maar toch blijf ik erbij wat ik in mijn vorige post heb gezegd :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
lot zei:
een allochtoon die een overval pleegt oid komt net zo goed in de achterkrant als een blanke hoor...
Klik om te vergroten...

jah ik zei al ik kan me vergissen zo vaak lees ik de krant niet..
volg meer het journaal enzo :P
maar toch blijf ik erbij wat ik in mijn vorige post heb gezegd :)
Klik om te vergroten...
tuurlijk,maar lees 1 van mn laatste posts eens op de vorige pagina... :)
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#10
Frisko zei:
lot zei:
een allochtoon die een overval pleegt oid komt net zo goed in de achterkrant als een blanke hoor...
Klik om te vergroten...

jah ik zei al ik kan me vergissen zo vaak lees ik de krant niet..
volg meer het journaal enzo :P
maar toch blijf ik erbij wat ik in mijn vorige post heb gezegd :)
Klik om te vergroten...
tuurlijk,maar lees 1 van mn laatste posts eens op de vorige pagina... :)
Klik om te vergroten...

ow sorry joh! die heb ik helenmaal niet gezien!
naja goed ik heb al gezegd dat ik het zeker niet vind kunnen wat er gebeurt maar dat het niet is van "blame them" want ze zijn het lang niet allemaal...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
lot zei:
Frisko zei:
lot zei:
een allochtoon die een overval pleegt oid komt net zo goed in de achterkrant als een blanke hoor...
Klik om te vergroten...

jah ik zei al ik kan me vergissen zo vaak lees ik de krant niet..
volg meer het journaal enzo :P
maar toch blijf ik erbij wat ik in mijn vorige post heb gezegd :)
Klik om te vergroten...
tuurlijk,maar lees 1 van mn laatste posts eens op de vorige pagina... :)
Klik om te vergroten...

ow sorry joh! die heb ik helenmaal niet gezien!
naja goed ik heb al gezegd dat ik het zeker niet vind kunnen wat er gebeurt maar dat het niet is van "blame them" want ze zijn het lang niet allemaal...
Klik om te vergroten...
natuurlijk niet,degene die te blamen zijn zijn diegene die het gedaan hebben uiteraard...
maargoed... :)
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#12
zakkie zei:
De meeste allochtonen zitten in Brussel-Noord, het armere deel van de stad.
Klik om te vergroten...
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#13
Frisko zei:
lot zei:
Frisko zei:
lot zei:
een allochtoon die een overval pleegt oid komt net zo goed in de achterkrant als een blanke hoor...
Klik om te vergroten...

jah ik zei al ik kan me vergissen zo vaak lees ik de krant niet..
volg meer het journaal enzo :P
maar toch blijf ik erbij wat ik in mijn vorige post heb gezegd :)
Klik om te vergroten...
tuurlijk,maar lees 1 van mn laatste posts eens op de vorige pagina... :)
Klik om te vergroten...

ow sorry joh! die heb ik helenmaal niet gezien!
naja goed ik heb al gezegd dat ik het zeker niet vind kunnen wat er gebeurt maar dat het niet is van "blame them" want ze zijn het lang niet allemaal...
Klik om te vergroten...
natuurlijk niet,degene die te blamen zijn zijn diegene die het gedaan hebben uiteraard...
maargoed... :)
Klik om te vergroten...

jah daar ben ik het nou mee eens :)... maar vanmiddag gebeurde er iets anders toen was het van het zijn altijd "de allochtonen" en dat ging over ze allemaal.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Frisko zei:
schandalig is da....
en laat me raden,brussel centraal = allochtoon??? :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
dit was dus de post die die reacties heeft uitgelokt,maar volgens mij heb je hem verkeerd begrepen,en volgens mij ken je brussel centraal niet echt????
brussel centraal zit STAMPESVOL met allochtonen,vandaar die reactie dus ook :)
z
zakkieLid
01-01-2024, 00:00
#15
brussel centraal

brussel-centraal : allochtonen? Valt wel mee hoor. In Brussel zelf lopen er veel meer rond !
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#16
Frisko zei:
Frisko zei:
schandalig is da....
en laat me raden,brussel centraal = allochtoon??? :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
dit was dus de post die die reacties heeft uitgelokt,maar volgens mij heb je hem verkeerd begrepen,en volgens mij ken je brussel centraal niet echt????
brussel centraal zit STAMPESVOL met allochtonen,vandaar die reactie dus ook :)
Klik om te vergroten...

ik ken het idd niet
en ja misschien heb ik hem verkeerd begrepen
maar hij kwam erg racistisch over als ik het mag zeggen
want dan kunnen we ook zeggen
De Bijlmer= doe maar niet
maar dat zeggen we ook niet.. want het is deel gewoon niet waar snap omdat het niet altijd zo is
zo is er laatst iemand in Oud-Zuid omgebracht ik bedoel maar
z
zakkieLid
01-01-2024, 00:00
#17
De meeste allochtonen zitten in Brussel-Noord, het armere deel van de stad.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#18
Frisko zei:
Frisko zei:
schandalig is da....
en laat me raden,brussel centraal = allochtoon??? :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
dit was dus de post die die reacties heeft uitgelokt,maar volgens mij heb je hem verkeerd begrepen,en volgens mij ken je brussel centraal niet echt????
brussel centraal zit STAMPESVOL met allochtonen,vandaar die reactie dus ook :)
Klik om te vergroten...
idd
daar kun je zeer interesante spelletjes spelen
namelijk ZOEK DE BELG :) :) :) :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: brussel centraal

zakkie zei:
brussel-centraal : allochtonen? Valt wel mee hoor. In Brussel zelf lopen er veel meer rond !
Klik om te vergroten...
al de keren datik in brussel was was het er anders toch dik tegen,noord,zuid,centraal...
overal :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#20
om nog maar te zwijgen van in antwerpen (vooral in borgerhout)
daar word ik echt ziek als ge da daar ziet
ge ziet der letterlijk alles rondlopen (buiten belgen dan)
en dat is echt niet overdreven

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."