#1
akkoord kunnen idd zeker even goed belgen of nederlanders zijnlot zei:schranziewanzie zei:gelijk ik ook al eerder zijlot zei:Frisko zei:naja dat was miss een beetje fel uit de hoek komen van mij!lot zei:schranziewanzie zei:ze vrager der ook zelf omlot zei:jah vinnet ook echt niet normaal wat er is gebeurt
wel jammer dat hier wordt gereageerd met "de allochtonen"
srry ma het is gewoon zo
lees wa meer in de krant dan zie je mss de feiten
der is een grote minderheid aan allochtonen in ons land en toch is de grote meerderheid van de misdaden toch gepleegd door allochtonen
ik lees de krant volg het nieuws.. ik weet wat er gebeurt
en ja dat is ook niet normaal
maar eej mijn vriend is Koerdisch allochtoon dus en zoals het hier door sommige gebracht wordt zou hij dus ook al crimineel zijn
en dat vinnik jammer..
Iedereen verdient een eerlijke kans! Autochtoon of Allochtoon!
mijn oprechte excuses daarvoor dan maar ik ben het VOLLEDIG met schranz eens...
ik ben het ook deels met hem eens hoor daar niet van,
ik heb ook mijn mening gegeven
en ook mijn excuses als ik dingen verkeerd interpeteer maar zo komt het op mij over
ge hebt er heel goei mensen bij
maar zijn helaas moeilijk te vinden
echt toen ik in turkye was da zijn de beste mensen die ge u kunt inbeelden
met die mannen heb ik dan ook totaal geen problemen
zijn er altijd een stel die het verknallen
maar dat kunnen net zo goed nederlanders en belgen zijn..
dat wordt alleen dan een beetje verdoezeld dats wel weer zo
zo lijkt het net of het "altijd" de "allochtonen" zijn
daar hebt ge evengoed klootzakken tussen zitten
maar van da verdoezelen betwijfel ik toch
doet een belg iets verkeerd staat het evengoed in de krant