#1
Persoonlijk denk ik dat een van de grootste gevaren van Weed is dat het altijd afgeschilderd is geweest als niet verslavend. Komt daar nog bij dat de weed 10x sterker is dan vroeger. Je mag Weed zeker niet onderschatten.
Maar dat de media tegenwoordig weed beginnen af te schilderen als een gevaarlijke drug dat is eigen aan de media.
"We all feed on tragedy
It's like blood to a vampire"
Maar dat de media tegenwoordig weed beginnen af te schilderen als een gevaarlijke drug dat is eigen aan de media.
"We all feed on tragedy
It's like blood to a vampire"
