Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdrugsgebruik in Europa naar recordhoogte

drugsgebruik in Europa naar recordhoogte

20 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bal0n zei:
Deranged zei:
Dat ktuvolk dat niet met wiet om kan gaan blijft een bedreiging idd. Een beetje hun verhaal in de media gaan vertellen. Toen ik nog een stoner was gebeurde het meerdere malen dat mijn ouders met een of ander krantenbericht aankwamen over gasten die hun school en werk verneuken door blowen en gasten die zogenaamd ''verslaafd'' waren etc. De kanslozen wiens zielige bullshitverhaaltjes iets zouden zeggen over wiet en blowers in het algemeen dus ook over mij, wiet heb ik altijd prima mee om kunnen gaan. Ik haat dat volk dat dan nog in de media verschijnt ook. Cannabis ''verslaafden'', die moeten ze afschieten.
Klik om te vergroten...

haha, en maar opperen dat ik niet relaxt ben :')
Klik om te vergroten...
haha en dan eerst maar zeuren dat er hier mensen zijn die denken dat hun manier van drugsgebruiken beter is , en elkaar afkeuren op de manier van gebruiken
hahahhaha
erg hypocriet weer deranged

mensen zijn tegenwoordig verslaafd aan : computer , tv , opruimen , zelfs duimen o.i.d..
dusja opzich ben ik het zeker met je eens dat wiet verslaafden gewoon alles aan zichzelf te danken hebben en dat de wiet er opzich niks mee te maken heeft.
maarja er zijn zoooveel afkickcentra's voor cannabis verslaafden tegenwoordig dat zeker JIJ niet over zulke gebruikers zou moeten oordelen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."