#1
haha en dan eerst maar zeuren dat er hier mensen zijn die denken dat hun manier van drugsgebruiken beter is , en elkaar afkeuren op de manier van gebruikenBal0n zei:Deranged zei:Dat ktuvolk dat niet met wiet om kan gaan blijft een bedreiging idd. Een beetje hun verhaal in de media gaan vertellen. Toen ik nog een stoner was gebeurde het meerdere malen dat mijn ouders met een of ander krantenbericht aankwamen over gasten die hun school en werk verneuken door blowen en gasten die zogenaamd ''verslaafd'' waren etc. De kanslozen wiens zielige bullshitverhaaltjes iets zouden zeggen over wiet en blowers in het algemeen dus ook over mij, wiet heb ik altijd prima mee om kunnen gaan. Ik haat dat volk dat dan nog in de media verschijnt ook. Cannabis ''verslaafden'', die moeten ze afschieten.
haha, en maar opperen dat ik niet relaxt ben :')
hahahhaha
erg hypocriet weer deranged
mensen zijn tegenwoordig verslaafd aan : computer , tv , opruimen , zelfs duimen o.i.d..
dusja opzich ben ik het zeker met je eens dat wiet verslaafden gewoon alles aan zichzelf te danken hebben en dat de wiet er opzich niks mee te maken heeft.
maarja er zijn zoooveel afkickcentra's voor cannabis verslaafden tegenwoordig dat zeker JIJ niet over zulke gebruikers zou moeten oordelen