Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote zoekactie naar meisjes en pedofiel

Grote zoekactie naar meisjes en pedofiel

33 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Grote zoekactie naar meisjes en pedofiel

Uitgegeven: 12 juni 2006 07:04
Laatst gewijzigd: 12 juni 2006 11:09
LUIK/BRUSSEL - De politie in het Belgische Luik is met man en macht op zoek naar twee halfzusjes en een veroordeelde pedofiel. Allen zijn sinds vrijdagavond vermist. De politie ziet een verband tussen de twee verdwijningen. De pedofiel bevond zich vrijdag in het café van familie van de twee vermiste meisjes, Nathalie Mahy (10) en Stacy Lemmens (7).


De meisjes bezochten vrijdag met hun ouders een braderie in Luik. Toen de moeder haar zes kinderen om drie uur 's nachts wilde verzamelen, ontbraken de twee meisjes. Zoekacties zijn direct gestart: de Belgische organisatie voor vermiste kinderen Child Focus verspreidde bijna achtduizend posters. Een motorclub hielp vrijdagnacht al met zoeken.


De politie heeft zondagochtend met vijftig man de bossen en parken uitgekamd, naast uitgebreid buurtonderzoek. Tijdens een persconferentie deed de onderzoeksrechter zondagmiddag een oproep aan de eventuele ontvoerder om de meisjes levend terug te brengen. Hij waarschuwde dat op ontvoering zware straffen staan.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#2
:openmouth:
bah wat eng.... Hoop dat ze levend en ongedeerd gevonden worden, bahbahbah, gore pedo's! :angry:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#3
pff, weer een zieke geest die wat "plezier" wil beleven aan een paar onschuldige kinderen :( ...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is het raar als ik zeg dat ik van de moeder ook erg onverantwoord vindt dat ze 2 kids uit het oog laat gaan en om 3u in de nacht weers eens gaat kijken waar ze zijn omdat ze naar huis willen?

In deze tijden kun je toch je kids, van deze leeftijd vooral, niet alleen laten rondsjouwen?

Ik hoop dat ze snel gevonden worden en het er goed vanaf brengen!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
caatje zei:
In deze tijden kun je toch je kids, van deze leeftijd vooral, niet alleen laten rondsjouwen?
Klik om te vergroten...

Ben ik inderdaad helemaal met je eens, dat het onverantwoordelijk & domme actie is. Alleen ik denk niet dat er tijden zijn geweest waarin je dat wel gewoon kon doen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou das ook wel weer waar Zommes maar sinds dat dutroux gebeuren is het allemaal veel bekender en dus moet je toch wel gewaarschuwd zijn. Voorheen had ik er nog nooit echt bij stilgestaan of over nagedacht. Dat is eigenlijk voor mij pas sinds dat met Dutroux.

Laatste nieuws:


Politie Luik schort zoekacties naar vermiste halfzusjes op
LUIK/BRUSSEL - De politie in Luik heeft de zoekacties naar twee vermiste meisjes opgeschort tot nieuwe aanwijzingen opduiken. Tientallen agenten hebben sinds zaterdagochtend alle denkbare plaatsen al uitgekamd, zoals langs de Maas en op de hellingen van de vroegere citadel. „We hebben overal gezocht waar ze zich konden bevinden”, zei de Luikse hoofdofficier van justitie Anne Bourguignont maandag.

De politie zoekt met man en macht.

De tienjarige Nathalie Mahy en haar zevenjarige halfzusje verdwenen in de nacht van vrijdag op zaterdag. De kinderen waren tot diep in de nacht bij een braderie in Luik. Ze sprongen op een luchtkussen, terwijl de moeder in een aangrenzend café aan het drinken was. Toen de moeder hen rond half drie 's nachts wilde meenemen, waren ze zoek.

De politie heeft inmiddels vele buurtgenoten en klasgenootjes ondervraagd. Bij veroordeelde pedofielen in Luik is vergeefs huiszoeking gedaan. Ook het gsm-verkeer van het mobieltje van Nathalie is bestudeerd zonder resultaat. De politie denkt steeds meer aan een ontvoering.

Agenten zoeken daarom naarstig naar de vriend van de serveerster van café Aux Armuniers, waar de moeder zat toen de halfzusjes verdwenen. De man zat tot half twee in het café en is sindsdien spoorloos. De man is voorwaardelijk vrij. Hij staat bij justitie bekend om vijftien criminele feiten, waaronder een zedendelict met een meerderjarig slachtoffer. De man is hiervoor veroordeeld tot vier jaar cel.

Het gerecht wil hem officieel horen als getuige, maar velen zien hem vooral als verdachte. De politie heeft de serveerster al meermalen verhoord om zijn verblijfplaats te ontdekken. Maar deze pogingen zijn nog vruchteloos.

Niet zover van Luik heeft de beruchte kindermoordenaar Marc Dutroux voorheen de meisjes Julie en Melissa opgepikt en later gedood.
Klik om te vergroten...
[/url]
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat zich een moeder mag noemen :angry:


Moeder vermiste meisjes raakt gezag over kroost kwijt

Uitgegeven: 13 juni 2006 10:45
Laatst gewijzigd: 13 juni 2006 20:32

LUIK/BRUSSEL - De moeder van de twee vermiste meisjes uit Luik is het gezag kwijtgeraakt over al haar zes kinderen. Dat berichtte de commerciële Belgische zender RTL-TVi dinsdagavond. Eerder op de dag was al bekend dat zij haar eenjarige baby had moeten afstaan aan de dienst Jeugdzorg.

De vrouw was zaterdag naar een café gegaan met haar eenjarige zoontje Sylvain. Een man belde de politie, omdat hij vond dat de baby niet goed werd verzorgd zo vlak na de verdwijning van zijn zusjes.
Klik om te vergroten...
bron
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#8
MMM...Ik heb het gelezen ja maar wie laat zn kids tot 3 uur buitenspelen??
Dat vind ik ook een beetje ziekelijk en dan zelf int cafe zitten vinnik een beetje vreemd?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Die moeder is inderdaad hoofdverantwoordelijke..
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#10
En hier richten ze 'n partij voor dat soort mensen op....schizofrenen. :openmouth:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#11
TimeKiller zei:
En hier richten ze 'n partij voor dat soort mensen op....schizofrenen. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Tis toch een subcultuur,,, moet je respecteren.... hoe moeilijk het ook is, ik ben er ook niet voor, moet er niet aan denken! Maar ik respecteer ook de mensen die rechts kiezen en ik respecteer ook nazis..... hoewel.. :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vandaag in de Telegaaf gelezen dat de moeder veroordeeld is voor het mishandelen van haar kinderen. De mishandeling bestond uit; uren op de knietjes laten zitten, uren laten staan met handen vooruit en een telefoonboek vasthoudend, slaag met de riem enz.

En zo'n "beest" krijgt meer als 6 kinderen (er woont er een al jaren niet meer bij haar en die heeft ze ook al jaren niet meer bezocht/gebeld!). Ze zouden haar baarmoeder eruit moeten rukken (excuus voor t woord gebruik) en dicht moeten naaien.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#13
en de zoektocht is op een laag pitje gezet
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nathalie en Stacy werden gewurgd
Van onze correspondent


BRUSSEL - De Luikse stiefzusjes Stacy Lemmens (7) en Nathalie Mahy (10) zijn door wurging om het leven gekomen. Alleen Nathalie is seksueel misbruikt. Dat heeft autopsie op de lichamen duidelijk gemaakt, bevestigde de Luikse procureur des konings Anne Bourguignont donderdag.

Op de lichamen zijn dna-sporen gevonden die mogelijk naar de dader leiden. Een dna-profiel laat nog enige dagen op zich wachten. De meisjes moeten vijftien tot negentien dagen geleden om het leven zijn gekomen.

Familieleden hebben gisteren afscheid van Nathalie en Stacy genomen in het Luikse Instituut voor Forensische Geneeskunde. Een datum voor de begrafenis is nog niet bekend.

De zoektocht naar de dader blijft zich concentreren op de enige verdachte, de 38-jarige Abdellah Ait Oud. Hij ontkent, maar omdat er voldoende aanwijzingen van schuld zijn, is zijn voorlopige hechtenis verlengd.

Nabij de vindplaats zijn honderden foto’s, bloemen, ballonnen en teddyberen neergelegd. Via de hulporganisatie Childfocus en bij het rouwregister in het Luikse stadhuis komen duizenden steunbetuigingen binnen.

De zaak leidt in België ook tot commotie omdat dat Ait Oud in december 2005 door een maas in de wet vervroegd vrijkwam. In het commentaar schreef de krant La Dernière Heure donderdag: ‘Er is misschien geen sprake van de doodstraf opnieuw in te voeren, zoals sommigen zouden willen, maar de verantwoordelijken zouden zich eens goed moeten beraden over het probleem van de uitvoering van de straffen en de voorwaardelijke invrijheidstellingen.’

Dagblad Le Soir wijst erop dat straffen tot drie jaar niet meer worden uitgevoerd om de gevangenissen te ontlasten. ‘Daar kan men alleen van walgen. Pedofielen die vrijkomen zonder verplicht vervolgtraject is als een ontgrendelde granaat in de samenleving gooien.’
Klik om te vergroten...

bron



Wat ontzettend triest, het was te verwachten maar ergens hoop je toch dat ze nog in leven zijn. Toch?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
caatje zei:
Nathalie en Stacy werden gewurgd
Van onze correspondent


BRUSSEL - De Luikse stiefzusjes Stacy Lemmens (7) en Nathalie Mahy (10) zijn door wurging om het leven gekomen. Alleen Nathalie is seksueel misbruikt. Dat heeft autopsie op de lichamen duidelijk gemaakt, bevestigde de Luikse procureur des konings Anne Bourguignont donderdag.

Op de lichamen zijn dna-sporen gevonden die mogelijk naar de dader leiden. Een dna-profiel laat nog enige dagen op zich wachten. De meisjes moeten vijftien tot negentien dagen geleden om het leven zijn gekomen.

Familieleden hebben gisteren afscheid van Nathalie en Stacy genomen in het Luikse Instituut voor Forensische Geneeskunde. Een datum voor de begrafenis is nog niet bekend.

De zoektocht naar de dader blijft zich concentreren op de enige verdachte, de 38-jarige Abdellah Ait Oud. Hij ontkent, maar omdat er voldoende aanwijzingen van schuld zijn, is zijn voorlopige hechtenis verlengd.

Nabij de vindplaats zijn honderden foto’s, bloemen, ballonnen en teddyberen neergelegd. Via de hulporganisatie Childfocus en bij het rouwregister in het Luikse stadhuis komen duizenden steunbetuigingen binnen.

De zaak leidt in België ook tot commotie omdat dat Ait Oud in december 2005 door een maas in de wet vervroegd vrijkwam. In het commentaar schreef de krant La Dernière Heure donderdag: ‘Er is misschien geen sprake van de doodstraf opnieuw in te voeren, zoals sommigen zouden willen, maar de verantwoordelijken zouden zich eens goed moeten beraden over het probleem van de uitvoering van de straffen en de voorwaardelijke invrijheidstellingen.’

Dagblad Le Soir wijst erop dat straffen tot drie jaar niet meer worden uitgevoerd om de gevangenissen te ontlasten. ‘Daar kan men alleen van walgen. Pedofielen die vrijkomen zonder verplicht vervolgtraject is als een ontgrendelde granaat in de samenleving gooien.’
Klik om te vergroten...

bron



Wat ontzettend triest, het was te verwachten maar ergens hoop je toch dat ze nog in leven zijn. Toch?
Klik om te vergroten...

Ik ben tegen mezelf blijven zeggen: jezus, weer die 2 meisjes, WTF kan mij dat eigenljk schelen? Is toch niet mijn probleem...

Nou, ik heb het geweten, toen ik het gisteren las toen ik ging krantenlopen, ben ik in huilen uitgebarsten(het besef hoe erg het was kwam toen pas)... Als dit soort dingen nog te vaak gaan gebeuren...
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#16
inderdaad Ben... als ze de dader hebben... zijn ze nog geen fuck verder. Het zou eens goed zijn als ze eens naar de bron zoeken, dan bedoel ik dus: "waarom doen die mensen dat?" Ook al is de dader opgepakt... het gebeurt weer en weer... En dan hoor je mensen: "die gast moet de doodstraf krijgen, als je je zo vergrijpt aan kinderen" fuck off met je doodstraf, los je niks mee op en je bent net zo dom bezig als de dader heeft gedaan.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Waterpijp zei:
inderdaad Ben... als ze de dader hebben... zijn ze nog geen fuck verder. Het zou eens goed zijn als ze eens naar de bron zoeken, dan bedoel ik dus: "waarom doen die mensen dat?" Ook al is de dader opgepakt... het gebeurt weer en weer... En dan hoor je mensen: "die gast moet de doodstraf krijgen, als je je zo vergrijpt aan kinderen" fuck off met je doodstraf, los je niks mee op en je bent net zo dom bezig als de dader heeft gedaan.
Klik om te vergroten...

Waarom mensen dat doen is omdat ze een steekje los hebben die niet gefixt kan worden het valt hooguit te onderdrukken met medicijnen en dan nemen ze een keer niet en dan zijn onschuldige kinderen de lul,homo's vallen bv op dezelfde sexe dat is ook niet natuurlijk maar ongevaarlijk.dus laten we ze in hun waarde.

Pedofielen daarintegen zijn gewoon gevaarlijk voor weerloze kinderen en mogen mij inziens allemaal de doodstraf krijgen,sterker nog als ik er een zou weten te wonen zou ik het met liefde zelf doen.

Ik weet niet of je helemaal op de hoogte bent maar die arme kinderverkrachters worden na hun detentie en/of behandeling zo midden in een woonwijk geplaatst hier in nederland.

Lekker als je kinderen hebt!
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psychonaut1976 zei:
Ik weet niet of je helemaal op de hoogte bent maar die arme kinderverkrachters worden na hun detentie en/of behandeling zo midden in een woonwijk geplaatst hier in nederland.

Lekker als je kinderen hebt!
Klik om te vergroten...


En dan vinden ze het gek dat mensen op een gegeven moment het recht in eigen hand nemen.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Lana zei:
Psychonaut1976 zei:
Ik weet niet of je helemaal op de hoogte bent maar die arme kinderverkrachters worden na hun detentie en/of behandeling zo midden in een woonwijk geplaatst hier in nederland.

Lekker als je kinderen hebt!
Klik om te vergroten...


En dan vinden ze het gek dat mensen op een gegeven moment het recht in eigen hand nemen.
Klik om te vergroten...
@lana
Precies..

@waterpijp
Ik denk dat je een van de weinige bent samen met een paar psychiaters en pedofielen zelf, die graag willen weten waarom iemand zoiets doet by the way.En met de doostraf los je wel degelijk wat op namelijk een paar % minder kans voor een kind om gegrepen te worden door een zieke geest.Bijna alle voorvallen die zich voordoen betreft namelijk al reeds eerder veroordeelde pedo's.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Psychonaut1976 zei:
Lana zei:
Psychonaut1976 zei:
Ik weet niet of je helemaal op de hoogte bent maar die arme kinderverkrachters worden na hun detentie en/of behandeling zo midden in een woonwijk geplaatst hier in nederland.

Lekker als je kinderen hebt!
Klik om te vergroten...


En dan vinden ze het gek dat mensen op een gegeven moment het recht in eigen hand nemen.
Klik om te vergroten...
@lana
Precies..

@waterpijp
Ik denk dat je een van de weinige bent samen met een paar psychiaters en pedofielen zelf, die graag willen weten waarom iemand zoiets doet by the way.En met de doostraf los je wel degelijk wat op namelijk een paar % minder kans voor een kind om gegrepen te worden door een zieke geest.Bijna alle voorvallen die zich voordoen betreft namelijk al reeds eerder veroordeelde pedo's.
Klik om te vergroten...

En ik denk dat Waterpijp 1 van de enige is hier, die 'hoe erg iets ook is' verder denkt, en zich zelfs durft af te vragen hoe de menselijke geest verziekt kan worden door (veelaal) omgevingsfactoren&traumatische gebeurtenissen in de eigen kinder tijd... (Hij denkt in ieder geval, net als psychiaters inderdaad, verder...)

De enige manier om het kwaad (naar mijn idee) te kunnen behandelen, is door een (niet vijhandige) methode te ontwikkelen die de drang om kwaad aan te richten kan omzetten in de drang om (zoveel mogelijk) goed voor andere mensen (en dieren) te zijn... Van Doodslust naar levenslust!
In theorie geloof ik zeker dat dit mogelijk is... Het zal denk ik alleen eeuwen duren voordat zulke methoden in de praktijk mogelijk zijn...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."