Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote zoekactie naar meisjes en pedofiel

Grote zoekactie naar meisjes en pedofiel

33 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#1
omg! afmaken die lui? Hier en daar zijn mensen die zulke (heftige/foute) acties begaan... waarom maken we ons hier zoooo ongelooflijk druk om. Je ziet alleen maar moord en doodslag op tv/reallife en er wordt niks aan gedaan... vind je het gek dat sommige mensen daardoor ook zo worden...
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waterpijp zei:
omg! afmaken die lui? Hier en daar zijn mensen die zulke (heftige/foute) acties begaan... waarom maken we ons hier zoooo ongelooflijk druk om. Je ziet alleen maar moord en doodslag op tv/reallife en er wordt niks aan gedaan... vind je het gek dat sommige mensen daardoor ook zo worden...
Klik om te vergroten...

Precies, dat brengt sensatie op tv en dat is waar het nieuws op draait.
Daarnaast: een van de oorzaken kun je ook zoeken bij de hulpverlening en de ouders zelf, van de mensen die dit soort dingen doen.
Hoe vaak komt het voor dat je hoort dat een jongen/man misbruikt is in zijn jeugd? Dit hoor je bijna nooit, maar het gebeurt vaker dan je denkt. en waarom hoor je het bijna nooit?! Omdat het mannen zijn en die moeten maar stoer enzo zijn, volgens de samenleving.
Er wordt hen wel hulverlening aangeboden, maar door het beeld wat een man moet zijn in de samenleving, maken weinig mensen daar gebruik van.
Als het beeld van wat een man moet zijn nu gewoon eens veranderd, dan ben je al een heel stuk verder en zal er meer hulpverlening komen voor mannen die misbruikt zijn, waardoor dit soort verhalen misschien uiteindelijk wel grotendeels verdwijnen.

Het is in ieder geval het proberen waard toch?!
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zie er eigenlijk 2 tegenstrijdige kanten aan. De ene kant:

Hoeveel agressie een mens ook vanuit zijn omgeving heeft ontvangen... Iets wat je zelf niet wil, moet je bij een ander ook niet doen. Doe je dat wel, ben je niet goed snik.
Als de buurman vroeger misbruikt is, hoeft ie nog niet aan bijv. mijn zoon te gaan zitten. Is geen reden om het bij een ander ook maar te doen.
Opruimen die handel.

Ook nog zoiets: proeftijd... Het woord zegt het al. Proef.
Men weet niet of de dader nog een keer zal vervallen in oud gedrag, maar hij mag het eens buiten de deur gaan proberen. Waarop hij weer iemand verkracht en misschien nog wel erger.
Opdonderen met die lui.

Andere kant:

Als diezelfde buurman inderdaad aan mijn zoon zou zitten, zou ik in staat zijn om de klootzak te vermoorden.
Dan ben ik eveneens een dader. Maar ja.. De kans op herhaling is dan minimaal.

Er zitten overal zoveel kanten aan. Maar ik vind, als je een paar kinderen vermoord, zomaar van straat op pikt, dan ben je gewoon je eigen leven ook niet waard. Bij zulke mensen vind ik het echt niet nodig om verder te kijken. Het zijn gewoon rotte appels en rotte appels moet je verwijderen.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zoals psychonaut nu zelf laat zien, zouden wij allemaal als mens, bepaalde andere mensen niet meer op deze wereld willen hebben... Dat is misschien jammer, maar het is niet anders...

Iedereen zou een moord kunnen begaan, als hij/zij maar genoeg agressie vanuit zijn omgeving ontvangt...

Zouden we daarom niet eerst even kunnen kijken naar hetgeen dat deze ziekelijk lust om 'onschuldige' mensen te vermoorden veroorzaakt?

Naja, dat lijkt mij logisch, zeker wanneer je heel kritisch naar zelf hebt gekeken...
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#5
:openmouth:
bah wat eng.... Hoop dat ze levend en ongedeerd gevonden worden, bahbahbah, gore pedo's! :angry:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#6
pff, weer een zieke geest die wat "plezier" wil beleven aan een paar onschuldige kinderen :( ...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is het raar als ik zeg dat ik van de moeder ook erg onverantwoord vindt dat ze 2 kids uit het oog laat gaan en om 3u in de nacht weers eens gaat kijken waar ze zijn omdat ze naar huis willen?

In deze tijden kun je toch je kids, van deze leeftijd vooral, niet alleen laten rondsjouwen?

Ik hoop dat ze snel gevonden worden en het er goed vanaf brengen!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nathalie en Stacy werden gewurgd
Van onze correspondent


BRUSSEL - De Luikse stiefzusjes Stacy Lemmens (7) en Nathalie Mahy (10) zijn door wurging om het leven gekomen. Alleen Nathalie is seksueel misbruikt. Dat heeft autopsie op de lichamen duidelijk gemaakt, bevestigde de Luikse procureur des konings Anne Bourguignont donderdag.

Op de lichamen zijn dna-sporen gevonden die mogelijk naar de dader leiden. Een dna-profiel laat nog enige dagen op zich wachten. De meisjes moeten vijftien tot negentien dagen geleden om het leven zijn gekomen.

Familieleden hebben gisteren afscheid van Nathalie en Stacy genomen in het Luikse Instituut voor Forensische Geneeskunde. Een datum voor de begrafenis is nog niet bekend.

De zoektocht naar de dader blijft zich concentreren op de enige verdachte, de 38-jarige Abdellah Ait Oud. Hij ontkent, maar omdat er voldoende aanwijzingen van schuld zijn, is zijn voorlopige hechtenis verlengd.

Nabij de vindplaats zijn honderden foto’s, bloemen, ballonnen en teddyberen neergelegd. Via de hulporganisatie Childfocus en bij het rouwregister in het Luikse stadhuis komen duizenden steunbetuigingen binnen.

De zaak leidt in België ook tot commotie omdat dat Ait Oud in december 2005 door een maas in de wet vervroegd vrijkwam. In het commentaar schreef de krant La Dernière Heure donderdag: ‘Er is misschien geen sprake van de doodstraf opnieuw in te voeren, zoals sommigen zouden willen, maar de verantwoordelijken zouden zich eens goed moeten beraden over het probleem van de uitvoering van de straffen en de voorwaardelijke invrijheidstellingen.’

Dagblad Le Soir wijst erop dat straffen tot drie jaar niet meer worden uitgevoerd om de gevangenissen te ontlasten. ‘Daar kan men alleen van walgen. Pedofielen die vrijkomen zonder verplicht vervolgtraject is als een ontgrendelde granaat in de samenleving gooien.’
Klik om te vergroten...

bron



Wat ontzettend triest, het was te verwachten maar ergens hoop je toch dat ze nog in leven zijn. Toch?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
caatje zei:
Nathalie en Stacy werden gewurgd
Van onze correspondent


BRUSSEL - De Luikse stiefzusjes Stacy Lemmens (7) en Nathalie Mahy (10) zijn door wurging om het leven gekomen. Alleen Nathalie is seksueel misbruikt. Dat heeft autopsie op de lichamen duidelijk gemaakt, bevestigde de Luikse procureur des konings Anne Bourguignont donderdag.

Op de lichamen zijn dna-sporen gevonden die mogelijk naar de dader leiden. Een dna-profiel laat nog enige dagen op zich wachten. De meisjes moeten vijftien tot negentien dagen geleden om het leven zijn gekomen.

Familieleden hebben gisteren afscheid van Nathalie en Stacy genomen in het Luikse Instituut voor Forensische Geneeskunde. Een datum voor de begrafenis is nog niet bekend.

De zoektocht naar de dader blijft zich concentreren op de enige verdachte, de 38-jarige Abdellah Ait Oud. Hij ontkent, maar omdat er voldoende aanwijzingen van schuld zijn, is zijn voorlopige hechtenis verlengd.

Nabij de vindplaats zijn honderden foto’s, bloemen, ballonnen en teddyberen neergelegd. Via de hulporganisatie Childfocus en bij het rouwregister in het Luikse stadhuis komen duizenden steunbetuigingen binnen.

De zaak leidt in België ook tot commotie omdat dat Ait Oud in december 2005 door een maas in de wet vervroegd vrijkwam. In het commentaar schreef de krant La Dernière Heure donderdag: ‘Er is misschien geen sprake van de doodstraf opnieuw in te voeren, zoals sommigen zouden willen, maar de verantwoordelijken zouden zich eens goed moeten beraden over het probleem van de uitvoering van de straffen en de voorwaardelijke invrijheidstellingen.’

Dagblad Le Soir wijst erop dat straffen tot drie jaar niet meer worden uitgevoerd om de gevangenissen te ontlasten. ‘Daar kan men alleen van walgen. Pedofielen die vrijkomen zonder verplicht vervolgtraject is als een ontgrendelde granaat in de samenleving gooien.’
Klik om te vergroten...

bron



Wat ontzettend triest, het was te verwachten maar ergens hoop je toch dat ze nog in leven zijn. Toch?
Klik om te vergroten...

Ik ben tegen mezelf blijven zeggen: jezus, weer die 2 meisjes, WTF kan mij dat eigenljk schelen? Is toch niet mijn probleem...

Nou, ik heb het geweten, toen ik het gisteren las toen ik ging krantenlopen, ben ik in huilen uitgebarsten(het besef hoe erg het was kwam toen pas)... Als dit soort dingen nog te vaak gaan gebeuren...
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#10
inderdaad Ben... als ze de dader hebben... zijn ze nog geen fuck verder. Het zou eens goed zijn als ze eens naar de bron zoeken, dan bedoel ik dus: "waarom doen die mensen dat?" Ook al is de dader opgepakt... het gebeurt weer en weer... En dan hoor je mensen: "die gast moet de doodstraf krijgen, als je je zo vergrijpt aan kinderen" fuck off met je doodstraf, los je niks mee op en je bent net zo dom bezig als de dader heeft gedaan.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Waterpijp zei:
inderdaad Ben... als ze de dader hebben... zijn ze nog geen fuck verder. Het zou eens goed zijn als ze eens naar de bron zoeken, dan bedoel ik dus: "waarom doen die mensen dat?" Ook al is de dader opgepakt... het gebeurt weer en weer... En dan hoor je mensen: "die gast moet de doodstraf krijgen, als je je zo vergrijpt aan kinderen" fuck off met je doodstraf, los je niks mee op en je bent net zo dom bezig als de dader heeft gedaan.
Klik om te vergroten...

Waarom mensen dat doen is omdat ze een steekje los hebben die niet gefixt kan worden het valt hooguit te onderdrukken met medicijnen en dan nemen ze een keer niet en dan zijn onschuldige kinderen de lul,homo's vallen bv op dezelfde sexe dat is ook niet natuurlijk maar ongevaarlijk.dus laten we ze in hun waarde.

Pedofielen daarintegen zijn gewoon gevaarlijk voor weerloze kinderen en mogen mij inziens allemaal de doodstraf krijgen,sterker nog als ik er een zou weten te wonen zou ik het met liefde zelf doen.

Ik weet niet of je helemaal op de hoogte bent maar die arme kinderverkrachters worden na hun detentie en/of behandeling zo midden in een woonwijk geplaatst hier in nederland.

Lekker als je kinderen hebt!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar ja.. De kans op herhaling is dan minimaal.

Dat is dus maar de vraag he!

Maar inderdaad, je hebt gelijk... De rotte appels moeten eruit...

Stel ik zou ooit in staat zijn onschuldige mensen te vermoorden, dan zou ik blij zijn wanneer iemand mij ff terechtkwam wijzen, door me van mijn leven te beroven!
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#13
SpacingBen zei:
Maar ja.. De kans op herhaling is dan minimaal.

Dat is dus maar de vraag he!

Maar inderdaad, je hebt gelijk... De rotte appels moeten eruit...

Stel ik zou ooit in staat zijn onschuldige mensen te vermoorden, dan zou ik blij zijn wanneer iemand mij ff terechtkwam wijzen, door me van mijn leven te beroven!
Klik om te vergroten...

Dan moeten we niet bij "gewone" "zieke" burgers beginnen.. maar bij de mensen met macht, ik blijf mezelf herhalen...fok
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Waterpijp zei:
SpacingBen zei:
Maar ja.. De kans op herhaling is dan minimaal.

Dat is dus maar de vraag he!

Maar inderdaad, je hebt gelijk... De rotte appels moeten eruit...

Stel ik zou ooit in staat zijn onschuldige mensen te vermoorden, dan zou ik blij zijn wanneer iemand mij ff terechtkwam wijzen, door me van mijn leven te beroven!
Klik om te vergroten...

Dan moeten we niet bij "gewone" "zieke" burgers beginnen.. maar bij de mensen met macht, ik blijf mezelf herhalen...fok
Klik om te vergroten...

ja, maar hoe?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."