Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrote zoekactie naar meisjes en pedofiel

Grote zoekactie naar meisjes en pedofiel

33 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
We zijn denk ik gewoon overgeevolueerd...

(daar heeft veel shit van tegenwoordig mee te maken lijkt me toch...)

Vermoed hier na mijn eerst volgende paddo-trip nog op terug te komen :sunglasses:
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#2
omg! afmaken die lui? Hier en daar zijn mensen die zulke (heftige/foute) acties begaan... waarom maken we ons hier zoooo ongelooflijk druk om. Je ziet alleen maar moord en doodslag op tv/reallife en er wordt niks aan gedaan... vind je het gek dat sommige mensen daardoor ook zo worden...
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waterpijp zei:
omg! afmaken die lui? Hier en daar zijn mensen die zulke (heftige/foute) acties begaan... waarom maken we ons hier zoooo ongelooflijk druk om. Je ziet alleen maar moord en doodslag op tv/reallife en er wordt niks aan gedaan... vind je het gek dat sommige mensen daardoor ook zo worden...
Klik om te vergroten...

Precies, dat brengt sensatie op tv en dat is waar het nieuws op draait.
Daarnaast: een van de oorzaken kun je ook zoeken bij de hulpverlening en de ouders zelf, van de mensen die dit soort dingen doen.
Hoe vaak komt het voor dat je hoort dat een jongen/man misbruikt is in zijn jeugd? Dit hoor je bijna nooit, maar het gebeurt vaker dan je denkt. en waarom hoor je het bijna nooit?! Omdat het mannen zijn en die moeten maar stoer enzo zijn, volgens de samenleving.
Er wordt hen wel hulverlening aangeboden, maar door het beeld wat een man moet zijn in de samenleving, maken weinig mensen daar gebruik van.
Als het beeld van wat een man moet zijn nu gewoon eens veranderd, dan ben je al een heel stuk verder en zal er meer hulpverlening komen voor mannen die misbruikt zijn, waardoor dit soort verhalen misschien uiteindelijk wel grotendeels verdwijnen.

Het is in ieder geval het proberen waard toch?!
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zie er eigenlijk 2 tegenstrijdige kanten aan. De ene kant:

Hoeveel agressie een mens ook vanuit zijn omgeving heeft ontvangen... Iets wat je zelf niet wil, moet je bij een ander ook niet doen. Doe je dat wel, ben je niet goed snik.
Als de buurman vroeger misbruikt is, hoeft ie nog niet aan bijv. mijn zoon te gaan zitten. Is geen reden om het bij een ander ook maar te doen.
Opruimen die handel.

Ook nog zoiets: proeftijd... Het woord zegt het al. Proef.
Men weet niet of de dader nog een keer zal vervallen in oud gedrag, maar hij mag het eens buiten de deur gaan proberen. Waarop hij weer iemand verkracht en misschien nog wel erger.
Opdonderen met die lui.

Andere kant:

Als diezelfde buurman inderdaad aan mijn zoon zou zitten, zou ik in staat zijn om de klootzak te vermoorden.
Dan ben ik eveneens een dader. Maar ja.. De kans op herhaling is dan minimaal.

Er zitten overal zoveel kanten aan. Maar ik vind, als je een paar kinderen vermoord, zomaar van straat op pikt, dan ben je gewoon je eigen leven ook niet waard. Bij zulke mensen vind ik het echt niet nodig om verder te kijken. Het zijn gewoon rotte appels en rotte appels moet je verwijderen.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zoals psychonaut nu zelf laat zien, zouden wij allemaal als mens, bepaalde andere mensen niet meer op deze wereld willen hebben... Dat is misschien jammer, maar het is niet anders...

Iedereen zou een moord kunnen begaan, als hij/zij maar genoeg agressie vanuit zijn omgeving ontvangt...

Zouden we daarom niet eerst even kunnen kijken naar hetgeen dat deze ziekelijk lust om 'onschuldige' mensen te vermoorden veroorzaakt?

Naja, dat lijkt mij logisch, zeker wanneer je heel kritisch naar zelf hebt gekeken...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar ja.. De kans op herhaling is dan minimaal.

Dat is dus maar de vraag he!

Maar inderdaad, je hebt gelijk... De rotte appels moeten eruit...

Stel ik zou ooit in staat zijn onschuldige mensen te vermoorden, dan zou ik blij zijn wanneer iemand mij ff terechtkwam wijzen, door me van mijn leven te beroven!
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#7
SpacingBen zei:
Maar ja.. De kans op herhaling is dan minimaal.

Dat is dus maar de vraag he!

Maar inderdaad, je hebt gelijk... De rotte appels moeten eruit...

Stel ik zou ooit in staat zijn onschuldige mensen te vermoorden, dan zou ik blij zijn wanneer iemand mij ff terechtkwam wijzen, door me van mijn leven te beroven!
Klik om te vergroten...

Dan moeten we niet bij "gewone" "zieke" burgers beginnen.. maar bij de mensen met macht, ik blijf mezelf herhalen...fok
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waterpijp zei:
SpacingBen zei:
Maar ja.. De kans op herhaling is dan minimaal.

Dat is dus maar de vraag he!

Maar inderdaad, je hebt gelijk... De rotte appels moeten eruit...

Stel ik zou ooit in staat zijn onschuldige mensen te vermoorden, dan zou ik blij zijn wanneer iemand mij ff terechtkwam wijzen, door me van mijn leven te beroven!
Klik om te vergroten...

Dan moeten we niet bij "gewone" "zieke" burgers beginnen.. maar bij de mensen met macht, ik blijf mezelf herhalen...fok
Klik om te vergroten...

ja, maar hoe?
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#9
SpacingBen zei:
Waterpijp zei:
SpacingBen zei:
Maar ja.. De kans op herhaling is dan minimaal.

Dat is dus maar de vraag he!

Maar inderdaad, je hebt gelijk... De rotte appels moeten eruit...

Stel ik zou ooit in staat zijn onschuldige mensen te vermoorden, dan zou ik blij zijn wanneer iemand mij ff terechtkwam wijzen, door me van mijn leven te beroven!
Klik om te vergroten...

Dan moeten we niet bij "gewone" "zieke" burgers beginnen.. maar bij de mensen met macht, ik blijf mezelf herhalen...fok
Klik om te vergroten...

ja, maar hoe?
Klik om te vergroten...

Het zou fijn zijn als het volk wat meer te zeggen zou krijgen.. dus als er mensen in politiek te veel hebzucht en macht eisen dat we ze simpelweg laten weg schoppen.. want het is immers een ziekte... maar zolang het niet als een ziekte wodt gezien, gebeurt er niks.... wel erg offtopic dit ..
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mensen zijn ALTIJD al zo geweest als een beschaving zich te ver laat vorderen, heeft niks met poltiek, televisie of action-man te maken.

Als een beschaving zich te ver laat evolueren worden mensen ziek van alle mogelijkheden die ze zichzelf laten hebben en tegelijkertijd van alle beperkingen die er zijn. Resultaat: ziekte.

Zo erg is het allemaal niet, het is de natuur. Wees blij dat je kan internetten, drugsgebruiken en slap ouwehoeren. God geeft je je tanden, je ogen en je haar, de rest mag je blij mee wezen.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ga nu iets heel wreeds zeggen, maar in de natuur is het zo dat dieren die niet "normaal" zijn worden afgemaakt door de rest van de groep.

Tja, en definieer maar eens wat normaal is.....
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Grote zoekactie naar meisjes en pedofiel

Uitgegeven: 12 juni 2006 07:04
Laatst gewijzigd: 12 juni 2006 11:09
LUIK/BRUSSEL - De politie in het Belgische Luik is met man en macht op zoek naar twee halfzusjes en een veroordeelde pedofiel. Allen zijn sinds vrijdagavond vermist. De politie ziet een verband tussen de twee verdwijningen. De pedofiel bevond zich vrijdag in het café van familie van de twee vermiste meisjes, Nathalie Mahy (10) en Stacy Lemmens (7).


De meisjes bezochten vrijdag met hun ouders een braderie in Luik. Toen de moeder haar zes kinderen om drie uur 's nachts wilde verzamelen, ontbraken de twee meisjes. Zoekacties zijn direct gestart: de Belgische organisatie voor vermiste kinderen Child Focus verspreidde bijna achtduizend posters. Een motorclub hielp vrijdagnacht al met zoeken.


De politie heeft zondagochtend met vijftig man de bossen en parken uitgekamd, naast uitgebreid buurtonderzoek. Tijdens een persconferentie deed de onderzoeksrechter zondagmiddag een oproep aan de eventuele ontvoerder om de meisjes levend terug te brengen. Hij waarschuwde dat op ontvoering zware straffen staan.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#13
:openmouth:
bah wat eng.... Hoop dat ze levend en ongedeerd gevonden worden, bahbahbah, gore pedo's! :angry:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#14
pff, weer een zieke geest die wat "plezier" wil beleven aan een paar onschuldige kinderen :( ...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Is het raar als ik zeg dat ik van de moeder ook erg onverantwoord vindt dat ze 2 kids uit het oog laat gaan en om 3u in de nacht weers eens gaat kijken waar ze zijn omdat ze naar huis willen?

In deze tijden kun je toch je kids, van deze leeftijd vooral, niet alleen laten rondsjouwen?

Ik hoop dat ze snel gevonden worden en het er goed vanaf brengen!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
caatje zei:
In deze tijden kun je toch je kids, van deze leeftijd vooral, niet alleen laten rondsjouwen?
Klik om te vergroten...

Ben ik inderdaad helemaal met je eens, dat het onverantwoordelijk & domme actie is. Alleen ik denk niet dat er tijden zijn geweest waarin je dat wel gewoon kon doen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nou das ook wel weer waar Zommes maar sinds dat dutroux gebeuren is het allemaal veel bekender en dus moet je toch wel gewaarschuwd zijn. Voorheen had ik er nog nooit echt bij stilgestaan of over nagedacht. Dat is eigenlijk voor mij pas sinds dat met Dutroux.

Laatste nieuws:


Politie Luik schort zoekacties naar vermiste halfzusjes op
LUIK/BRUSSEL - De politie in Luik heeft de zoekacties naar twee vermiste meisjes opgeschort tot nieuwe aanwijzingen opduiken. Tientallen agenten hebben sinds zaterdagochtend alle denkbare plaatsen al uitgekamd, zoals langs de Maas en op de hellingen van de vroegere citadel. „We hebben overal gezocht waar ze zich konden bevinden”, zei de Luikse hoofdofficier van justitie Anne Bourguignont maandag.

De politie zoekt met man en macht.

De tienjarige Nathalie Mahy en haar zevenjarige halfzusje verdwenen in de nacht van vrijdag op zaterdag. De kinderen waren tot diep in de nacht bij een braderie in Luik. Ze sprongen op een luchtkussen, terwijl de moeder in een aangrenzend café aan het drinken was. Toen de moeder hen rond half drie 's nachts wilde meenemen, waren ze zoek.

De politie heeft inmiddels vele buurtgenoten en klasgenootjes ondervraagd. Bij veroordeelde pedofielen in Luik is vergeefs huiszoeking gedaan. Ook het gsm-verkeer van het mobieltje van Nathalie is bestudeerd zonder resultaat. De politie denkt steeds meer aan een ontvoering.

Agenten zoeken daarom naarstig naar de vriend van de serveerster van café Aux Armuniers, waar de moeder zat toen de halfzusjes verdwenen. De man zat tot half twee in het café en is sindsdien spoorloos. De man is voorwaardelijk vrij. Hij staat bij justitie bekend om vijftien criminele feiten, waaronder een zedendelict met een meerderjarig slachtoffer. De man is hiervoor veroordeeld tot vier jaar cel.

Het gerecht wil hem officieel horen als getuige, maar velen zien hem vooral als verdachte. De politie heeft de serveerster al meermalen verhoord om zijn verblijfplaats te ontdekken. Maar deze pogingen zijn nog vruchteloos.

Niet zover van Luik heeft de beruchte kindermoordenaar Marc Dutroux voorheen de meisjes Julie en Melissa opgepikt en later gedood.
Klik om te vergroten...
[/url]
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat zich een moeder mag noemen :angry:


Moeder vermiste meisjes raakt gezag over kroost kwijt

Uitgegeven: 13 juni 2006 10:45
Laatst gewijzigd: 13 juni 2006 20:32

LUIK/BRUSSEL - De moeder van de twee vermiste meisjes uit Luik is het gezag kwijtgeraakt over al haar zes kinderen. Dat berichtte de commerciële Belgische zender RTL-TVi dinsdagavond. Eerder op de dag was al bekend dat zij haar eenjarige baby had moeten afstaan aan de dienst Jeugdzorg.

De vrouw was zaterdag naar een café gegaan met haar eenjarige zoontje Sylvain. Een man belde de politie, omdat hij vond dat de baby niet goed werd verzorgd zo vlak na de verdwijning van zijn zusjes.
Klik om te vergroten...
bron
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#19
MMM...Ik heb het gelezen ja maar wie laat zn kids tot 3 uur buitenspelen??
Dat vind ik ook een beetje ziekelijk en dan zelf int cafe zitten vinnik een beetje vreemd?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Die moeder is inderdaad hoofdverantwoordelijke..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."