O ja? waarom gaan ze dan niet bezig met zonne energie? nee, ze gaan voor kern energie, als je ziet hoeveel geld DAAR in zit. Voor een gevaarlijke formule energie ophalen? fuck off!
Laat ze maar eens investeren in de natuurlijke energie die we kunnen gebruiken, zoals: wind, zon en water, maar daar doen ze bijna niks mee. We hebben ENORME woestijnen waar heeeel veeeel zon is.. begint er al een lampje te branden? Ze moeten opfokken met die klere energie, er zijn zat alternatieve methoden.[/quote]
Nou dat antwoord is vrij eenvoudig.
een beetje moderne kerncentrale levert met gemak 200 mega watt!
Een zonnecel paneel levert je ong 50 watt maximaal onder ideale omstandigheden tel dus uit hoeveel cellen je nodig hebt om genoeg energie te krijgen voor een stad als bv amsterdam.
Al zou je elk dak in amsterdam vol mikken met zonne cellen dan nog heb je niet genoeg energie! kort om dat is gewoon een onmogelijke zaak.
Ik denk dat als je dingen gaat combineren je wel een eidje zou kunnen komen maar zelfs al zou je alles combineren zo je nog niet in de buurt komen van de hoeveelheid energie die wij dagelijks nodig hebben.
want tja de pc moet wel kunnen draaien tv is ook leuk met dit weer draaien de airco's ook op volle kracht.
Dus het feit dat het niet gebruikt wordt heeft gewoon een hoof reden is niet haalbaar. a qua aantallen cellen windmolens brandstof cellen die je nodig zou hebben en b de kosten dit land zou letterlijk failliet zijn als we zouden besluiten alle kolen centrales dicht te gooien en de kerncentrale die we al hebben dicht mikken.
dat zou beteken dat energie op de bon ging zeg 10 kilowatt per dag als we dan uberhaup zo veel energie nog zouden hebben!
De enige echte mogelijkheden op grote hoeveelheden energie is hier nog altijd door kolen of gas centrales en kern centrales.
want waterkracht centrales gaat wat lastig in dit land hebben wel veel water maar geen grote hoogte verschillen om die dingen te bouwen.
dus moetten we het doen met wat we hebben of we er blij mee zijn of niet ben je er niet blij mee dan zou ik zeggen ga naar de meterkast en draai de hoofd zekering eruit ben je van al die problemen verlost.
