#1
Waterpijp zei:Intoxicated zei:doe eens normaal op dit forum
wijsneus
Ik vind het ook niet normaal als mensen posten met: zeker die stoners weer.
Jij begon over cokemensen
Waterpijp zei:Intoxicated zei:doe eens normaal op dit forum
wijsneus
Ik vind het ook niet normaal als mensen posten met: zeker die stoners weer.
Waterpijp zei:Er is zo'n tv-programma waar men laat zien hoe verspillend mensen kunnen zijn en die zie je dus genoeg!
Maar ze laten ook mensen/gezinnen zien die het op hun manier doen, zoals ik al zei: met een paar zonnepanelen, windmolentje en een stromend watertje en natuurlijk het accu huisje. En het hilarische eraan vind ik dat ze ALLES gewoon kunnen doen, computeren, douchen, tv kijken, wasmachine, noem de huishoudelijke dingen maar op. Zo kan het ook toch.
De mensen die dus beweren dat je te weinig stroom hebt en een kerncentrale DE oplossing vinden moeten zich misschien toch nog maar even achter het hoofd krabben![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."