#1
Was ook maar om te zeveren hoor anders mag je idd hele de zee volplanten :P
Veel alternatief is er jammergenoeg niet![:)]()
Veel alternatief is er jammergenoeg niet
Waterpijp zei:Play_bunny zei:Soms zijn bepaalde zaken gewoon nodig, ook al zijn ze schadelijk, voor de wetenschap, voor energie, of voor medicijnen. Wat wil je anders?
Het is ook al jaren bekend dat auto's schadelijk zijn, het is zelfs bekend dat ademen schadelijk is, want door de lucht in te ademen die wij inademen, krijgen we wel kanker omdat de lucht kankerverwekkende stoffen bevat.
Sigaretten worden toch ook nog steeds gemaakt, terwijl het dodelijk is?!
Sommige dingen kun en moet je niet tegen houden, ook al is het schadelijk.
O ja? waarom gaan ze dan niet bezig met zonne energie? nee, ze gaan voor kern energie, als je ziet hoeveel geld DAAR in zit. Voor een gevaarlijke formule energie ophalen? fuck off!
Laat ze maar eens investeren in de natuurlijke energie die we kunnen gebruiken, zoals: wind, zon en water, maar daar doen ze bijna niks mee. We hebben ENORME woestijnen waar heeeel veeeel zon is.. begint er al een lampje te branden? Ze moeten opfokken met die klere energie, er zijn zat alternatieve methoden.
boy zei:Waterpijp zei:Play_bunny zei:Soms zijn bepaalde zaken gewoon nodig, ook al zijn ze schadelijk, voor de wetenschap, voor energie, of voor medicijnen. Wat wil je anders?
Het is ook al jaren bekend dat auto's schadelijk zijn, het is zelfs bekend dat ademen schadelijk is, want door de lucht in te ademen die wij inademen, krijgen we wel kanker omdat de lucht kankerverwekkende stoffen bevat.
Sigaretten worden toch ook nog steeds gemaakt, terwijl het dodelijk is?!
Sommige dingen kun en moet je niet tegen houden, ook al is het schadelijk.
O ja? waarom gaan ze dan niet bezig met zonne energie? nee, ze gaan voor kern energie, als je ziet hoeveel geld DAAR in zit. Voor een gevaarlijke formule energie ophalen? fuck off!
Laat ze maar eens investeren in de natuurlijke energie die we kunnen gebruiken, zoals: wind, zon en water, maar daar doen ze bijna niks mee. We hebben ENORME woestijnen waar heeeel veeeel zon is.. begint er al een lampje te branden? Ze moeten opfokken met die klere energie, er zijn zat alternatieve methoden.
Haha, er is nooit genoeg wind- zon- of waterenergie beschikbaar in Nederland om een kerncentrale te evenaren.
Ik ga hier vanavond verder op in, moet nu weg. ciao
Bal0n zei:Waterpijp zei:Play_bunny zei:Soms zijn bepaalde zaken gewoon nodig, ook al zijn ze schadelijk, voor de wetenschap, voor energie, of voor medicijnen. Wat wil je anders?
Het is ook al jaren bekend dat auto's schadelijk zijn, het is zelfs bekend dat ademen schadelijk is, want door de lucht in te ademen die wij inademen, krijgen we wel kanker omdat de lucht kankerverwekkende stoffen bevat.
Sigaretten worden toch ook nog steeds gemaakt, terwijl het dodelijk is?!
Sommige dingen kun en moet je niet tegen houden, ook al is het schadelijk.
O ja? waarom gaan ze dan niet bezig met zonne energie? nee, ze gaan voor kern energie, als je ziet hoeveel geld DAAR in zit. Voor een gevaarlijke formule energie ophalen? fuck off!
Laat ze maar eens investeren in de natuurlijke energie die we kunnen gebruiken, zoals: wind, zon en water, maar daar doen ze bijna niks mee. We hebben ENORME woestijnen waar heeeel veeeel zon is.. begint er al een lampje te branden? Ze moeten opfokken met die klere energie, er zijn zat alternatieve methoden.
Heb je enig idee hoeveel zonnepanelen en windmolens je nodig hebt om Nederland van stroom te voorzien? Dan moet je doorbouwen in zee, en heel het land zou vol staan. Dus er moet sowieso een andere oplossing komen.
Je noemt het afval probleem, maar ook dat zal op de lange termijn geen probleem zijn aangezien de facaliteiten op kernfusie te doen er al bijna zijn, dus dat afval kan prima verwerkt worden.
Waterpijp zei:Bal0n zei:Waterpijp zei:Play_bunny zei:Soms zijn bepaalde zaken gewoon nodig, ook al zijn ze schadelijk, voor de wetenschap, voor energie, of voor medicijnen. Wat wil je anders?
Het is ook al jaren bekend dat auto's schadelijk zijn, het is zelfs bekend dat ademen schadelijk is, want door de lucht in te ademen die wij inademen, krijgen we wel kanker omdat de lucht kankerverwekkende stoffen bevat.
Sigaretten worden toch ook nog steeds gemaakt, terwijl het dodelijk is?!
Sommige dingen kun en moet je niet tegen houden, ook al is het schadelijk.
O ja? waarom gaan ze dan niet bezig met zonne energie? nee, ze gaan voor kern energie, als je ziet hoeveel geld DAAR in zit. Voor een gevaarlijke formule energie ophalen? fuck off!
Laat ze maar eens investeren in de natuurlijke energie die we kunnen gebruiken, zoals: wind, zon en water, maar daar doen ze bijna niks mee. We hebben ENORME woestijnen waar heeeel veeeel zon is.. begint er al een lampje te branden? Ze moeten opfokken met die klere energie, er zijn zat alternatieve methoden.
Heb je enig idee hoeveel zonnepanelen en windmolens je nodig hebt om Nederland van stroom te voorzien? Dan moet je doorbouwen in zee, en heel het land zou vol staan. Dus er moet sowieso een andere oplossing komen.
Je noemt het afval probleem, maar ook dat zal op de lange termijn geen probleem zijn aangezien de facaliteiten op kernfusie te doen er al bijna zijn, dus dat afval kan prima verwerkt worden.
Bal0n en al die andere mensen die geloven in kernenergie, de zonnepanelen kunnen nog veel beter worden als er meer onderzoek in kwam, net zoals windmolens,,, en dan kan je met stromend water nog veel stroom krijgen. Maar er is geen geld en er zijn een aantal mensen die baat hebben bij kerncentrales, terwijl er zoveel alternatieve dingen zijn.
En waarom hebben we kerncentrales nodig? vanwege onze eigen verspilling. Come on!,,, er zijn toch nog wel mensen die inzien dat kerncentrales doodzonde zijn!
Waterpijp zei:Bal0n zei:Waterpijp zei:Play_bunny zei:Soms zijn bepaalde zaken gewoon nodig, ook al zijn ze schadelijk, voor de wetenschap, voor energie, of voor medicijnen. Wat wil je anders?
Het is ook al jaren bekend dat auto's schadelijk zijn, het is zelfs bekend dat ademen schadelijk is, want door de lucht in te ademen die wij inademen, krijgen we wel kanker omdat de lucht kankerverwekkende stoffen bevat.
Sigaretten worden toch ook nog steeds gemaakt, terwijl het dodelijk is?!
Sommige dingen kun en moet je niet tegen houden, ook al is het schadelijk.
O ja? waarom gaan ze dan niet bezig met zonne energie? nee, ze gaan voor kern energie, als je ziet hoeveel geld DAAR in zit. Voor een gevaarlijke formule energie ophalen? fuck off!
Laat ze maar eens investeren in de natuurlijke energie die we kunnen gebruiken, zoals: wind, zon en water, maar daar doen ze bijna niks mee. We hebben ENORME woestijnen waar heeeel veeeel zon is.. begint er al een lampje te branden? Ze moeten opfokken met die klere energie, er zijn zat alternatieve methoden.
Heb je enig idee hoeveel zonnepanelen en windmolens je nodig hebt om Nederland van stroom te voorzien? Dan moet je doorbouwen in zee, en heel het land zou vol staan. Dus er moet sowieso een andere oplossing komen.
Je noemt het afval probleem, maar ook dat zal op de lange termijn geen probleem zijn aangezien de facaliteiten op kernfusie te doen er al bijna zijn, dus dat afval kan prima verwerkt worden.
Bal0n en al die andere mensen die geloven in kernenergie, de zonnepanelen kunnen nog veel beter worden als er meer onderzoek in kwam, net zoals windmolens,,, en dan kan je met stromend water nog veel stroom krijgen. Maar er is geen geld en er zijn een aantal mensen die baat hebben bij kerncentrales, terwijl er zoveel alternatieve dingen zijn.
En waarom hebben we kerncentrales nodig? vanwege onze eigen verspilling. Come on!,,, er zijn toch nog wel mensen die inzien dat kerncentrales doodzonde zijn!
Waterpijp zei:Bal0n zei:Waterpijp zei:Play_bunny zei:Soms zijn bepaalde zaken gewoon nodig, ook al zijn ze schadelijk, voor de wetenschap, voor energie, of voor medicijnen. Wat wil je anders?
Het is ook al jaren bekend dat auto's schadelijk zijn, het is zelfs bekend dat ademen schadelijk is, want door de lucht in te ademen die wij inademen, krijgen we wel kanker omdat de lucht kankerverwekkende stoffen bevat.
Sigaretten worden toch ook nog steeds gemaakt, terwijl het dodelijk is?!
Sommige dingen kun en moet je niet tegen houden, ook al is het schadelijk.
O ja? waarom gaan ze dan niet bezig met zonne energie? nee, ze gaan voor kern energie, als je ziet hoeveel geld DAAR in zit. Voor een gevaarlijke formule energie ophalen? fuck off!
Laat ze maar eens investeren in de natuurlijke energie die we kunnen gebruiken, zoals: wind, zon en water, maar daar doen ze bijna niks mee. We hebben ENORME woestijnen waar heeeel veeeel zon is.. begint er al een lampje te branden? Ze moeten opfokken met die klere energie, er zijn zat alternatieve methoden.
Heb je enig idee hoeveel zonnepanelen en windmolens je nodig hebt om Nederland van stroom te voorzien? Dan moet je doorbouwen in zee, en heel het land zou vol staan. Dus er moet sowieso een andere oplossing komen.
Je noemt het afval probleem, maar ook dat zal op de lange termijn geen probleem zijn aangezien de facaliteiten op kernfusie te doen er al bijna zijn, dus dat afval kan prima verwerkt worden.
Bal0n en al die andere mensen die geloven in kernenergie, de zonnepanelen kunnen nog veel beter worden als er meer onderzoek in kwam, net zoals windmolens,,, en dan kan je met stromend water nog veel stroom krijgen. Maar er is geen geld en er zijn een aantal mensen die baat hebben bij kerncentrales, terwijl er zoveel alternatieve dingen zijn.
En waarom hebben we kerncentrales nodig? vanwege onze eigen verspilling. Come on!,,, er zijn toch nog wel mensen die inzien dat kerncentrales doodzonde zijn!

MetaalKonijn zei:Zeker die stoners weer...
Komop man, die idealen van je zijn verre van realistisch.
MetaalKonijn zei:Zeker die stoners weer...
Komop man, die idealen van je zijn verre van realistisch.
SpacingBen zei:Gozer eet is paddo's ofzo, misschien dat je je dan is niet zo laat beperkingen door amfetamine gedachten...
En doe maar niet alsof ik onzin praat, het onrealiseerbare is slechts een begrip![]()
Ik doe m'n best m'n gedachtes niet te laten leiden door drugs, ik heb een eigen objectieve mening en mijn eigen overtuigingen en ga niet de goddamned hippie uithangen, omdat ik dat niet realistisch vind.SpacingBen zei:Gozer eet is paddo's ofzo, misschien dat je je dan is niet zo laat beperkingen door amfetamine gedachten...
En doe maar niet alsof ik onzin praat, het onrealiseerbare is slechts een begrip![]()

JewCookie zei:speed gedachten zijn realistisch, voor dat je paddo gedachten waar kan brengen moet je de hele wereld als manke lammetjes achter je hebben staan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."