#1
Echt te leip dit.
Als er gasten in nederland voor 1 euro per uur werken, in welke sector dan ook, is dat zwartwerk en ook nog eens zwaar slecht betaald zwartwerk. Welke pool gaat dit doen als er zat wit werk voor ze te vinden is in Nederland? Kijk als je gaat zwartwerken omdat je dan 10 euro per uur verdient in plaats van 6 begrijp ik het dat iemand dat misschien doet.
Als er gasten in nederland voor 1 euro per uur werken, in welke sector dan ook, is dat zwartwerk en ook nog eens zwaar slecht betaald zwartwerk. Welke pool gaat dit doen als er zat wit werk voor ze te vinden is in Nederland? Kijk als je gaat zwartwerken omdat je dan 10 euro per uur verdient in plaats van 6 begrijp ik het dat iemand dat misschien doet.
