Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPolen als slaven gehouden in Italië

Polen als slaven gehouden in Italië

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klotenazi's!
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#2
spacekonijn zei:
WildChild zei:
ach in de bouwsector in nederland stik het ook van de polen en roemenen
Klik om te vergroten...
dus?
Klik om te vergroten...

Die werken ook voor een euro per uur.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Onzin.

Bij mij op het werk werken 300 Polen, die krijgen sinds kort al evenveel als wij door die nieuwe wetten. En ze werken nog een stuk harder ook, vandaar dat ze hier nog steeds blijven.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haze zei:
spacekonijn zei:
WildChild zei:
ach in de bouwsector in nederland stik het ook van de polen en roemenen
Klik om te vergroten...
dus?
Klik om te vergroten...

Die werken ook voor een euro per uur.
Klik om te vergroten...

echt niet, ze werken voor het minimum, geen cent minder.

de boetes die de bazen zouden krijgen zijn vele malen hoger als het minumum loon..
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dzy zei:
Nou dan zou ik ze maar zeggen dat ze naar Zwolle moeten komen want daar krijgen ze wel gewoon betaald en daar vinden ze genoeg werk :wink: alleen het AH DC zoekt al nog 45 werknemers en die hebben liever Polen dan nederlanders :P
Klik om te vergroten...


ja hoor, tuurlijk, wat een fucking bollocks in zwolle is het net zo erg, en in steenwijk ook, ze krijgen gewoon geen reet betaald.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dzy zei:
Bij het AH Distributie Centrum in Zwolle.

Ze werken daar omdat:

A) Ze werken veel harder aangezien zij dat geld echt nodig hebben en ze hun baan niet kwijt willen raken.
B) Omdat de AH mensen te kort heeft.
C) Omdat ze gewend zijn hard te werken voor hun geld.
D) Omdat ze een paar jaar geleden nog minder betaald kregen en ze er gewoon zijn blijven hangen, de Polen zijn gewoon geïntegreerd in het bedrijf.

Dus voordat je me een aarsch gaat noemen kun je beter even goed nadenken of gewoon navragen zoals je ook deed.
Klik om te vergroten...

Veel van die polen gaan gewoon weer terug naar polen hoor, en aangezien ze daar zo'n enorme inflatie hebben zien ze echt wel in dat ze bakken met geld verdienen als ze onder een miniumloon verdienen, dat de AH mensen tekort heeft valt zat mee anders zouden er ook wel dingetjes hangen, en dat nederlanders niet harder werken is ook maar bullshit, moet je maar eens om je heen kijken in andere sectoren, misschien dat die kauwgomkauwers in de AH wel niet zo hard werken, maar dat is lang niet overal zo.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
SpacingBen zei:
De NL'ers wel dan?
Klik om te vergroten...

Nee

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."