#1
Klotenazi's!
spacekonijn zei:dus?WildChild zei:ach in de bouwsector in nederland stik het ook van de polen en roemenen
Haze zei:spacekonijn zei:dus?WildChild zei:ach in de bouwsector in nederland stik het ook van de polen en roemenen
Die werken ook voor een euro per uur.
Dzy zei:Nou dan zou ik ze maar zeggen dat ze naar Zwolle moeten komen want daar krijgen ze wel gewoon betaald en daar vinden ze genoeg werkalleen het AH DC zoekt al nog 45 werknemers en die hebben liever Polen dan nederlanders :P
Dzy zei:Bij het AH Distributie Centrum in Zwolle.
Ze werken daar omdat:
A) Ze werken veel harder aangezien zij dat geld echt nodig hebben en ze hun baan niet kwijt willen raken.
B) Omdat de AH mensen te kort heeft.
C) Omdat ze gewend zijn hard te werken voor hun geld.
D) Omdat ze een paar jaar geleden nog minder betaald kregen en ze er gewoon zijn blijven hangen, de Polen zijn gewoon geïntegreerd in het bedrijf.
Dus voordat je me een aarsch gaat noemen kun je beter even goed nadenken of gewoon navragen zoals je ook deed.
SpacingBen zei:De NL'ers wel dan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."