#1
Hahaha, die waaghals moest er toch ooit eens aan geloven. Wel jammerlijk dat ie niet verslonden is door een badass krokodil, dat zou een meer waardige dood zijn. Z'n programma's op discovery hebben me altijd wel vermaakt.
SpacingBen zei:Wat zegt dat in hemels naam over hun intelligentie?
bedoelde je niet een ander begrip?
Play_bunny zei:ik denk dat de vrouw van die man er toch iets meer over te vertellen heeft! Volgens mij werd een deel door hem zelf altijd geproduceerd, dus dan vallen die rechten nu bij zijn vrouw.
Ik zou de dood van mijn manof van een vriend niet op tv of internet willen zien en zou dat met alle mogelijke middelen tegen houden. En reken maar dat dat lukt.
Als jij de dood van je vriend op tv of internet zou willen laten zien, dan ben je ook geen echte vriend, vind ik.
Saivy zei:Ik ken hem nietmaar kvind het wel belachelijk dat ie heel zijn carriere vecht met krokodillen enzo.. en dat ie dan op zo'n wijze sterft...
zommes zei:Ja, zijn baby.
Maar ja, aan de andere kant. Krokodillen zijn hele kalme en absoluut geen agressieve dieren. Daarom was hij ook crocodile-hunter, als hij nou leeuwen met zijn blote handen ging vangen, dan had hij mij wel weten te boeien met die serie van hem.
Saivy zei:Kan da zijn dat die link ni werkt![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."