Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSite pedo-partij gehacked

Site pedo-partij gehacked

110 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#1
zommes zei:
nutsss zei:
dat wij m nou doorhebben he. Hij weet het toch goed te verbloemen.
Klik om te vergroten...

Lijkt bijna vakwerk hoe sterk deze Shinkaugo ons op het verkeerde been wist te zetten met zijn doordachte praatjes.
Klik om te vergroten...

Die spelfout deed m de das om!
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#2
nutsss zei:
zommes zei:
nutsss zei:
dat wij m nou doorhebben he. Hij weet het toch goed te verbloemen.
Klik om te vergroten...

Lijkt bijna vakwerk hoe sterk deze Shinkaugo ons op het verkeerde been wist te zetten met zijn doordachte praatjes.
Klik om te vergroten...

Die spelfout deed m de das om!
Klik om te vergroten...
Zommes en nutsss!!! jullie zijn de MAX!!!!! houden zo!!! :grin: :wave:
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#3
lol, nee ik doe dit niet,


mr da meiske moet zich niet uitkleden punt uit!!!

dammn, toch....


wat een wereld, heb toch fatsoen, zit je niet uit te kleden voor jan en alleman!!!!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoeveel meisjes ken jij die zich zonder aankondigen of zonder dat jij IETS hoeft te vragen zich gewoon uitkleden?
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
2... :rolleyes:

Was beide keren ook maar eenmalig, maar toch :)
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#6
zommes zei:
Hoeveel meisjes ken jij die zich zonder aankondigen of zonder dat jij IETS hoeft te vragen zich gewoon uitkleden?
Klik om te vergroten...


veel!!!!

mr, ik blokkeer ze altijd op msn :)
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Is ook niet te geloven,ik denk dat de rechter die toen uitspraak deed er ook zo 1 is...dat kan haast niet anders..

We hebben hier in nld helaas wel meer van die rechters die er zelf niet vies van zijn...Toninio bv......en vast nog wel meer...

Die rechter zet ons dus zwaar voor schut in europa...

Niet te bevatten.....
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#8
vandaag voor de eerste keer met mijn ex man gepraat over df.en na de verkiezingen kwamen we zeker op dit onderwerp. hij is voor niemand, geen intresse voor politiek, een heel goed leven, aannemer in de bouw van beroep al 20 jaar, heeft het gemaak, hard gewerk en geluk gehad.hij heeft zeker geen problemen!! maar kon ni geloven da dit kon gebeuren, een party die staat voor pedo's. ik heb hem dat dan eerst moeten laten lezen,hij zei alleen;kan ni ,is ni waar , wie doet da nu.ja ni iedereen zit op df he!!
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#9
In de wet staat dat seks met minderjarige niet mag.
Iedereen is vrij om een partij op te richten die ergens voor staat, dus ook die hiervoor staan. Dat die ideeen nooit uitgevoerd zullen worden is een ander verhaal, maar een verbod op vereniging of partij vorming bestaat niet in de wet. Het zal denk ik ook niet gebeuren dat die er wel komt.

Het heeft dus helemaal niets met die rechters te maken. Wat zij in hun priveleven doen staat los van dit onderwerp. Zij voeren de wet uit en dit is de wet in nederland
c
candyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychonaut1976 zei:
Is ook niet te geloven,ik denk dat de rechter die toen uitspraak deed er ook zo 1 is...dat kan haast niet anders..

We hebben hier in nld helaas wel meer van die rechters die er zelf niet vies van zijn...Toninio bv......en vast nog wel meer...

Die rechter zet ons dus zwaar voor schut in europa...

Niet te bevatten.....
Klik om te vergroten...
hier in belgie ook hoor!!ze leggen een eed af! maar komen ze niet na!!
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#11
WildChild zei:
die mensen hebben een handicap aangezien dit soort
dingen ook niet in de natuur voor komen.
Klik om te vergroten...

pedofilie komt wel voor in de natuur, ik heb al een ouwe ram (mannetjesschaap voor de mindere onder ons) wete een lam te verkrachten... net zoals ook homofilie in de natuur voorkomt... men kan dan natuurlijk welz eggen, het is een genetisch afwijking, maar het is wél natuurlijk
maar ik keur het ook helemaal niet goed. ik snap ook de vergelijking niet tussen pedofilei en homofilie? homofilie is met wederzijdse liefde, dus dan maakt het toch niet uit dat ze seks hebbe, die mense zien elkaar graag.... pedofilie daarentegen is steeds tegen de wil van het kind in, dus ik snap niet waarom mense pedo's begrijpe, die mense zijn echt ziek in hun hoofd, ze zijn verslaafd aan kinderseks, aan de macht die ze dan voelen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."