Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSite pedo-partij gehacked

Site pedo-partij gehacked

110 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je respect hebt voor twee randdiebelen die een massaslachting aan richten op een school, dan heb je toch denk ik wel een steekje los zitten in je harses..... Ook al word je nog zo gepest.

Zelfde geld voor al die hypocriete politici die met boetes allen maar willen verbiden. Geen drank, niet roken, geen videogames...Dat is allemaal maar onzin.

OUDERS MOETEN WEER LEREN OPVOEDEN
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kim zei:
Als je respect hebt voor twee randdiebelen die een massaslachting aan richten op een school, dan heb je toch denk ik wel een steekje los zitten in je harses..... Ook al word je nog zo gepest.

Zelfde geld voor al die hypocriete politici die met boetes allen maar willen verbiden. Geen drank, niet roken, geen videogames...Dat is allemaal maar onzin.

OUDERS MOETEN WEER LEREN OPVOEDEN
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens, vooral die eerste regels.

Maar ik denk wel dat het ouders lastig gemaakt wordt als kinderen allemaal rotzooi aangeboden krijgen, dus het moet wel van twee kanten komen. Maar je hebt wel gelijk dat het geen zin heeft om de schuld buiten de opvoeding te gaan leggen.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#3
In de jaren 60 waren we zo ereg tegen het communisme zoals dat in oost duitsland, alles werdt bepaald door de staat, je mogt niks zelf kiezen leek het in onze ogen............ Moet je nou eens kijken in ons land. :rolleyes:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Das echt gortig.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
niks mis met necrofilie? omg... wat is er mis met jou?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
WildChild zei:
zommes zei:
WildChild zei:
dus daar maak je wel onderscheid in, of ben je wat dit betreft ook over eens met je mening betreft dat "goed en slecht niet bestaat"
Klik om te vergroten...

Volgens mij heb jij een contact stoornis.

Maar om antwoord op je vraag te geven: als iets irrelevant is, dan heeft dat helemaal niks met goed of slecht te maken, dus dan zeg ik daar gewoon wat over. Jij kwam dit keer met een irrelevante opmerking.
Klik om te vergroten...


een contact stoornis? ik ben gevleid, maar in iedergeval, is het dan Ook niet irrelevant om zoiets op zo'n topic te zetten?
Klik om te vergroten...

Ok... Puntje voor jou :mrgreen:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
zommes zei:
WildChild zei:
zommes zei:
WildChild zei:
dus daar maak je wel onderscheid in, of ben je wat dit betreft ook over eens met je mening betreft dat "goed en slecht niet bestaat"
Klik om te vergroten...

Volgens mij heb jij een contact stoornis.

Maar om antwoord op je vraag te geven: als iets irrelevant is, dan heeft dat helemaal niks met goed of slecht te maken, dus dan zeg ik daar gewoon wat over. Jij kwam dit keer met een irrelevante opmerking.
Klik om te vergroten...


een contact stoornis? ik ben gevleid, maar in iedergeval, is het dan Ook niet irrelevant om zoiets op zo'n topic te zetten?
Klik om te vergroten...

Ok... Puntje voor jou :mrgreen:
Klik om te vergroten...

mag ik je knuffelen? :beer:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
WildChild zei:
zommes zei:
WildChild zei:
zommes zei:
WildChild zei:
dus daar maak je wel onderscheid in, of ben je wat dit betreft ook over eens met je mening betreft dat "goed en slecht niet bestaat"
Klik om te vergroten...

Volgens mij heb jij een contact stoornis.

Maar om antwoord op je vraag te geven: als iets irrelevant is, dan heeft dat helemaal niks met goed of slecht te maken, dus dan zeg ik daar gewoon wat over. Jij kwam dit keer met een irrelevante opmerking.
Klik om te vergroten...


een contact stoornis? ik ben gevleid, maar in iedergeval, is het dan Ook niet irrelevant om zoiets op zo'n topic te zetten?
Klik om te vergroten...

Ok... Puntje voor jou :mrgreen:
Klik om te vergroten...

mag ik je knuffelen? :beer:
Klik om te vergroten...

Effe wachten tot die partij aan de macht is dan. :smoke:
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#9
ok, zonder bekke stoer te doen, zal ik mijn mening zeggen:


deze partij wilt iedereen naakt enzo, en seks overal, wat een opvoeding is dit voor onze kinderen?

wij gaan trug richting de oertijd waar iedereen zo rondloopt naakt, oude mannen die op onze kinderen geilen, legaal?

waar gaat de wereld hene mensen :confused:


(btw: als het lijk nog redelijk intact is, vrouw welverstaan en ingewanden steken er nog in, das zo erg nog niet denk k:))
:wave:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#10
shihuandgi zei:
ok, zonder bekke stoer te doen, zal ik mijn mening zeggen:


deze partij wilt iedereen naakt enzo, en seks overal, wat een opvoeding is dit voor onze kinderen?

wij gaan trug richting de oertijd waar iedereen zo rondloopt naakt, oude mannen die op onze kinderen geilen, legaal?

waar gaat de wereld hene mensen :confused:


(btw: als het lijk nog redelijk intact is, vrouw welverstaan en ingewanden steken er nog in, das zo erg nog niet denk k:))
:wave:
Klik om te vergroten...

wat heeft dat nou met de oertijd te maken,
en doe eens niet zo vies.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
een lijk neuken... omg...

misschien vind je de muziek van Cannibal corpse wel leuk dan...
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#12
Saivy zei:
Das echt gortig.
Klik om te vergroten...
:beer:
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ellesdee zei:
een lijk neuken... omg...

misschien vind je de muziek van Cannibal corpse wel leuk dan...
Klik om te vergroten...

cannibal corpse zijn fucking kinderen:)

en das kannibalisme(wat ik opzich ook wel een leuk gegeven vind, meer mensenvlees ipv al die dieren te slachten!!!!!)

maar, wat dit met de oertijd te maken heeft is dat: we hebben kleding uitgevonden om ons deels te beschermen en om ons lichaam voor anderen te verbergen, wel als deze noob partij wil dat we naakt rondlopen, kunnen we evengoed trug naar de oertijd,

we gaan achteruit ipv vooruit, en das allemaal de schuld van mtv, tmf en amerika!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
shihuandgi zei:
Ellesdee zei:
een lijk neuken... omg...

misschien vind je de muziek van Cannibal corpse wel leuk dan...
Klik om te vergroten...

cannibal corpse zijn fucking kinderen:)

en das kannibalisme(wat ik opzich ook wel een leuk gegeven vind, meer mensenvlees ipv al die dieren te slachten!!!!!)

maar, wat dit met de oertijd te maken heeft is dat: we hebben kleding uitgevonden om ons deels te beschermen en om ons lichaam voor anderen te verbergen, wel als deze noob partij wil dat we naakt rondlopen, kunnen we evengoed trug naar de oertijd,

we gaan achteruit ipv vooruit, en das allemaal de schuld van mtv, tmf en amerika!
Klik om te vergroten...

cannibal corpse heeft ook liedjes die over lijken neuken gaan... -.-



http://www.darklyrics.com/lyrics/cannib ... ted.html#5

zo dat liedje is helemaal geschikt voor jou...
gaat over necropedo seks
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dróóg :grin: :beer:
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#16
je hebt serieus gelijk!

maar,

door de mtv generatie enzo, door die videoclips gaan steeds meer jongere meisjes zich zo kleden en zich gedragen, wat ook uitroept tot verkrachting/pedofilie,
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ellesdee zei:
http://www.darklyrics.com/lyrics/cannib ... ted.html#5

zo dat liedje is helemaal geschikt voor jou...
gaat over necropedo seks
Klik om te vergroten...

Dat soort lui zouden ze ook gewoon af moeten schieten.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Saivy zei:
Jij bent echt ziek in je hoofd jij.
Klik om te vergroten...

omg omg omg
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik las laatst ergens dat je voorkeur voor lijken, kleine koters, mannen, vrouwen niet strafbaar is. (dus in prinicipe mogen ze eigenlijk die partij gewoon doorzetten, als ze maar niet in actie overgaan natuurlijk) Het is pas strafbaar als ze daardwerkelijk kids of lijken gaan 'neuken' .

Dat las ik laatst ergens.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja klopt, alleen die partij heeft wel 570 handtekeningen nodig en die krijgen ze niet, dus ze hebben sowieso dikke vette pecht. GEEEEEK.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."