Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSite pedo-partij gehacked

Site pedo-partij gehacked

110 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
De website van de Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit, in de volksmond ook wel de 'pedopartij' genoemd, is gekaapt. Op de website staan niet meer het partijprogramma van en nieuws over de PNVD, maar wordt opgeroepen tot een debat over het verplicht chemisch castreren van veroordeelde pedofielen.

Op de website is te lezen: "De aanpassing van deze website is de actie van iemand die het ermee eens is dat pedofilie niet langer een taboe-onderwerp moet zijn. Echter, de auteur is het er expliciet niet mee eens dat pedofielen meer speelruimte moeten krijgen dan ze nu hebben. Sterker nog: de auteur strijdt voor een publiek debat over het verplicht chemisch castreren van veroordeelde pedofielen."

Owned.

http://www.pnvd.nl/
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
:tearsofjoy:
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#3
iedereen is precies tegen pedo's? :confused:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
shihuandgi zei:
iedereen is precies tegen pedo's? :confused:
Klik om te vergroten...

Vind je dat raar?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
caatje zei:
shihuandgi zei:
iedereen is precies tegen pedo's? :confused:
Klik om te vergroten...

Vind je dat raar?
Klik om te vergroten...

:confused: wilde net zeggen... waarom vind je dat raar?
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben ook tegen pedofilie zoals de PNVD dat voorstelt. Maar als dit een vrij land is mag zo'n pedo dat van mij zeggen zonder dat hij direct bedreigd en gehacked hoeft te worden.
Ik heb ook een hekel aan moslimextremisten en neonazi''s maar dat betekent nog niet dat ze geen spreekbuis mogen hebben zolang ze zich aan de wet houden.

Ik snap de ophef ook niet zo. Ik ben er echt niet bang voor dat deze partij ook maar iets gaat betekenen in de toekomst.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ellesdee zei:
caatje zei:
shihuandgi zei:
iedereen is precies tegen pedo's? :confused:
Klik om te vergroten...

Vind je dat raar?
Klik om te vergroten...

:confused: wilde net zeggen... waarom vind je dat raar?
Klik om te vergroten...

Je kan er niet zo gek veel aan doen als je pedofiel bent. 200 jaar geleden werden er ook mensen vermoord omdat ze homo waren...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een pedofiel is toch geen homo?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee.

Het is een sexuele voorkeur. Kan je erg weinig aan doen.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waar heb je die onzin vandaan?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nou...je hebt seks met kinderen omdat het je sexuele voorkeur is.
Je hebt seks met vrouwen omdat het je sexuele voorkeur is.
Er zitten misschien een paar pedofielen bij die zo geworden zijn omdat ze in hun jeugd zelf miusbruikt zijn maar het is, net zoals homofielie gewoon een sexuele voorkeur.
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#12
Saivy zei:
Een pedofiel is toch geen homo?
Klik om te vergroten...

nee maar een pedofiel kan er ook niets aan doen dat hij een voorliefde heeft voor kinderen. Zolang een pedofiel niets tegen de wet doet is hij in mijn ogen eerder slachtoffer van zijn eigen genen of opvoeding.

Pedofielie is geen misdaad, pedoseksualiteit wel.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psilo zei:
Saivy zei:
Een pedofiel is toch geen homo?
Klik om te vergroten...

nee maar een pedofiel kan er ook niets aan doen dat hij een voorliefde heeft voor kinderen. Zolang een pedofiel niets tegen de wet doet is hij in mijn ogen eerder slachtoffer van zijn eigen genen of opvoeding.

Pedofielie is geen misdaad, pedoseksualiteit wel.
Klik om te vergroten...

inderdaad
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#14
mathijs zei:
Nou...je hebt seks met kinderen omdat het je sexuele voorkeur is.
Je hebt seks met vrouwen omdat het je sexuele voorkeur is.
Er zitten misschien een paar pedofielen bij die zo geworden zijn omdat ze in hun jeugd zelf miusbruikt zijn maar het is, net zoals homofielie gewoon een sexuele voorkeur.
Klik om te vergroten...

Zo denk ik er dus ook over. Er kleven meer nadelen aan de relatie tussen een kind en een volwassene dan tussen twee volwassen mannen onderling. Maar dat neemt niet weg dat de manier hoe wij kijken tegen pedoseksualiteit dezelfde is als er in vele delen van de wereld tegen homosexuelen wordt aangekeken (net zoals wij dat deden 60 jaar geleden)
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#15
mathijs zei:
Ellesdee zei:
caatje zei:
shihuandgi zei:
iedereen is precies tegen pedo's? :confused:
Klik om te vergroten...

Vind je dat raar?
Klik om te vergroten...

:confused: wilde net zeggen... waarom vind je dat raar?
Klik om te vergroten...

Je kan er niet zo gek veel aan doen als je pedofiel bent. 200 jaar geleden werden er ook mensen vermoord omdat ze homo waren...
Klik om te vergroten...


kval op meisjes van 14 en 15 jaar en ouder,

ik ben 17


ben ik pedo?

volgens mijn klas wel, mr ik vind van niet!


PEDO'S zijn kutflikkers!

ik zou ze doden, mr zelf geil ik wel op meisjes vanaf 15 jaar =)
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#16
shihuandgi zei:
mathijs zei:
Ellesdee zei:
caatje zei:
shihuandgi zei:
iedereen is precies tegen pedo's? :confused:
Klik om te vergroten...

Vind je dat raar?
Klik om te vergroten...

:confused: wilde net zeggen... waarom vind je dat raar?
Klik om te vergroten...

Je kan er niet zo gek veel aan doen als je pedofiel bent. 200 jaar geleden werden er ook mensen vermoord omdat ze homo waren...
Klik om te vergroten...

kval op meisjes van 14 en 15 jaar en ouder,
ik ben 17
ben ik pedo?
volgens mijn klas wel, mr ik vind van niet!
PEDO'S zijn kutflikkers!
ik zou ze doden, mr zelf geil ik wel op meisjes vanaf 15 jaar =)
Klik om te vergroten...


Kutflikkers....rare terminologie voor mensen die op kinderen vallen...maar goed.
Jij zou pedo's doden?
Als je nog een paar maandjes wacht voordat je de fantastische leeftijd van 18 jaar hebt behaald ben je volledig verantwoordelijk voor je gedrag. Als je dan iets zou doen met een meisje van 15 bega je een misdrijf.
Dan maar wachten tot je door een 17-jarige puber wordt gedood ? :confused:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Brute verkrachting heeft niks met liefde te maken, dus wat jij nou stelt is irrelevant aan zijn stelling.
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psilo zei:
shihuandgi zei:
mathijs zei:
Ellesdee zei:
caatje zei:
shihuandgi zei:
iedereen is precies tegen pedo's? :confused:
Klik om te vergroten...

Vind je dat raar?
Klik om te vergroten...

:confused: wilde net zeggen... waarom vind je dat raar?
Klik om te vergroten...

Je kan er niet zo gek veel aan doen als je pedofiel bent. 200 jaar geleden werden er ook mensen vermoord omdat ze homo waren...
Klik om te vergroten...

kval op meisjes van 14 en 15 jaar en ouder,
ik ben 17
ben ik pedo?
volgens mijn klas wel, mr ik vind van niet!
PEDO'S zijn kutflikkers!
ik zou ze doden, mr zelf geil ik wel op meisjes vanaf 15 jaar =)
Klik om te vergroten...


Kutflikkers....rare terminologie voor mensen die op kinderen vallen...maar goed.
Jij zou pedo's doden?
Als je nog een paar maandjes wacht voordat je de fantastische leeftijd van 18 jaar hebt behaald ben je volledig verantwoordelijk voor je gedrag. Als je dan iets zou doen met een meisje van 15 bega je een misdrijf.
Dan maar wachten tot je door een 17-jarige puber wordt gedood ? :confused:
Klik om te vergroten...

ach, man niet zo letterlijk nemen, ik dood niemand,

maar een ding moeten jullie toegeven, er is toch nix mis met necrofilie he:)

kweet het, mijn klas zit ook constant te zagen als ik verliefd word op een meisje van 15 dat ik een pedo ben,

maar in mijn ogen, op liefde staat geen leeftijd!!!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jou moesten ze maar alvast opsluiten.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Das echt gortig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."