#1
Tsja.....idd net alsof ze dan allemaal naar een overwegend blanke club gaan...
Die mensen zitten nu eenmaal allemaal in een bepaalde wijk met elkaar,wees blij dat ze nog een beetje sporten en niet allemaal thuis zitten te knutsellen aan een gordeltje tnt met spijkers.![:grin:]()
Die mensen zitten nu eenmaal allemaal in een bepaalde wijk met elkaar,wees blij dat ze nog een beetje sporten en niet allemaal thuis zitten te knutsellen aan een gordeltje tnt met spijkers.