#1
Had hem laatst gezien.. Was één grapje..moet kunnen lijkt me toch.
Rel grap South Park over dood Steve Irwin
LONDEN - De Britse mediawaakhond Mediawatch is onthutst over de aflevering van de Amerikaanse satirische animatieserie South Park van deze week. De makers steken daarin de draak met de dood van de Australische krokodillenjager Steve Irwin, die vorige maand stierf na te zijn gestoken door een pijlstaartrog. Dat berichtte de Amerikaanse zender CNN vrijdag.
Irwin verschijnt in de aflevering op een feestje dat Satan heeft georganiseerd ter gelegenheid van Halloween. Hij draagt een bebloed shirt, een flesje bier in de hand, en er steekt een pijlstaartrog in zijn borst. Volgens Mediawatch getuigt de episode van grove onverschilligheid en zeer slechte smaak. „Steve's familie rouwt nog”, zei een woordvoerder.
kinderachtrig
Play_bunny zei:Ik vind het nogal grof. Wat er al in het bericht staat.
Die familie die rouwt nog om zijn dood.
Ik vind niet dat je grappen mag maken over de manier waarop iemand is doodgegaan. Getuigt nogal van een grote mate van respectloosheid.
Ja soms verbaast het me dat het gewoon kan wat hun doen.zommes zei:Vind ik dan nog een van de mildste grappen tot nu toe.
ik wil het ook zien!!spacekonijn zei:dat is southpark , ik moest erg hard lachen toen ik het zag![]()
spacekonijn zei:een grote eer voor steve eigenlijk

Jeller zei:als je het echt serieus neemt, dan heb je de boodschap niet begrepen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."