Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoor miljoen euro aan wiet gevonden in Groningen

Voor miljoen euro aan wiet gevonden in Groningen

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Novum) - De Groningse politie heeft woensdag een wietplantage in een veld bij Woldendorp ontdekt. Het gaat volgens de politie om zo'n tienduizend wietplanten, die samen een straatwaarde vertegenwoordigen van een miljoen euro. Niet eerder is voor zoveel geld aan wiet gevonden in Groningen, zegt een politiewoordvoerder. Alle planten zijn vernietigd. Er zijn nog geen aanhoudingen verricht.

De plantage bevond zich achter bosjes aan de provinciale weg N362. De grond is eigendom van het havenbedrijf Groningen Seaports. De politie trof jerrycans met groeimiddel aan op het terrein. Het wietveld werd ontdekt na een anonieme tip, zegt de woordvoerder. 'Tijdens een milieucontrole met een helikopter was de plantage met het blote oog niet te zien. Pas na bestudering van de foto's werden de wietplanten duidelijk.' Een zoektocht op de grond leidde zaterdag nog tot niets. Woensdag was het wel raak.
Klik om te vergroten...


Publicatiedatum: 4 oktober 2006
Bron:http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_24_uur/nieuwsbericht/asp/artnr/118718/index.html



Geen wonder dat er zo weinig wiet is :openmouth:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is gewoon 20 km bij mij vandaan
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#3
qinn zei:
Alle planten zijn vernietigd
Klik om te vergroten...
:cry:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Elk jaar worden er wel enkele opgerold waaronder grote kwekerijen. 1 zo'n kweek maakt niet veel uit want shops kopen ook bij kleine kwekerijen en hebben zat adresjes.

Maar ik geloof wel dat de kwaliteit minder kan zijn. Doordat de grote is opgerold moet de shop snel ergens anders halen zodat er slechtere kwaliteit is.
d
dread_headLid
01-01-2024, 00:00
#5
je zou t maar meemake..
niet relaxed..

Bij ons de shop in helmond is alles nu een euro duurder geworden.. ¬¬

Niet leuk! :smilingimp:
d
dread_headLid
01-01-2024, 00:00
#6
€7 voor een fokking gram Orange.. :confused:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#7
jepzz is nix aan te doen hea :openmouth:
hiero betaal je ook veeeel meer als bijv, 3 maandjes geleden
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#8
hier in Oss,
waar maar 1 coffyshop is :confused: :confused:

(wat dus al oneerlijk is omdat die coffyshop zijn eige prijs make kan omdat er geen concurentie is)

maja wat ik dus zegge wou is dat je hier focking € 7.50 Per 0.9 Gram betaald en dan heb je nog de slechtste soort wiet die ze verkoope :openmouth:


ik zou zelf maar eens een coffyshop moete beginne :smoke: :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Verklaard wel mogelijk waarom de wiet prijs omhoog is gegaan; nouja misschien niet hier in amsterdam maar er zijn hier wellicht andere kwekerijen gestopt. Wat ontzettend vervelend toch allemaal.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#10
reggae-weedjunk zei:
qinn zei:
Alle planten zijn vernietigd
Klik om te vergroten...
:cry:
Klik om te vergroten...

Ja dat vind ik dus zoooooo'n verspilling!!!
Die planten kunnen toch gebruikt worden voor andere doeleinden? Maak er touw of kleding van, of gebruik het als veevoer of iets dergelijks :rolleyes:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja hier in Groningen is bij sommige shops de wiet ook duurder geworden...
Raar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."