Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGemeente sluit smartshop arnhem

Gemeente sluit smartshop arnhem

23 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Gemeente sluit smartshop
Door onze verslaggever
ARNHEM - De gemeente Arnhem heeft een smartshop in het Arnhemse Spijkerkwartier voor een jaar gesloten.

Dit na een nieuwe vondst van harddrugs in het pand.
Bij de politiecontrole, die dinsdag plaatsvond, troffen medewerkers van de afdeling verdovende middelen opnieuw harddrugs aan. Vorig jaar december was dat ook al het geval, waarna de politie proces-verbaal tegen de eigenaar opmaakte en hem waarschuwde dat bij een nieuwe harddrugsvondst zijn zaak voor een jaar zou worden gesloten.
Bij het onderzoek werd, behalve de harddrugs, ook een samouraizwaard aangetroffen. De veertigjarige eigenaar van de smartshop is op basis van de Opiumwet en de wet Wapens en munitie voor nader onderzoek in verzekering gesteld.

Bron: Gelderlander
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als het niet mag, dan mag het niet eh.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
ahhh nee dat is de enige goede smartshop die we hebben , die vent is zo aardig en mats me altijd.

die drugs is vermoedelijk ephedra , wat een onzin :(
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
spacekonijn zei:
ahhh nee dat is de enige goede smartshop die we hebben , die vent is zo aardig en mats me altijd.

die drugs is vermoedelijk ephedra , wat een onzin :(
Klik om te vergroten...

Ik las ergens anders dat ze 900 xtc pillen daar hadden liggen.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#5
aaah wel zuur dat ze die gaan sluiten,
alhoel ik daar zelf nooit komt :angry:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Balen. Inderdaad de enige goeie smart-shop. Zal wel weer een complot zijn.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Verbaast niemand zich dan over dat samouraizwaard?? :confused:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
mathijs zei:
Verbaast niemand zich dan over dat samouraizwaard?? :confused:
Klik om te vergroten...

hoezo? half nederland heeft zo'n ding..
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
mathijs zei:
Verbaast niemand zich dan over dat samouraizwaard?? :confused:
Klik om te vergroten...

Wat wil je hiermee zeggen? Dat dat zwaard gerechtvaardigd heeft dat deze man een jaar gestraft is?

Als je een gek bent kan je mensen met ieder huis, tuin en keuken voorwerp op een brute manier afmaken.

Maar aangezien de regels zijn zoals ze zijn, is hij wel erg dom geweest.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#10
zommes zei:
mathijs zei:
Verbaast niemand zich dan over dat samouraizwaard?? :confused:
Klik om te vergroten...

Wat wil je hiermee zeggen? Dat dat zwaard gerechtvaardigd heeft dat deze man een jaar gestraft is?

Als je een gek bent kan je mensen met ieder huis, tuin en keuken voorwerp op een brute manier afmaken.

Maar aangezien de regels zijn zoals ze zijn, is hij wel erg dom geweest.
Klik om te vergroten...

Tsja zonde maar was hij geen ninja vroeger dan?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zal ongetwijfeld Ephedra zijn... sjonge jonge.. zonde!
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Shit zeg. Daar wou ik mn eerste paddo's nog gaan halen. Liep er iedere dag langs, vet mooie etalage enzo :sunglasses:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
zommes zei:
mathijs zei:
Verbaast niemand zich dan over dat samouraizwaard?? :confused:
Klik om te vergroten...

Wat wil je hiermee zeggen? Dat dat zwaard gerechtvaardigd heeft dat deze man een jaar gestraft is?

Als je een gek bent kan je mensen met ieder huis, tuin en keuken voorwerp op een brute manier afmaken.

Maar aangezien de regels zijn zoals ze zijn, is hij wel erg dom geweest.
Klik om te vergroten...

Ja maar het is toch niet normaal om een samouraizwaard in huis te hebben of wel?
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#14
mathijs zei:
zommes zei:
mathijs zei:
Verbaast niemand zich dan over dat samouraizwaard?? :confused:
Klik om te vergroten...

Wat wil je hiermee zeggen? Dat dat zwaard gerechtvaardigd heeft dat deze man een jaar gestraft is?

Als je een gek bent kan je mensen met ieder huis, tuin en keuken voorwerp op een brute manier afmaken.

Maar aangezien de regels zijn zoals ze zijn, is hij wel erg dom geweest.
Klik om te vergroten...

Ja maar het is toch niet normaal om een samouraizwaard in huis te hebben of wel?
Klik om te vergroten...

nee, maar hij kan hem gekregen hebben als aandenken bij een verre rijs ofzo alleen dan vraag ik me ook weer af hoe hij dan ooit door de douane kwam
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb ook een samouraizwaard.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hmm ok. Is dus normaal :P
Maargoed...zuur van die smartshop maarja is gewoon tegen de regels.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
SHIT, had ik daar nou nog maar ff snel een pot ephedra gehaald :(

Dat wordt weer over gaan op de dure ephedra's..

Of dan toch maar eens met speed beginnen :sunglasses:

Nah, ben ik te jong voor :beer:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
SpacingBen zei:
SHIT, had ik daar nou nog maar ff snel een pot ephedra gehaald :(

Dat wordt weer over gaan op de dure ephedra's..

Of dan toch maar eens met speed beginnen :sunglasses:

Nah, ben ik te jong voor :beer:
Klik om te vergroten...

Je kunt bij heel veel van die underground sport winkels van die potten efedra kopen voor echt 100 tabs voor 15 euro of zo..
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dzy zei:
SpacingBen zei:
SHIT, had ik daar nou nog maar ff snel een pot ephedra gehaald :(

Dat wordt weer over gaan op de dure ephedra's..

Of dan toch maar eens met speed beginnen :sunglasses:

Nah, ben ik te jong voor :beer:
Klik om te vergroten...

Je kunt bij heel veel van die underground sport winkels van die potten efedra kopen voor echt 100 tabs voor 15 euro of zo..
Klik om te vergroten...

in zwolle? :sunglasses:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
JewCookie zei:
Dzy zei:
SpacingBen zei:
SHIT, had ik daar nou nog maar ff snel een pot ephedra gehaald :(

Dat wordt weer over gaan op de dure ephedra's..

Of dan toch maar eens met speed beginnen :sunglasses:

Nah, ben ik te jong voor :beer:
Klik om te vergroten...

Je kunt bij heel veel van die underground sport winkels van die potten efedra kopen voor echt 100 tabs voor 15 euro of zo..
Klik om te vergroten...

in zwolle? :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ja. Daar in ieder geval.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."